Telefon me budi usred noći. Ustajem i vidim da je 02:00. Uzimam ga i vidim poruku od Linzi:
Linzi: O Bože, draga ne idi na internet... Brzo kucam odgovor:
Marija: Zašto?
Linzi: Još nisi videla. Ne mogu da verujem.
Marija: Ne, šta se dešava?
Linzi: Okačili su snimak. Zove se ,, Kada se ljigava štreberka sastane sa porodicom." Užas, blagi....
Brzo ulazim na internet i kucam šta mi je rekla. Snimak je stvarno tu. Već ima 35k pregleda. Okačila ga je glupača Aleksa. Mnogi iz moje škole su komentarisali nešto tipa : ,,Čim sam je video znao sam da je žešća šeprtlja" ili ,,Tako joj i treba kad je glupava štreberka" ili ,,Pišaj po štreberima"... Naježila sam se i oči su počele da mi suze. nisam znala šta je gore da cela škola smatra da si kurva ili ovo. Ja samo želim da budem ja. Kakva jesam i da me ljudi takvu prihvate. Ne želim da se prave predrasude na osnovu mog izgleda ili inteligencije. Lepo su rekli ljudi, lepota je kletva. Ali dodaću još jednu stvar i inteligencija je još veca kletva. Moraš da trpiš prozivanja ljudi koji imaju mnogo manju inteligenciju od tebe. Ja samo želim da budem srećna, a to očigledno nisam.
Zašto se meni uvek ovakve stvari dešavaju. Treba mi mama, ona mi je kao najbolja prijateljica. Njoj mogu sve da kažem i znam da će me uvek posavetovati. Uzimam telefon da je zovem, ali onda shavam da je ovde 02:00, znači da je u San Francisku 00:00. Mama i tata ležu da spavaju u 22:00, tako da ništa od toga. Umesto toga zovem Emili. Ona sigurno ne spava. Ulazim na skajp i zovem. Odmah se javlja:
,, Šta je kujo, što zoveš u ovo doba" tako se mi zezamo ,, Ček jesi ti to plakala?" upitala je zabrinuto.
Ispričala sam joj šta se desilo. Jdenom rečju poludela je. Pokušala je da me smiri, ali nije uspela.
Cela nedelja je mi je bila katastrofalna. Presretali su me na hodniku, vređali su me i smejali bi mi se kad prođem. Sofija, Linzi i Juko su pokušavale da me razvedre, ali nisu uspele. Svaki dan kad bi došla kući, plakala bih. Još nisam zvala mamu i tatu, rećiću im kad dođu. Mrzela sam tu školu i sve u njoj (skoro sve), a posebno Aleksu i njene dupeuvlakačice. Ali ipak najviše od svih NJEGA. NIKA. Kako je to mogao da mi uradi.
Subotu sam odredila kao dan za ležanje. Odnosno neću ustati iz kreveta. Samo ću da ležim i gledam serije. Međutim, moj dosadni brat je i to morao da upropasti. Naterao me je da idemo u teretanu. Okej, ja volim da vežbam, ali sada trenutno nisam za to. Mada znam da će mi prijati da udaram vreću i zamišljam da je Nik.
Ušli smo u teretanu i ja sam, naravno, odmah otišla da udaram vreću. Udarala sam je jedno pola sata bez prestanka. To mi je trebalo, da izbacim sav bes iz sebe. Tada sam čula glas iza sebe.
,,Dosta mala, želi još neko ovde da udara vreću" okrenula sam se i videla osobu koju nikad više nisam htela da vidim. Nik. Stajao je bez majice, dakle samo u šorcu, iza mene. Kosa mu je bila malo mokra od znoja. Pogledala sam ga, a on se nasmejao. Imao je tako savršene rupice... i srce zmije otrovnice.
,,Odjebi" rekla sam brzo i najledenije i prosteljala ga pogledom.
Nik
Alo, ovo je ona mala iz kluba. Ne mogu da verujem kako je lepa. Pogledala me je, a ja sam joj se nasmejao najlepše što sam mogao. Mislim, znam da imam devojku, ali to nije veza. Svi u školi misle da smo zajedno. Ja ne volim Aleksu, ali svi znamo šta se desi kada nije sve po njenom. Nisam želeo da prođem kao ona štreberka pre par dana...
,,Odjebi" rekla je lepa devojka najhladnije što je mogla. MOLIM. Nijedna devojka meni to nikad nije rekla. Šta sam joj uradio?
,,Molim?" pitao sam iznenađeno.
,,Samo se pomeri odavde, da tebe ne bi udarila kao ovaj džak" rekla je nastavivši da udara ne gledajući u mene.
,,Ajde pokušaj" izazivao sam je.
,, Šta hoćeš bre od mene?" rekla je besno. Tako je slatka kad je besna. Onda me je prosteljala pogledom. Da pogled može da ubije već bi bio mrtav. Ali, koliko je lepa...
,, Ništa, mnogo si mi lepa pa sam morao da ti priđem. Jesi možda za neku kafu?" pitao sam. To mi je bila proverena fora. Uvek pali.
,, Sa tobom nikad" rekla je, odmeravajući moje drugove iza mene ,,Mada realno, sa takvima kao ti nikad".
,,Izvini, princezo univerzuma, kakve bi ti?" rekao sam joj pomalo uvređeno. Koja devojka može da odoli ovakom savršensvu. Verujem, nijedna, osim ove naravno. ,, A šta to meni fali?"
,,Fizički ništa, psihički mnogo" ispalila je kao iz topa ,, Nisi dobra osoba"
,, Ja nisam dobra osoba, e pa ti si potpuno zla i ubražena osoba" rekao sam besno sa povišenim glasom.
Marija
E tu sam prasnula: ,, JA ZLA I UOBRAŽENA OSOBA? JA? KAKO TE BRE NIJE SRAMOTA. MALTETIRAŠ SVE PO ŠKOLI. IDEŠ I VREĐAŠ IH. SRAM TE BRE BILO. PRITOM IMAŠ DEVOJKU, A MENI OVDE PRILAZIŠ KAO DA JE TO NAJNORMALNIJE. PONIŽAVAŠ SVE KOJI SU ISPOD TEBE, PROSTO IH GAZIŠ..." drala sam se nenormalno. Cela teretana je gledala u mene.
,, Kako znaš da imam devojku" pitao je zbunjeno. Ups, malo sam previše rekla,
,,Moja sastra od tetke ide u istu školu kao i ti. Pričala mi je kakav si. Kada mi je pokazala sliku prepoznala sam te iz kluba. Sad odjebi od mene. Evo ti vreća." dobro sam se izvuka.
Otišla sam besna, svom silom povukla brata sa trake za trčanje i izletela napolje. Bože, koliko sam se iznervirala. Treba mi vazduha.
Ljudi, nadam se da vam se sviđa nastavak. Počeću polako da pišem i iz ugla drugih likova. Izvinite što ste čekali nastavak, radim na još dve priče koje nisam objavila. One su malo teže i komlikovanije i nisu još spremne jer želim da budu savršene... Volim vas puno, xoxoxox
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Nerd vs Cool
Подростковая литератураMarija je morala da se preseli. Mora da krene u novu školu. Problem je što je Marija štreber. Mora da trpi prozivanje Alekse i njenih drugarica. Takodje mora da trpi Nika, kapitena ragbi tima. Sve dok... #2 in teen fiction 05.09.2017. #1 in teen fac...