P.S. Volim te!

5.1K 226 123
                                    

Ležim u krevetu već satima. Znam da bi trebala da počnem sa pakovanjem, ali nemam snage. Ceo dan samo ležim, gledam u plafon i zamišljam sve lepe trenutke koje smo Nik i ja mogli da doživimo zajedno. Sve naše zajedničke izlaske, putovanja, bleje sa prijateljima...

,,Marija!" čuo se glas moje majke sa druge strane vrata ,,Mogu li da uđem?"

,,Ako moraš!" jedva sam progovorila.

,,Neću ti ništa reći" rekla je polako ,,Jer znam kako se osećaš"

,,Nemaš pojma..." rekla sam i ustala iz ležećeg položaja. Mama je sela pored mene i uhvatila me za ruku.

,,Znaš, tvoj tata i ja smo se upoznali na studijama. Nakon studija, tvoj deda je rešio da tatu pošalje u vojsku na šest meseci da stekne čin podofocira. Ta obuka je trajala 6 meseci i oboje smo znali da će to brzo proći. Ali tada su bile ratne devedesete, pa su posle obuke tvog tatu i njegove drugove poslali u Bosnu da ratuju. Nismo se videli devet meseci. Onda je samo jedan dan stigao telegram da je mrtav. Sedam dana nisam mogla da dođem sebi, sve dok on nije pokucao na vrata. Desila se neka zabuna u vojci. Ubrzo posle toga smo se uzeli." rekla je mama i onda uzdahnula ,,Tako da znam kako se osećaš. Proći će"

,,Mama, ja njega volim" rekla sam dok su mi se suze same niz obraze ,,A tata i ti ste se ipak našli, a kako da se nađemo Nik i ja, kad nas deli Atlanski okean i još pola Evrope."

,,Ako je ljubav prava naćiće put" rekla je mama i pružila mi jedan presavijen papir ,,Donela je Nikova majka. On je rekao da želi da pročitaš ovo."

Ustala je sa kreveta i krenula ka vratima: ,,Idem ja sad, ako ti nešto treba biću u kuhinji"

,,U redu" rekla sam majci, a ona mi se slabašno nasmejala. Uzela sam papir i počela polako da čitam.

Zdravo Marija,

Nikada nisam bio nešto nadaren za pisanje, tako da mi nemoj zameriti. Mislim da je mnogo lepše da se ovo napiše nego da ti šaljem sms. Najbolje bi bilo da razgovaramo, ali čim te budem video neću znati da ti kažem ono što želim. Tako da je najbolje ovako.

Od trenutka kada sam te ugledao u klubu, nisam mogao da ti odolim. Bila si tako lepa. Iako sam bio pijan, sećam se kako si me odbila. Usledili su naši sustreti u teretani i u tržnom centru. Znam da sam tada prema tebi bio jako neprijatan, ali to sam uradio pod pritiskom društva. Ja uopšte nisam takav, što valjda sama znaš. Svaki put si bila sve lepša i lepša, svakim našim susretom. Kada su se, onaj dan, u školi spojile štreberka iz odeljenja i najlepša devojka koju sam ikada sreo, rešio sam da treba da porazgovaram sa tobom i odveo sam te na vidikovac. Tamo si mi rekla sve o tebi, a ja sam obećao da ću te štititi. Nadam se da sam obećanje ispunio. 

Onda su usledile Leonove poruke u kojima je pisalo da si sa njim, moje ljubljenje sa onom Klarom i naša svađa. Da nisam tako lako poverovao Leonu, ti i ja smo mogli biti srećni. Kada sam saznao istinu, bukvalno sam te jurio po gradu, ne bi li me ti pustila da ti objasnim. Kada sam na utakmici video da te Leon negda vodi, imao sam gadan osećaj u stomaku i morao sam da pođem za vama. Ostatka ovog događaja se radije ne bih prisećao. Ali, moraš da znaš da sam te svakim trenutkom sve više voleo. Sada kada odlaziš, želim da znaš da nisam ljut. Znam da nisi ti kriva. Moja reakcija je bila jako ružna i ovom prilikom ti se izvinjavam. Samo mi je jako žao što nismo stigli da uživamo u našoj ljubavi ni malo. Bavili smo se ponosom i pustili smo druge ljude da nam se mešaju u život. Nismo čak ni u bioskop stigli da odemo. Znam da putuješ za dva dana, a je nemogu da izađem iz bolnice. Ako bi mogla da dođeš sutra da se oprostimo, pošto znam da si zauzeta pakovanjem. Za kraj imam jednu molbu za tebe- zaboravi me. Ti si lepa devojka i svaki muškarac na ovoj planeti bi mogao da te zavoli. I ovde u Americi i tamo u Srbiji. Želim ti svu sreću u životu.                               

                                                                                                                                               Nik

P.S. Volim te!

Nisam više mogla da izdržim ovo. Počela sa da se raspadam od plača.




You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 04, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Nerd vs CoolWhere stories live. Discover now