,,Ako od ljubavi do mržnje ima tako malo, ja bih hteo da me mrziš najviše na svetu"
Ovo je jednom prilikom rekao moj brat kada je raskinuo sa prvom devojkom. To je bilo pre par godina. Rekao je da je ovu izreku preveo iz neke strane pesme. Tada nisam obraćao pažnju. Nisam ni znao da će mi se ova izreka ovako urezati u pamćenje. Mota mi se po glavi dok besno tumaram školskim hodnicima. Svi mi se sklanjaju sa puta. Ako mi neko bude prišao glavu ću mu polomiti. Da li bi ja hteo da me ona mrzi? Ne znam. Ne želim da razmišljam o njoj, uopšte. Muka mi je od nje. Čujem neke vriske iz ženskog WC-a.
,,On nije svestan koliko jebeno bole sve reči koje je izgovorio" šta je? Istina boli?. Protrčavam brzo pored. Ne mogu da je slušam. Jebeno ne mogu. Samo ne znam odakle njoj pravo da ona mene napadne? Znate li šta se desilo juče? Naravno da ne znate, zato me i osuđujete.
Flashback
Jebote koliko sam umoran. Trener nas je terao da trčimo 50 krugova oko terena. Glupi kondicionali trening. Ulazim u sobu i bacam se na krevet. Toliko me bole mišići da ne mogu ni da razmišljam. Baš u tom momentu mi stiže poruka. Uzimam telefon da vidim ko je. Iskreno, ne nadam se je ona, pošto je još nisam našao ni na Facebook-u ni na Instagramu. Nemam čak ni broj telefona. Kada bolje pogledam, ja ne znam ništa o njoj. Ne znam čak ni datum rođenja. Moju teoriju potvrdila je poruka koju sam dobio. Od Leona.
Leon: Zašto diraš ono što je moje?
Nik: O čemu ti pričaš?
Leon: Pa moju devojku.
Leon: Mariju.
Naravno da mu nisam poverovao. Naravno da je on hoće, pa sad ovde našao mene da zajebava. Nećeš je dobiti debilu maloumni. Odgovorio sam mu.
Nik: Ostavi ti nju na miru.
Nik: Kakve ona veze ima sa tobom?
Leon: Pa devojka mi je jebote
Leon: Imam dokaz ako mi ne veruješ.
Nik: Nije ona tvoja.
Nik: Kakav dokaz?
O kakvim dokazima priča ova budala. Kako to može da mi dokaže. Da li želim da mi to dokaže?Ona mi je rekla da nikada nije imala dečka, zar ne? Rekla mi je da joj je prvi poljubac bio samnom. Šta je onda ovo sad?
Leon: Slala mi je polu gole slike...
MOLIM. MA NEMA ŠANSE. POBOGU LJUDI TO JE MARIJA. ONA NI NEMA TAKVE SLIKE. ONA SE NIKADA NIJE NI POLJUBILA, A KAMOLI NEŠTO DRUGO. OVAJ KONJ HOĆE MENE DA NAMAGARČI. E PA NEĆE MOĆI.
Nik: NE SERI KONJINO JEDNA, MARIJA TO NIKAD NE BI URADILA!
Leon: Pogledaj, ako mi ne veruješ.
Poslao je tri slike. Na sve tri je slikala svoj odraz u ogledalu. I na sve tri je bila u brusu i gaćama. Wow brt koliko je zgodna rekao je moj glupi unutrašnji glas. Zabole me što je zgodna, ona je mene prevarila. Ustvari je njega prevarila. Koja kurva, ja ovo ne mogu. Koliko sam besan. Koliko je ona mene lagala. ,,Ali ja ne znam kako da se ponašam u vezi", a bitno je da znaš da šalješ polu gole slike. KURVA JEDNA LAŽLJIVA.
Ustao sam sa kreveta, uzeo prvu stvar koju sam našao i tresnuo je na pod. To je bila neka vaza koja je pukla na milion delova. Po prvi put u svom životu sam priznao sebi da nešto osećam prema nekoj devojci. Čak sam dopustio sebi da postanem mekušac koji će da joj govori sladunjave stvari. Iz njene priče, mislio sam da je mnogo nežna, pa sam i ja hteo da budem takav prema njoj. Ali ona nije nežna, ona je samo lažljiva kučka. Mama je uletela u sobu.
,,Sine, šta si to uradio?" pitala me je glasno, gledajući u polomljenu vazu na podu.
The end of flashback
Ja sam čak hteo da razgovaram sa njom! Hteo sam lepo da je odvedem stranu i da je pitam zašto je to uradila. Ali ne? Ona se onda naljutila. Samo mi nije jasno, odakle njoj pravo da se ljuti? Ja sam se zbog nje ponašao kao poslednji papučar jer sam shvatio da nju ne možeš osvojiti mangupskim forama kao sve ostale. Ipak je ispala gora od svih njih zajedno. Kako neko može da vara mene, prosto sam savršen.
,,Nik, Nik stani" neki ženski glas viče iza mene. Odmah znam da nije ona. Zbog toga me probada neka tuga. Ma šta je meni? Ionako, kad bi bio sa njoj, malo bi je pojebao i bacio sve ostale. Ajde ne seri konju, ne bi se usudio ni da je pipneš. Naravno da bih se usudio, a posle bi je ostavio kao sve ostale. Ne laži, ti je voliš, možeš da poričeš koliko hoćes. Koliko mrzim ovaj moj glupi unutrašnji glas.
,,Šta je?" okrećem se i vidim onu malu, što mi je sedela u krilu.
,,O Nik, mnogo te volim" rekla mi je i zagrlila me. Nisam joj uzvaritio.
,,A ti meni nećeš da kažeš da me voliš?" pitala me je. Tada sam video da Marija istrčava iz ženskog WC-a.
,,DA, VOLIM I JA TEBE" rekao sam glasno, da bi ona čula.
Šta mislite? Šta se ovo dešava?
YOU ARE READING
Nerd vs Cool
Teen FictionMarija je morala da se preseli. Mora da krene u novu školu. Problem je što je Marija štreber. Mora da trpi prozivanje Alekse i njenih drugarica. Takodje mora da trpi Nika, kapitena ragbi tima. Sve dok... #2 in teen fiction 05.09.2017. #1 in teen fac...