,,...tome služe najbolje drugarice..."

4K 190 3
                                    

Suze su mi krenule na oči. Nisam smela da ponovo izgubim prijatelje. U poslednja četiri meseca samo gubim ljude. Moram sve da im objasnim. Sofiji je bes sevao iz očiju. Juko me je gledala zbunjeno, a Linzi mi je dobacija jedan čudan pogled koji nisam mogla da protumačim.

,,Devojke... ja...mislim..." počela sam sa mucanjem.

,, Ma daj Marija ispljuni više" rekla je Linzi. Znači i ona je ljuta.

,,Šta da ispljunem?" tačno sam znala šta, ali mi se pojavila trunka nade da misle na to što sam ih sinoć odvojila od momaka.

,, Gde su ti pege, bubuljice i ostale stvari? I zašto na tvojim naočarima ima nalepnica gde piše bez dioprije?" vrištala je Sofija na mene.

Sad sam već uveliko plakala. Pre nikad nisam plakala u javnosti, a sad malo me povrediš, ja odmah počnem da plačem. Juko mi je prišla i zagrlila me. Linzi i Sofija su isto malo omekšale kad su videle da plačem, ali još uvek bile ljute. 

Počela sam da pričam sve od početka. Ispričala sam im čak i za Nika. Dok su slušale moju priču, Juko je počela da plače, Linzi me je zagrlila, a ja sam jecala kao nenormalna.

,,Ali zašto nam nisi rekla?" pitala je Sofija na kraju mog veoma dugog izlaganja. 

,, U prošlosti sam se gadno opekla na prijatelje, to nije smelo da se ponovi" rekla sam polako ,,Morala sam da se uverim da mogu da vam verujem, ali sam svakako planirala da vam kažem". Odjednom su mi prišle sve četiri i zagrlile me.

,, Vi ste najbolje drugarice koje čovek može da poželi" rekla sam dok su me njih tri čvrsto stezale.

,,Ne smeta ti što smo štreberi?" pitala me je Juko.

,, Naravno da ne, devojke. Vi ste totalno sjajne. Duhovite ste, pametne i lepe. Pustite to što pričaju oni utripovani magarci" rekla sam, a one su se nasmejale. Dakle, ovde spavamo još jednu noć, pošto su Sofijini roditelji u Njujorku dva dana. 

,, Još jedno pitanje, kako smo mi završile ovde?" pitala je Linzi.

,,Ništa me ne pitajte, jedva sam vas iznela iz taksija sve tri" rekla sam kroz smeh.

,,Ček, ti nisi pila?" pitala je Juko.

,,Ne, pobogu, uvek neko mora da bude trezan. Da nije mene, oni momci bi vas izvatali" sad sam se tek valjala od smeha, a one su napravile face kao da ih je sramota. 

Naručile smo picu. Ceo dan smo se razvlačile po krevetu, lakirale nokte i stavljale maske za mitisere na lice. Dogovorile smo se da večeras, hvala Bogu, ne izlazimo. Ali smo rešile da idemo u bioskop, da gledamo neki akcioni film. 

,,Ajde devojke, požurite" vikala je Sofija.

,,Čekaj da se našminkam" rekla sam i sela pred ogledalo.

,,Šta će tebi šminka kad si prelepa?" pitala me je Sofija, a ja sam bila svesna da svi mene čekaju.

,,Pa da smanjim malo tu moju lepotu" ovu poslednju reč sam izgovorila sarkastično.

,,A ne, nećeš" rekla je i povukla me za rukav. Dok me je vukla napolje pitala sam je:

,,A šta ako se uspaničim kad mi neko priđe?"

,, Mi smo stobom, ne brini" rekla je Linzi.

,,Mislim, tome služe najbolje drugarice" rekla je Juko. Na ovu izjavu sam se nasmejala. Mnogo mi je drago što sam našla ovako dobre prijatelje. 

Ćao ljudi. Ovo je opet malo karći nastavak, ali imajte razumevanja. Ne mogu sve da uskladim, ipak je počela škola. Za vreme mini raspusta od 10.-17. septembra će izlaziti nekoliko nastavaka na dan, a za sada je ovako. Ja se još jednom izvinjavam, ali se stvarno trudim da pišem redovno. Drago mi je što vam se sviđa priča i mnogo vas sve volim. xoxoxox

Nerd vs CoolWhere stories live. Discover now