Ömer'le konuşmasının ardından daha rahat bir şekilde Baha'yı aradı. Dengesiz arkadaşının tepkisinden korkuyordu ama deneyecekti. Telefon anında açılırken, Murat Baha'nın sesini duymayı bekledi.
Ancak beklediği olmamıştı. Bu kez ilk önce kendisi konuştu. "Alo?" Ardından, Baha'nın sesini duydu. "Siz beni arar mıydınız Murat bey?" Murat'ın konuşmasına fırsat kalmadan, Baha devam etti. "Hayır, aramazdın. Bir şey mi oldu yoksa? Ya da aklın başına mı geldi birden?"
Murat bir şeyler söylemek için ağzını aralamıştı ki, Baha konuştu. "Yok, yani tabi ki beklediğimden değil. Zaten senin bir şeylerin iteklemesi olmadan bir şeylerin farkına varamayan bir insan olduğunu bilmiyorum." Durakladı. "Harbiden lan, niye sen böylesin? Biri yap demeden yapmayan çocuklar gibi. Çocukken de anneni deli etmişsindir."
Baha insan sarrafıydı, Murat bekliyordu böyle bir şey. "Ben de senin bildiğin şeyleri bilmiyormuş gibi karşı tarafa satmaya çalıştığını biliyorum." Murat, cevabıyla birlikte Baha'nın sırıttığına emindi.
"Nerelerdeydin yakışıklı?" Devam etti. "Daha bana portakal suyu alacaksın ki, üzerine dökebileyim." Taşındığı gün, üzerine portakal suyu dökmüştü. Bu da onun arkasından su dökme şekliydi işte. Murat bunu hatırladı ve gülümsedi.
"Bir koli portakal suyunu odanda sakladığını hatırlıyorum Baha. Eminim depon vardır." Güldü ve cevap verdi Baha. "Ben de senin depomu bulup hepsini içtiğini hatırlıyorum."
Bunu hatırladığında, midesi bulandı Murat'ın. Artık tüm yiyecekler mide bulandırıcı geliyordu. Bir an önce doktora gitse iyi olacaktı. "Ne oldu, durakladın? Kötü bir şey mi var?"
Murat her zaman Baha'nın altıncı hissinin çok kuvvetli olduğuna inanmıştı, bu yüzden insanları bu kadar çabuk anladığını düşünüyordu. Gülmeye çalıştı. "Yok, ne olacak. Birden yaptığım şeyi hatırladım da."
"Boş ver, ben unuttum bile. Dur, ben Ömerciğimize haber vereyim." Murat bir şey söylemek için ağzını açtıktan sonra durdu. Ömer'i önce aradığını öğrenirse trip atma tehlikesi vardı.
Baha ise bunu fark ederek anında sordu. "Benden önce onu mu aradın sen?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldız Mıknatısı -texting-
Short StoryTamamlandı. -Yıldız Mıknatısı- 05...: Pardon... 05...: Bir bakabilir misiniz? Sezin: Buyurun? 05...: Yıldızlar neden etrafınızda dönüyor? Sezin: Pardon? 05...: Yıldız Mıknatısı mısınız? Başlangıç Tarihi: 27.07.2017 Bitiş Tarihi: 17.09.2017 5.0...