JoenJoenggukStuprocentowyHeteroNajzajebiztszyChłopakNaŚwiecieWilkAlfaKażdaDupaMojaMisterKoreiAzjiEuropyCoZTegoŻeNiePochodzęZEuropyKrólCesarzIPapierzWszechświata: Tae, podasz mi plan na jutro?
Tae fajny gość: koreański, matematyka, angielski, w-f, plastyka, historia i wuderzet, czy coś. Wgl czm mam ci podawać plan, przecież też byłeś na rozpoczęciu roku szkolnego?
JoenJoenggukStuprocentowyHeteroNajzajebiztszyChłopakNaŚwiecieWilkAlfaKażdaDupaMojaMisterKoreiAzjiEuropyCoZTegoŻeNiePochodzęZEuropyKrólCesarzIPapierzWszechświata: Po pierwsze nie pisz do mnie tymi debilnymi skrótami bi będę sobie musiał wydłubać oczy od czytania twoich głupich wiadomości, po drugie wiesz coś o tym Parku Jiminie?
Tae fajny gość: Aha, czyli to o nim myślałeś. Co nieco wiem, ale powiedz mi najpierw jakie masz wobec niego plany
JoenJoenggukStuprocentowyHeteroNajzajebiztszyChłopakNaŚwiecieWilkAlfaKażdaDupaMojaMisterKoreiAzjiEuropyCoZTegoŻeNiePochodzęZEuropyKrólCesarzIPapierzWszechświata: To znaczy?
Tae fajny gość: Muszę wiedzieć kiedy mój mały Pizdokleszczyk się zakochał w jakich okolicznościach i co dokładnie wtedy poczuł
JoenJoenggukStuprocentowyHeteroNajzajebiztszyChłopakNaŚwiecieWilkAlfaKażdaDupaMojaMisterKoreiAzjiEuropyCoZTegoŻeNiePochodzęZEuropyKrólCesarzIPapierzWszechświata: Nie zakochałem się i nigdy się tak nie stanie, bo NIE JESTEM GEJEM. Po prostu mnie zaciekawił
Tae fajny gość: Jasne, na kilometr śmierdzisz pedałem i to takim uke😂
JoenJoenggukStuprocentowyHeteroNajzajebiztszyChłopakNaŚwiecieWilkAlfaKażdaDupaMojaMisterKoreiAzjiEuropyCoZTegoŻeNiePochodzęZEuropyKrólCesarzIPapierzWszechświata: Uke to ty zaraz będziesz jak ci dam nauczkę udowadniając ci, że jestem urodzonym dominatorem
Wiesz, raz w dupę (w tym przypadku twoją) to nie pedał😘.Tae fajny gość: Uuuu kropka nienawiści. Najpierw powiedz mi czego chcesz o tego słodziaka, a później powiem ci wszystkie informacje jakie o nim uzbierałem
JoenJoenggukStuprocentowyHeteroNajzajebiztszyChłopakNaŚwiecieWilkAlfaKażdaDupaMojaMisterKoreiAzjiEuropyCoZTegoŻeNiePochodzęZEuropyKrólCesarzIPapierzWszechświata: Yoongi jest nim zainteresowany, więc postanowiłem zrobić mu na złość i rozkochać w sobie tego jak go ty tam nazywasz słodziaka
Tae fajny gość: A to nie jest przypadkiem tak, że ci się spodobał i chcesz się o nim czegoś dowiedzieć wiec stworzyłeś historię i wielce zakochanym Yoongim, który nie oszukujmy się posuwa wszystko co się rusza, bo boisz przyznać się do swojego zpedalenia wrodzonego?
JoenJoenggukStuprocentowyHeteroNajzajebiztszyChłopakNaŚwiecieWilkAlfaKażdaDupaMojaMisterKoreiAzjiEuropyCoZTegoŻeNiePochodzęZEuropyKrólCesarzIPapierzWszechświata: Tae...
Tae fajny gość: No co?! On raz prawie zgwałcił mi psa!!!
JoenJoenggukStuprocentowyHeteroNajzajebiztszyChłopakNaŚwiecieWilkAlfaKażdaDupaMojaMisterKoreiAzjiEuropyCoZTegoŻeNiePochodzęZEuropyKrólCesarzIPapierzWszechświata: Powiedz mi lepiej co wiesz o Parku, bo sam ci tego psa wyrucham!!!
Tae fajny gość: Ale ja nie mam psa. Joen o czym ty mówisz?! Przecież mam uczulenie na sierść, nigdy nie będę mógł mieć psa! Teraz jest mi przykro, bo zawsze chciałem mieć psa, a mogę tylko rybki, dzięki Jeongguk, fajny z ciebie przyjaciel. Przez te 20 lat naszej znajomości nigdy mnie tak nie zkrzywdziłeś!
