Prvi dan u novoj školi. Sedim u autu i vozim se sa mamom. Ona ide na novi posao. Moja mama je završila tehnološki fakultet i radi kao analitičar i ispituje namirnice. Možda zato ja toliko volim hemiju. Tata mi je završio elekrotehniku i ima svoju firmu tako da smo jako imućni. Mama i on su se upoznali dok su studirali i ta ljubav traje i dan danas. Zajedno su gradili sve što sada imaju. Mama me je upravo ostavila ispred škole uz reči podrške. Ljubim je u obraz i izlazim napolje. Eto, tu sam. Misija ove godine mi je da budem potpuno nevidljiva. Polako koračam u školu i pitam čistačicu gde je direktorova kancelarija.
,,Idi samo pravo, dušo, kad vidiš biblioteku skreni levo" kaže prijatna žena i pokazuje mi prstom. Zahvaljujem joj se uz osmeh. ,, Imaš jako lep osmeh, ali ga malo kvari ta proteza. Zasto je nosis kad imaš prave zube?"kaže žena, ali sam ja već kranula da ne bih morala da joj odgovaram na glupa pitanja. Inače, nije fiksna nego obična proteza.
Dolazim do direktorove kancelarije. Kucam i ulazim. Vidim sredovečnog čoveka koji sedi za stolom. Ima po koju sedu i jako prijatan osmeh. Predstavljam se i kažem zašto sam ovde. Kaže mi da ga pratim.
Krećem za njim po školskim hodinicima. Jako liči na moju staru školu. Sa strana su ormarići. Upravo tada prolazimo pored grupe umišljenih tinejdzerki koje vređaju jednu štreberku. Isto je tako bilo i u mojoj staroj školi sve dok... ma nema veze. Dakle, nisam se predstavila. Ja sam Marija i ja sam štreberka. To znam zato što idem iza direktora škole u odvratnoj košulji i imam kosu vezanu u dve pletenice, pegice po licu i po koju bubuljicu, imam naočare bez dioprije (duga priča) koje su koštale pravo bogatsvo. Inače osim toga imam braon kosu i braon oči koje kada se približis imaju plave i zelene tonove. Iste takve je imao moj deda.
Moje misli prekida direktor koji me uvodi u učionicu i prestavlja me pred razredom. Upravo tada me je neko pogodio zgužvanim papirom. Saginjem se, uzimam papir i na njemu piše ,, Dobrodošla štreberko". Gledam po odeljenju dok se tri devojke smeju. Prepoznajem ih. One su maltretirale onu devojku na hodniku. Nakon nekoliko trenutaka uočila sam i onu devojku. Sedela je pogrbljena. Imala je plavu kosu vezanu u punđu, baš velike naočare i veoma bledo lice. Nakon toga gledam one devojke, bile su instagram našminkane. Previše, previše, previše šminke su imale. Jedna je bila plavuša, druga crnka, a treća brineta.
,,Dobrodošla Marija" rekao je profesor ,,sedi pored Sofije" rekao pokazivajući na devojku koju su maltetirali na hodniku.
YOU ARE READING
Nerd vs Cool
Teen FictionMarija je morala da se preseli. Mora da krene u novu školu. Problem je što je Marija štreber. Mora da trpi prozivanje Alekse i njenih drugarica. Takodje mora da trpi Nika, kapitena ragbi tima. Sve dok... #2 in teen fiction 05.09.2017. #1 in teen fac...