1.,,Rendeltem egy csinibabát"

9.3K 291 3
                                    

-Harry Styles,a híres bandatag, aki szintén helyeselte a banda feloszlását, depresszió jeleit látjuk rajta.-szólt a rádióban egy női hang.

A bárpult mögött állandóan hallom ezeket a híreket.Legszívesebben kikapcsolnám,de nem lehet.

-Rebeca nyolcas asztal siess!- mondta a főnököm.- És nehogy megint kikapcsold a rádiót. A vendégek megtámadnad.-mondta szigorúan.-  Megint.-tette hozzá végül.

Én Rebeca, akit általában Becanak becéznek kedves ismerősei, egy bárban dolgozom. 17 évesen pénzt keresek azzal, hogy pincér, pultos és minden vagyok, de eredetileg csak pincérnek kellene lennem. Igaz, nemsokat kapok, de minden egyes kis cent megéri.

A tálcával egyensúlyozva manővereztem a részeg emberek között,hogy eljussak a nyolcas asztalig.

-Itt az öt sör.-pakoltam le a tele poharakat,az így is full részeg pasicsapat elé.

-Sör mellé rendeltem egy csinibabát is.-nyalta meg a száját az egyik.

Undorító...A szavait halláskörön kívül hagytam inkább.Nem foglalkozom ilyen parasztokkal...

Majd utánnam függyentettek,mikor elfordultam az asztaltól.

Lassan nyolc óra és nekem lekellene járnia a műszakomnak.

Így rendberaktam egy pár dolgot,hogy az utánnam jövő munkatársaimnak kevesebb dolga legyen.Mivel ők a...kurvák...Felajánlják magukat az itt ülő részeg,szadistáknak pénzért...Undorító...Sosem dolgoznék én így...

Így igyekszem lelépni még a jövetelük előtt.

Felkaptam magamra a dzsekimet és a sapkámat,majd nyakam köré tekertem a sálamat.A pincéres kötényt pedig felakasztottam a helyére.

Majd kiléptem a fagyos decemberi utcára. Gyorsan szedve a lábaimat igyekeztem a lakásomba.

Kis lakásom van,azaz inkább úgy mondanám,hogy nem csak az én lakásom,mert éppen a nagy emeletes lakóházban lakunk egy ,,páran".Az enyém a második emeleten van.

Gyorsan szedve a lábaimat hamar a házhoz értem. Beütöttem a kódot,majd az ajtó nyílt is. Felszaladtam a másodikra és a kulcsomat előkapva a zárba illesztettem,ezek után elfordítottam. A zár azonnal kattant is.

Gyorsan beléptem a meleg kis szobába,ami a nappali azonnal.

-Itthon vagyok.-szóltam el magam.

Majd a kis tappancsok kopogását hallottam meg és már előttem állt az én kis mindenem.

-Szia Fredi.-vettem ölembe Yorki kutyusomat.

Ő egy nagyon inteligens kutyus,tudom,hogy nem lesz semmi baj ha itthon hagyom egyedül.Már 3 éve velem van.És neki tetszik ez a kis lakás,mint nekem is.És tudja,hogy nem lehet mindenhová odapiszkítani. Így gondom sincs vele.

-Mit vacsizunk?-kérdeztem tőle,miközben ölelgettem.

Majd letettem a földre és levettem kabátom,sapkám,sálam és csizmám.

-Pizza?-kérdeztem tőle.

Ő pedig csak boldogan vakkantott egyet.

-Jó,akkor rendelek egyet.-mosolyogtam rá.

Már egy idő után,ha nincs senkid természetessé válik,hogy a kutyádhoz beszélsz.

Rendeltem egy pizzát.Majd Fredi társaságában elvonultam fürdeni.

Igen,ő is beszokott velem jönni a fürdőmbe.Imád velem lenni.És én pedig vele.

Lezuhanyoztam a hosszú nap után.Felvettem egy szürke melegítőt és egy szürke pulcsit,majd vártam a pizza érkezését.

Miután a pizza megjött és kifizettem leültem a kanapéra.

-Tessék.-tettem le egy szeletet Fredi tálkájába.

Ő pedig boldogan falatozni kezdett.

Miután jóllaktunk leültünk tévézni.Fredi nagyon nyugodt kutyus.Tudja,hogy én este fáradt vagyok és álltalában nem bírok vele játszani.De most tévézés közben boldogan játszottam vele.Általában ő is fáradt nap végére,mert láttam már és hallottam,hogy mit csinál napközben ha nem vagyok itthon.Anya egyszer átjött vigyázni Fredire,de Fredi szinte észre sem vette anyát,vagy csak nem akart vele törődni. És elmesélte anya,hogy egész nap csak szaladgált és ugrált.Naná,hogy fáradt nap végére.

-Fáradt vagy?-simiztem meg buksiját a hasamon fekvő kutyusnak.

Ő csak ásított egyet.Szóval ez egy igen volt.

-Gyere,menjünk aludni.-felvettem az ölembe,majd a hálóba vittem.

Befeküdtünk az ágyba, mivel ő is velem alszik, a kis egy személyes ágyamon. Nemtudok nélküle aludni.Soha nem menne.Így hamar el is aludtam.És sajnos nem tudtam,hogy mi fog történni holnap...Akkor már ma elkezdtem volna keresgetni...

Sziasztok!Itt vagyok az első fejezettel!Tudom nem nagy szám és még nem érdekes,de türelem,mert már a dolgok ezután csak izgalmasabbak lehetnek😉

Dark song(H.S./BEFEJEZETT)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora