İkisi de bankta oturuyordu. Mercan'ın bileği acıdığı için kalkmamışlardı, bu durumdan şikayetçi de değillerdi. Mercan başını Murat'ın omzuna koymuş, Murat da başını onun başının üzerine yaslamıştı. Murat hafif kısık bir sesle konuştu. "Mercan?"
"Hım?"
"Hani demiştin ya, senin sihirli perin olmaya hazırım diye..." Mercan, devam etmeyeceğini düşünerek cevapladı.
"Evet, bence de çok saçmaydı. Periler zaten sihirli olur, bu beyaz bulut ya da yaşayan canlı gibi olmuştu." Murat'ın içinden gülmek gelse de ciddiyetini korudu.
"Başka bir şey söyleyecektim." Mercan devam etmesini bekledi. "O zaman ne diyecektin ki?"
"Sihirli perinin adını öğrenirsen büyü bozulur demiştin." Mercan hatırladığını belirtecek bir mırıltı çıkardıktan sonra, Murat'ın devam etmesini bekledi.
"Küçük çocuk büyünün sihirli peri tarafından yapıldığını düşünüyordu ama sihirli perisinin adını bilmiyordu. Bu yüzden asla emin olamazdı. Perinin adını öğrenirse büyü bozulurdu ama o bunu göze aldı. Perisinin adını öğrendi ve büyü bozuldu." Mercan kaşlarını çattı.
"Nerede bunun masalsılığı?"
"Büyüyü perisi yapmamıştı, iyi kalpli bir cadı değneğini denerken yanlışlıkla kötü bir büyü yapmıştı. O büyü de bu çocuğun hayatını kararttı. Perisi karşısına çıkıncaysa, büyü bozuldu." Mercan, hikaye deli gibi hoşuna gitmesine rağmen dudağını büktü.
"Neden iyi kalpli cadı değneğini denerken böyle bir şey yapıyor?" Başını geriye attı, Murat da kafasını kaldırmıştı. Omzuna yaslı olan ve ona doğu dönmüş olan Mercan'a dikti bakışlarını. "Kötü kalpli bir cadı yapsaydı büyüyü, daha gerçekçi olmaz mıydı?"
Murat gülümsedi. "Bizim masalımızda kötüler olmasın, sadece hatalar olsun." Mercan da gülümsedi. Murat devam etti. "Böylece hataları telafi edebilelim, masalımızdaki tüm kötü büyü bozulsun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldız Mıknatısı -texting-
Historia CortaTamamlandı. -Yıldız Mıknatısı- 05...: Pardon... 05...: Bir bakabilir misiniz? Sezin: Buyurun? 05...: Yıldızlar neden etrafınızda dönüyor? Sezin: Pardon? 05...: Yıldız Mıknatısı mısınız? Başlangıç Tarihi: 27.07.2017 Bitiş Tarihi: 17.09.2017 5.0...