18 ; Babe

1.1K 74 5
                                    

3 bulan berlalu. Hubungan Haziq dan Yara juga semakin kukuh dan bahagia. Even ada gaduh but its normal. Pasang surut dalam perhubungan. You know, just jangan jadikan pergaduhan tu alasan untuk berpisah. We must work hard to save it.

Haziq pon dah banyak berubah. Nak lagi bila dia dengan Yara. He treat Yara like a queen. He work hard untuk jaga hati Yara. Dia try to control diri dia sendiri. Yara perempuan and a little bit sensitive. Dia sendiri pon tahu, Yara akan jadi macam budak umur 12 tahun kalau dengan dia.

Annoying jugalah 😒

Yara manja dengan dia. Yara bergantung dengan dia. Everything on him. Haziq kentalkan hati dan cekalkan diri setiap kali pasal Yara. Dia tak tahu kenapa. Just Yara like have another personality. Like before, bila dengan dia, Yara tottaly different. Too manja.

Nasib sayang 💕😌

Yara pon dah selamat jadi penuntut MSU. Everything okay just like her plan. Dan semestinya dia tak duduk asrama sebab rumah dia dekat je. Dan dia pon taknak duduk dalam ' penjara ' tu. Susahlah dia nak berkepit dengan Abang Matin dia nanti.

Yara ada kenal dengan seorang perempuan ni. Kawan kepada Sara di MSU. Alia namanya. Tapi lebih selesa digelar Yaya sahaja. Perwatakannya like a boy sikit. Outfits pon simple je. Jeans, tshirt or kemeja and kasut. Rambut pendek macam lelaki. Tapi sesuai dengan muka dia yang comel tu.

( Actlly author jadikan Janna Nick as Yaya. Janna nick fans here 💕🙈 )

Even nampak boyish sikit, dia tak lesbian. Terima kasih. Yaya memang cool gila. Kepala masuk air sama macam Yara. Sebab tu senang je Yara nak ngam dengan si Yaya ni. Percaya tak kalau aku cakap Yaya anak jutawan perkapalan. 😏 Hell yeah ! She is !

Nobody know that. Only Sara and Yara je yang tahu. Itupon sebab Yaya percaya dengan kedua kawannya itu. Dia minta rahsiakan. Dia tak suka jadi tumpuan. Rasa beruntung jugalah Yara dengan Sara sebab dapat kawan dengan ong kaya 👏 Nasiblah Yara dengan Sara ni bukan matrialistik punya orang. Kalau tak ? Huh 😏










" Lusa dah puasa "

Ujar Yara. Dia menopang dagu memandang Haziq dihadapannya.

Haziq nampak segak dengan tshirt Nike hitam dan jeans pendek warna gray paras lutut. Simple je.

" So ? Puasa jelah. "

Haziq menjungkit bahu. Apalah yang nak kesah sangat. Lagipun best apa puasa. Bukan selalu tau dapat sambut ramadan. Setahun sekali je.

" Memanglah. Orang saja cakap. "

Yara mencebik. Haziq ni memang tau. Yara menyedut air milo aisnya. Haziq dijeling.

" Babe "

Panggil Haziq. Yara mendongak memandang Haziq. Dia menjongket kening. ' Apa '. Tapi mulut masih menyedut air. Tak lepas.

" Aku dah cakap ke belum dengan kau yang aku kena pergi Jepun minggu depan ? "

Yara melepaskan straw lalu menggeleng kepala.

" Nope. Takada pula awak cakap. Buat apa nak pergi sana ? "

Haziq menepuk dahi. Dia lupa lahni nak bagitahu. Mati-mati dia fikirkan yang dia sudah beritahu Yara.

" Belum eah ? Aku ingat dah bagitahu. Aku ada tournament. Sorry babe. Terlupa. "

Haziq menggapai tangan kecil Yara. Dia bermain dengan cincin yang bersambung dengan gelang tangan yang elok tersarung di jari manis Yara. Bahagialah juga rasa sebab Yara pakai.

Abang Matin, You're Killing Me !  ( ON GOING )Where stories live. Discover now