3.7

8.2K 557 186
                                    

Kapının önünde sabırsızca beklerken elimle birkaç kez daha vurdum. "Açın artık şunu!" Kapı birkaç saniye sonra açıldığında, hızlıca içeri girdim. Kapıyı arkamdan kapatırken içeridekilere dönüp gözlerimi kıstım.

Sadece Ömer ve Murat vardı. Hızlıca Murat'ın yanına gittim. "Hani Anonim sendin? Niye son mesajında öyle demiyor? Dalga mı geçiyorsun?" Ardından Mercan'ı üzmemek için düşüncelerimin içinde boğulduğum anlar geldi gözümün önüne. Daha bir sinirlendim. "Çocuk mu kandırıyorsun meymenetsiz?"

Omzuna birkaç yumruk savuracakken kolumdan tutulup küçük bir çocuk gibi geriye çekildim. Ömer, beni karşısına alarak Murat'a ulaşmamı engelliyordu. "Neler oluyormuş, bana bir anlat bakayım."

Sinirle soludum. "Ne olacak! Dalga geçiyorsunuz benimle! Hepiniz!" Ardından biraz olsun sakinleşmeye çalıştım. "Geçen gün şu salak geldi bana anonim olduğunu söyledi!" Ömer, Murat'a öyle bir bakmıştı ki, ben bile korkmuştum. Korkumdan ötürü olsa gerek, daha sakin bir sesle devam ettim. "Ama gel gör ki, anonim ben Murat değilim diyor. Kafam çorbaya döndü."

Ömer, benim önümden çekildiğinde Murat'a vurma isteğim de yok olmuştu. Belki de yok olmalıydı, çünkü bunu benim yerime Ömer yapmıştı. "Lan sen kardeşim dediğin çocuğun yerini almaya mı çalıştın?" Yüzüne bir yumruk attı. "Utanmıyor musun?" Ardından bir yumruk daha.

Murat, Ömer'i hafifçe iterek birkaç saniye bekledi. Ardından konuşmaya başladı. "Sadece o mu sevebilir? Hakkım yok mu benim sevmeye?"

Ömer sinirle bir nefes verdi. Ürkmüştüm, ürküyordum, burada kalırsam ürkmeye devam edecektim. "Git sev! Kimi istiyorsan sev! Ama kardeşim dediğin çocuğun sevdiği kızı sevemezsin! Bir de onun yerini almaya çalışıyorsun! Bu nasıl bir utanmazlık!"

Anonim, Murat değildi. Ömer değildi. Bu durumda, tam da tahmin ettiğim gibi ya Baha, ya da Berkan oluyordu. Bundan sonrası için hiçbir fikrim yoktu.

Ne zaman gözlerimin dolduğunu bile fark edememiştim. Evlerinin kapısı açıldığında içeri Baha ve Berkan girdi. Onların açtığı kapıdan hızla çıkarken, kalanların ne yaptığı o an için umurumda değildi. 

Yıldız Mıknatısı -texting-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin