,,Dobro sam" rekla sam Leonu uz blagi osmeh.
,,Hvala Bogu, video sam kako si prebledela." rekao mi je brižno ,, Mislio sam da ti nije dobro"
,,Dobro joj je Leone, pomeri se sad odavde" rekla je Sofija i osetila sam prezir u njenom glasu. Zvučala je kao da želi da zadavi Leona na licu mesta.
,, Ovaj, Marija, jel možeš da mi razjasniš tvoje bubuljice koje se tako pojavljuju i nestaju...?" pitao je malo zbunjeno dok je gledao u mene. Kako da mu odgovorim na ovo? Ne mogu da smislim nijedan normalan i prihvatljiv odgovor. Viđao me je u školi, ali nisam mislila da je shvatio da sam to ja. Šta ako je i Nik shvatio? Ma nije sigurno, on ni ne gleda štrebere. Ne znam da li zna i da postojimo. Dobacila sam Sofiji pogled da mi pomogne.
,,POBOGU, LEONE, REKLA SAM TI DA SE POMERIŠ ODAVDE. ŠTA TI TU NIJE JASNO. I ONO U ŠKOLI NIJE MARIJA NEGO ANASTASIJA, NJENA SESTRA BLIZNAKINJA. MARIJA IDE U DRUGU ŠKOLU, A ONDA KADA TE JE UDARILA, DOŠLA JE U ŠKOLU JER SU JOJ SESTRU ISPOLIVALI ZELENOM SLUZI...." drala se Sofija na njega, a ja sam je zahvalno gledala. On je izgledao zbunjen, a njegova mala sestrica me je gledala sa očima punim suza. Verovatno se uplašila što se Sofija toliko derala.
,,Smiri se malena" rekla sam, prišla i zagrlila malu Hanu.
,,Pomeri se od moje sestre" rekao mi je Leon ljutito ,,Ja vama ništa ne verujem"
,,Ne moraš" rekla sam mu sa velikom dozom samopouzdanja.
,,Tako?" bio je ljut jer je osetio da smo lagale,, Onda, zaboravite da ste me ikada upoznale". Uzeo je sestru za ruku, okrenuo se i otišao. Bilo mi je pomalo žao, ali bolje je ovako. Prišla sam Sofiji i zagrlila sam je. Osetila sam kako je pustila suzu, ali nisam znala zašto.
Vratile smo se kod nje kući. Rešile smo da se igramo istine i izazova. Trebalo je ja prvo da pitam:
,,Sofija, istina ili izazov?"
,,Istina" kakva kukavuca. E sad ću da ti zabiberim čorbu.
,,Kako si upoznala Leona i da li ti se sviđa?"pitala sam je i pokušala da imitaram Nikov đavolski smešak, ali ne znam koliko sam uspela u tome.
,,Uf" rekla je Sofija ,,može nešto drugo?"
,,Ne" rekla je Linzi ,,Sofija, igraj po pravilima, pobogu"
,,Dobro, dobro" rekla je tiho ,,Ali, upozoravam vas nije uopšte lepa priča. Dakle, krenuću od početka. Prvi dan srednje škole išla sam bojažljivo hodnicima i tražila učionicu svog odeljenja. Kada me je neko gurnuo i ja sam se našla na podu. To je bila Aleksa. Leon je stajao i držao je oko struka". Napravila sam facu fuj, a Sofija je na to rekla:
,,Upravo tako. Svejedno, on joj je rekao kako nije lepo to da radi i naterao je da mi se izvini. Svaki put kada bi me zadirkivala, Leon bi tu došao i oterao bi je. Kada su raskinuli, Leon mi je prišao i rekao kako sam prelepa i kako me voli. Pitao me je da budemo u vezi i pristala sam. Bili smo zajedno mesec dana i osećala sam se kao u nekom romantičnom filmu. Mnogo sam se bila zaljubila. Posle tih mesec dana pitao me je da spavamo. Nisam pristala, nisam to htela da uradim. Rekao je kako me razume. To veče me je naterao da izađemo. Odjednom je meni počelo da se muti. Sledećeg čega se sećam jeste da sam ležala u nekom krevetu bez odeće i sama. Nisam smela da kažem roditeljima jer mi moj tata nije dozvoljavao ni dečka, a kamoli ovo. On je onda nestao. Nije se pojavljivao u školi, a ja sam se nadala da ga više nikad naću videti. Prvi put sam ga ponovo videla onaj dan kad su tebe ispolivali onom zelenom sluzi. I ne on mi se sad ni malo ne sviđa."
Kada je završila izlaganje bila sam prilično šokirana. Bože moj, nema šanse. Leon je Sofiji uradio ono što je Džon pokušao da uradi meni. Sada znam da je Leon odvratan čovek. I zašto se ja sve vreme bojim Nika kad je Leon 100 puta opasniji?
,,Ne mogu da verujem" promrljala je Juko.
,,Ali kada smo sreli Leona u klubu ti si mu se nasmejala, sigurna sam u to?" rekla sam Sofiji. Nasmejala mu se, znam.
,,Prvi razlog: previše alkohola" rekla je ,,drugi razlog: ispale su mu oči kad nas je video".
Sve tri smo prišle Sofiji i jako je zagrlile. Danas je izgleda neki dan za ispovesti. Hvala Bogu pa se Leon naljutio i neće da priča sa nama. On je isti kao Džon.
YOU ARE READING
Nerd vs Cool
Teen FictionMarija je morala da se preseli. Mora da krene u novu školu. Problem je što je Marija štreber. Mora da trpi prozivanje Alekse i njenih drugarica. Takodje mora da trpi Nika, kapitena ragbi tima. Sve dok... #2 in teen fiction 05.09.2017. #1 in teen fac...