Ceo dan sedim u sobi na Skajpu sa Emili. Priča mi kako su u staroj školi svi saznali istinu. Kako su Medison, Izabela i Kloji postale najomraženije ličnosti i takođe mi je rekla da uđem na gmail ali mi nije rekla zašto. Kada smo završile razgovor, ušla sam na gmail da vidim baš šta je toliko posebno tamo. Imala sam 99+ poruka od ljudi iz stare škole. Pisali su mi kako im je žao zbog onoga što se desilo i kako im je žao što su me osuđivali bez osnove. Počela sam redom da odgovaram i da se zahvaljujem svima. Kada sam to završila primetila sam da je 19h. O Bože ceo dan sedim na laptopu, mama ćeme ubiti jer ona mrzi kad smo ceo dan na elekronskim uređajima pošto to ,,zrači".
Upravo tada ulazi moj brat u sobu. Za njim ulaze njegova 3 nova druga. Stefan počinje da me moli da idem sa njima u klub jer im mama nije dala, ali je tata popustio i rekao da mogu da idu samo ako ja idem sa njima da ih pazim. Takođe je dodao da je mama ljuta zato što ceo dan sedim na kompljuteru i da me neće kazniti ako ih budem vodila. Okej, onda moram da pristanem. Znam da ću se smoriti tamo, ali ipak oni su 14-godišnjaci i visoki su pa mogu da ih puste, a ja ću se našminkati pa će me valjda pustiti. Oblačim farmerke iscepane na kolenima, belu majicu, crnu kožnu jaknu i crne štikle. Stvarno me mrzi da se sređujem. Od šminke stavljam korektor ispod očiju, malo bronzera, maskaru i matt nude karmin. Kada sam sišla na prvi sprat (imamo dvospratnu kuću), mama i tata su me čekali. Bilo mi je jako sumnjivo što du nas pustili u klub jer to nisu davali ni pre, a kamoli sad od kad je prošlo samo 4 meseca od incidenta sa Džonom. Dok čekamo Stefana i njegove drugove da se spreme tata i mama mi drže predavanje o tome kako treba da se ponašamo, da smemo do dvanaest, da nema alkohola i ostale stvari. OVO JE DEFINITVO ČUDNO, ZAŠTO SU NAS PUSTILI U KLUB?
Tatin šofer nas ostavlja ispred kluba, sad treba proći obezbeđenje. Prilazimo bliže. Njih četvorica idu prvi, a ja idem iza njih. Obezbeđenja nas zaustavlja. ,,Koliko imate godina?" pita jedan nadrndani tip sa naočarima. ,,Svi imamo 18" odgovara moj brat. ,, A ova devojka pozadi?" pita tip. ,, Ona ima 19, to mi je sestra"kaže moj brat samouvereno. ,,E pa lepa ti je sestra" kaže tip, na šta ja prevrćem očima ,,ajde uđite" dodaje. Eto, unutra smo. Prigušeno svetlo, plesni podijum, separei, šank.... Ja ne volim klubove, ne volim da se opijam i blejim po separeima kao neka profuknjača. Nas petoro odlazimo u jedan separe i naručujemo piće. Naručili smo alkohol, ali kada je stigao nisam dala mom bratu i njegovim drugovima ni da pomirišu. Rekli su mi da sam mnogo dosadna, i nakon toga su otišli na plesni podijum. Krećem za njima, ali pazim da me ne vide. Pošto sam na sred plesnog podijuma, moram da igram dok ih ne ispuštam iz vida. U tom momentu neko mi prilazi sa leđa. ,,Ćao lepotice, znamo li se?"pita Nik koji stoji iza mene. ,,Očigledno, ne" odgovaram što hladnije moguće jer čovek ima devojku. ,, A šta misliš da se malo bolje upoznamo?" šapuće mi zavodnički na uvo. ,, A šta misliš da malo odjebeš odavde?"govorim najledenije što mogu tražeći pogledom mog brata i njegove drugove. ,, jesi li pila nešto?" pita me Nik. ,,Nisam" kažem i shvatam da sam izgubila brata i njegove drugove. ,,Idi malo popi pa mi se javi, lepotice" kaže mi. ,,Neću ti se javiti, sigurno" mrmljam sebi u bradu dok se udaljam od njega. Koliko li je sati? 23:25. Jao moram brzo da nađem Stefana i ekipu. Eno ih za šankom. Nazdravjaju, što znači da će još malo da počnu da piju. ,,Stefane, ostavi odmah to!!!!" vičem najglasnije što mogu da bih nadjačala muziku. Čuo me je, pa je prevrnuo očima, ostavio čašu i rekao drugovima nešto u fazonu ,,Koja smaračica". Ostatak večeri, nisam se odvajala od njih. Kada sam pogeldala na sat bilo je 23:55. Ah, konačno da se ova noćna mora od večeri završi. Krećemo ka vratima, njih četvorica idu isped, a ja iza po običaju. Samo odjednom osetim da me neko hvata za struk. Jako me steže i okreće ka sebi. Pogodite ko, Nik. ,,Gde ideš mala?"pita kroz stisnute zube. ,,Probaj da pogodiš genije" kažem i prevrnem očima. ,,Zar ti roditelji daju samo da ponoći?" kaže i nakon toga dodaje ,,Znači pepeljugo već nas napuštaš!". ,,DA" proderem se i sklanjam njegove ruke sa mog struka. Sustigla sam ekipu mog brata pre izlaska iz kluba. Ulazimo u auto, ali umesto šofera čeka nas tata. Nakon što smo razvezli Stefanove drugove. Tata je rekao: ,, Jako sam ponosan na tebe, Marija. Pustio sam vas u klub samo da bih video kako se ponašate i sve vreme sam vas pomatrao". Znala sam. Jesam li vam rekla da je čudno. E pa eto objašnjenja.
,,A ti, Stefane, nisi se baš proslavio. Ako sam rekao nema alkohola, nije trebalo da pokušavaš da bežiš od sestre i da pokušavaš da ga piješ."govori tata uz uzdah ,,znači bićes kažnjen". ,,I Marija, sviđa mi se kako si odbila onog lika".
Ljudi, nadam se da vam se sviđa priča. Hvala vam što ste ćitali, ako je iko i čitao...xoxoxo
ESTÁS LEYENDO
Nerd vs Cool
Novela JuvenilMarija je morala da se preseli. Mora da krene u novu školu. Problem je što je Marija štreber. Mora da trpi prozivanje Alekse i njenih drugarica. Takodje mora da trpi Nika, kapitena ragbi tima. Sve dok... #2 in teen fiction 05.09.2017. #1 in teen fac...