JoenJoenggukStuprocentowyHeteroNajzajebiztszyChłopakNaŚwiecieWilkAlfaKażdaDupaMojaMisterKoreiAzjiEuropyCoZTegoŻeNiePochodzęZEuropyKrólCesarzIPapierzWszechświata: Przecież my mamy po 17 lat!
Tae fajny gość: Zamilcz.
JoenJoenggukStuprocentowyHeteroNajzajebiztszyChłopakNaŚwiecieWilkAlfaKażdaDupaMojaMisterKoreiAzjiEuropyCoZTegoŻeNiePochodzęZEuropyKrólCesarzIPapierzWszechświata: OK przepraszam Tae, co mam zrobić żebyś powiedział mi coś o Jiminie?
Tae fajny gość: Przyznaj, że ci się podoba!
JoenJoenggukStuprocentowyHeteroNajzajebiztszyChłopakNaŚwiecieWilkAlfaKażdaDupaMojaMisterKoreiAzjiEuropyCoZTegoŻeNiePochodzęZEuropyKrólCesarzIPapierzWszechświata: OK, Jimin mi się podoba (btw nienawidzę cię )
Tae fajny gość: Ha i co sam użyłeś btw, a mnie się czepiasz. Masz to przyznać w jakiś ładny sposób, opisz co dokładnie do niego czujesz
JoenJoenggukStuprocentowyHeteroNajzajebiztszyChłopakNaŚwiecieWilkAlfaKażdaDupaMojaMisterKoreiAzjiEuropyCoZTegoŻeNiePochodzęZEuropyKrólCesarzIPapierzWszechświata: Jimin to najcudowniejsza istotka na całym bożym świecie. Ile ja bym dał żeby móc dotknąć tych pięknych rudych włosów, by móc pocałować tych pełnych warg, których smak z pewnością jest tak delikatny jak jego cudowna skóra. Jego uśmiech byłby dla mnie najwspanialszym prezentem od życia chciałbym ponownie usłyszeć jego cudowny Anieli głos szepczący do niego czule słówka, jego dłonie sunące po moim ciele, jego oczy wpatrzone we mnie w momencie, w którym wypowiadałby te piękne słowa: Kocham cię Jiminie
Tae fajny gość: Och Jeon nie wiedziałem, że jesteś takim romantykiem. Jak telefon zaleje mi się przez łzy to bądź pewien, że mi go odkupisz. Wiem, że Park Jimin ma na imię Park Jimin, ma siedemnaście lat i pochodzi z Busan tak jak twój rodzice:)
JoenJoenggukStuprocentowyHeteroNajzajebiztszyChłopakNaŚwiecieWilkAlfaKażdaDupaMojaMisterKoreiAzjiEuropyCoZTegoŻeNiePochodzęZEuropyKrólCesarzIPapierzWszechświata: I to tyle? Przecież on to mówił na lekcji!!!
Tae fajny gość: To słyszałeś, ale planu lekcji jakoś nie. Niby z kąt mam wiedzieć o nim więcej niż sam powiedział, pierwszy raz typa na oczy wiedzę, ale już go obczaiłem na fejsie. Możesz mi dziękować😉
JoenJoenggukStuprocentowyHeteroNajzajebiztszyChłopakNaŚwiecieWilkAlfaKażdaDupaMojaMisterKoreiAzjiEuropyCoZTegoŻeNiePochodzęZEuropyKrólCesarzIPapierzWszechświata: Za to, że go obcziaiłeś na fejsie?
Tae fajny gość: Nie, za to że wysłałem mu twoje wyznanie miłości. Nie martw się twoje zdjęcie też mu podesłałem, wiec nie pomyli cię z nikim. Teraz będziecie taką piękną parą, a to wszystko dzięki mnie
JoenJoenggukStuprocentowyHeteroNajzajebiztszyChłopakNaŚwiecieWilkAlfaKażdaDupaMojaMisterKoreiAzjiEuropyCoZTegoŻeNiePochodzęZEuropyKrólCesarzIPapierzWszechświata: Że co ty kurwa zrobiłeś?!
......................................................................................
Drugi rozdział wstawiam od razu po pierwszym. W sumie nie od razu, bo sporo czasu zajęło napisanie tego, ale jestem tak podekscytowana tym, że piszę ciś takiego pierwszy raz, że mogłabym wstawić jeszcze trzecią część, jednak chyba pójdę już spać. Nie wierzę, że z krótkiej rozmowy Kooka z Tae zrobił się dość długi rozdział. Jeżeli widzicie błędy, za które z góry przepraszam to śmiało mnie poprawiajcie.
Komentujcie i gwiadkujcie. Dobranoc💕
CZYTASZ
Nowy || Jikook
FanfictionNormalne życie Jeona Jeongguka zostanie zakłócone przez rudego osobnika o imieniu Jimin. Jak bardzo zmieni on idealne życie Jeona? Jakie tajemnice przeszłości pozna chłopak? Co zmieni się w jego codzienności obu nastolatków i czy będzie to zmiana n...