,,Mi nikada nismo bili prijatelji!" rekla sam poprilično drsko i krenula da bežim, ali Leon mi je preprečio jedini put do izlaza.
,,Leone, zašto ovo radiš?" vikala sam ,,Pusti me!"
,,Zato što su drugovi tu da pomažu jedni drugima!" rekao je dobro poznati glas. Zakoračio je korak napred i izašao iz senke. Do tog trenutka u meni je bila nada da to nije on, ali kada je izašao na svetlo svaki atom u meni se zaledio. DŽON. Znala sam da je ovo kraj. Suze su mi potekle niz lice.
,,Kakvi drugovi? O čemu vi to?" rekla sam kroz plač. Pošto znam da ću da umrem barem da znam objašnjenje.
,,E pa ovako, sad ću sve ja lepo da ti objasnim" rekao je Leon ,,Znaš ono kada sam iskoristio Sofiju? E pa to mi je bilo zadnje veče u Indianapolisu. Sutradan sam se sa roditeljima preselio u Dallas. Išao sam u istu školu kao i ti, ali me ti nikada nisi primetila. Jedini koji mi je pružio šansu bio je Džon. Prvi dan mi je prišao i pitao me da budem u njegovoj ekipi. Znao sam za njegov plan da te siluje prvi put, ali kada je otišao u zatvor moji roditelji su procenili da je bolje za mene da se vratimo ovde. Veruj mi, nikada te ne bih prepoznao da te onaj dan Nik i Aleksa nisu ispolivali onom sluzi. Hvala im na tome. I dobro se maskiraš. Ali svejedno, čim sam te prepoznao, javio sam Džonu, a on mi je rekao da steknem tvoje poverenje. I sve je to lepo išlo, dok ti glupa Sofija nije ispričala kakvo je iskustvo imala samnom."
,,Ti si odvratan čovek, Leone!!!!" proderala sam, ali me nije bilo briga.
,,Ali kad već hoćeš da znaš celu istinu" nastavio je Leon ,,Ja sam razdvojio Nika i tebe. Nik te je prevario sa Klarom zato što je mislio da si u paralelnoj vezi samnom. Na tvom instagramu sam našao sliku u kupaćem, poslao mu i rekao da si mi ti slala. Međutim, Nik kada je skontao da sam ga prevario pokušavao je na sve moguće načine da ti se izvini, ali ti nisi htela da slušaš. Nisam mogao da dozvolim da imaš zaštitu od njega jer mi onda ne bismo mogli da obavimo posao"
Bila sam šokirana. Pa sada sve ima smisla. Zato se onako izderao na mene onaj dan, mislio je da sam sa njim i ovim imbecilom ovde u isto vreme. Zato me je varao na moje oči. Ne mogu da verujem. Zato je posle toliko pokušao da se izvini, a ja sam izigravala ponos. Da sam ga saslušala ne bih sad bila ovde. Bila bih sa njim negde srećna i zaljubljena. Bože, kako sam glupa i ponosna. Ali, sada je svakako kraj. Znam da ću iz ovog susreta sigurno izaći mrtva.
,,Lukavo, Leone, ponosim se tobom" rekao je Džon sa najzlobnijim osmehom koji sam ikada videla.
,,Učio sam od najboljih" rekao je Leon i zatim dodao ,,Idem ja, a vi završite šta imate!"
Krenuo je niz ulicu, a ja sam proklinjala sebe što nisam poslušala Nika. Džon je izvadio pištolj krenuo ka meni. Pomerala sam se u nazad dok nisam došla do zida tj. kraja slepe ulice. Suze su mi se slivale sa lica i puls mu je bio na dvesta.
,,Poslednja želja?" rekao je i potegao pištolj.
Nik
Idem u pravcu u kome mi je rekao onaj gospodin. Imam neki loš predosećaj. Ko zna šta hoće onaj Leon od nje? Taj je na sve spreman. U tom trenutku vidim Leona kako opušteno šeta, ali nigde nema Marije.
,,Leone, Leone!" vičem za njim. On se okreće i počinje da beži. Trčim za njim najbrže što mogu. Pretvorio sam se u geparda. Ubrzo sam ga uhvatio. Umesto da mu kažem ćao, od mene je dobio jednu pesnicu.
,,GDE JE ONA?" proderao sam se, a on od mog odarcajoš uvek nije došao sebi.
,,Kada je sledeći put budeš video, ona će biti u kovčegu!" rekao je uz neki zlobni osmeh, od koga mi se ledila krv u žilama. NEMOGUĆE! Ovaj idiot ju je ubio?!? Nenoramalan bes me je obuzeo. Počeo sam da ga prebijam od batina. Ubiću ga, ubiću ga, ubiću ga! Počeo sam da ga davim.
,,KAKO SI MOGAO DA JE UBIJEŠ!?!?" urlao sam, bukvalno ,,SAD ĆU UBITI JA TEBE, KURVIN SINE!!!"
,,Nisam je ubio" jedva je govorio ,,Samo sam je odveo do Džona"
,,DO KOGA?" idalje sam nenormalno urlao ,,GDE SU?????"
,,U onoj tamo ulici" pokazao je prstom.
Pa to je blizu i još se nije čuo pucanj. Možde stignem na vreme. Možda uspem da je spasim, pre nego što... Ne mogu ni da pomislim na to. Puštam ovo malo govno i trčeći krećem ka toj prokletoj ulici. Trčim brže nego ikada.
Ulazim u ulicu i vidim nju pribijenu uza zid i Džona koji stoji iznad nje sa pištoljem i pita je ,,Poslednja želja?"
ESTÁS LEYENDO
Nerd vs Cool
Novela JuvenilMarija je morala da se preseli. Mora da krene u novu školu. Problem je što je Marija štreber. Mora da trpi prozivanje Alekse i njenih drugarica. Takodje mora da trpi Nika, kapitena ragbi tima. Sve dok... #2 in teen fiction 05.09.2017. #1 in teen fac...