,,...vi ste na dnu drušvene lestvice..."

5.8K 254 30
                                    

Sedam pored Sofije i gledam po odeljenju. Pogled mi zastaje na jednom izuzetno lepom dečku. Sofija je to primetila pa mi je rekla: ,, To je Nik, kapiten ragbi tima. Bolje mu ne prilazi. On je dečko one Alekse tamo." pokazuje na onu plavušu koja ju je maltretirala na hodniku ,, Sa njom ne želiš da se kačiš". ,, Hvala na upozorunju" kažem joj uz osmeh. Nasmešila se i nastavila ,,Aleksa je glavna navijačica i najpopularnija devojčica u školi, a da ne pominjem koliko je zla". Nakon toga smo puno pričale što o ljudima iz odeljenja; što o istoriji, biologiji, geografiji; što o fakultetima. Nekako smo se povezale. 

Bila je pauza za ručak. U menzi smo sele zajedno. Primetila sam da je Sofija jako lepa ispod tih velikih naočara i štreberske frizure. Prišle su nam još dve njene drugarice štreberke. Bile su skroz okej devojke. Jedna se zvala Linzi i bila je sitne građe, imala je crvenu kosui pegice. A druga je bila Japanka sa izuzetno dugom crnom sjajnom kosom, zvala se Juko. Mislim, i ja sam Srpkinja u Americi, pa šta. Moji su se preselili kad sam imala 10 godina (sad imam 16), ali kada završim škoju vraćam se nazad u moju Srbiju<3. Ionako nisam dugo videla baku i deku.

Okej, dosta o mom poreklu. Sele su pored nas i (hej) sprijateljile smo se. Sve tri su bile baš super i pametne devojke. Na početku su bile malo stidljive, ali ja sam bila jako opuštena pa su mi se one brzo priključile. Ispostavilo se da su zabavne kad im neko priđe na pravi način.

Nešto smo se zezale i onda je Sofija rekla: ,, Da li znate da se Mariji sviđa Nik?"                                  ,,ŠTA?"rekla je Juko raskolačenih očiju. ,,Jesi ti normalna" rekla je Linzi ,,on je takav seljak". ,,Znam" rekla sam ,,lupeta Sofija, ja sam samo rekla da je lep". I jeste bio lep, imao je braon kosu lepo nameštenu, divne plave oči i najslađi osmeh. Ali sam odustala od njega jer je bio onaj tipičan dečko iz američkih filmova, a ovo nije ,,A Cindrella story" pa da se on zaljubi u mene. Mada možda i jeste iz nekog drugog razloga, ali nema veze (sve u svoje vreme). Počele su da mi objašnjavaju drušvene slojeve u školi. Čini mi se da je išlo ovako:

1. Fudbaleri(ragbi, pošto to za mene nije fudbal ipak sam odrasla u Srbiji) i navijačice

2. Bogata mamina i tatina deca (mogla sam da budem ovde samo da...nisam štreberka)

3.Kurve i bad boy-evi

4.Normalni

5. Oni koji idu na hor

6. Gotičari, sektaši.....

7. Gejmeri (podvrsta štrebera)

8. Štreberi

,,Da, e pa vi ste na dnu društeve lestvice, drage moje luzerke" čuje se Aleksin pakostan glas iza mojih leđa ,,vidim našli ste i novu drugaricu, sjajno se uklapa sa vama"dodaje, na šta se njene drugarice smeju. Krenem nešto da kažem u svoju odbranu, ali me Sofija hvata za ruku i poručuje da ćutim. Aleksa idalje gleda u mene: ,, Pa da se prestavim, ja sam Aleksa, a ovo su Rubi i Klara, ćao gubitnice!" Okreće se i odlazi. ,, Hvala Bogu, već je smorila sa njenim prijateljskim pozdravima"dodajem sarkastično i prevrćem očima. Devojke se smeju, a ja rezimiram stvari. Dakle, Rubi je ona crnka, a Klara je brineta, aha okej. Imam osećaj da će mi zatrebati njihova imena pa ih pamtim.

Dan je bio užasno dugačak, ali sam bila srećna. barem sam našla 3 dobre drugarice. Kad sam ušla u kuću mama je pravila ručak , iako ovde svi jedu po restoranima (srpski mentalitet). Kako sam ušla, odmah me je pitala: ,, Kako je bilo školi?". ,,Iznenađujuće dobro" odgovaram ,, našla sam 3 dobre drugarice". ,, Da li su kao ti, sada?" upitala je mama, znam zašto. ,,Da, štreberke su, ali su stvarno dobre" kažem ,, i roditelji su im fakultetski obrazovani" dodala sam teatralno, da bih izbegla njenu čuvenu rečenicu ,,A, čiji/čije su?". ,, Super" dodaje ona ,, Ti moraš da se družiš sa decom sličnom tebi, koji su odrastali u sličnim materijalnim uslovima i .......". Bla, bla, bla znam tu priču napamet. Nakon toga odlazim u sobu, presvlačim se, skidam sve sa lica i ležem na krevet. Ovo je bio dug dan......

Nerd vs CoolDonde viven las historias. Descúbrelo ahora