Reggel felkeltem,majd összeszedtem magam.
Egy farmer nadrág,hozzá egy vörös Harvardos pulcsi.Natur smink,ami csak szempillaspirál,enyhe alapozó és korrektor,meg egy enyhén vörös rúzs.
Reggelim műzli volt.Fredinek tettem egész napra kaját.Akkor eszik majd, ha éhes.
-Jó legyél,mami megy dolgozni.-puszilgatgam meg kutyusomat.
Ő pedig tekintetével végigkísérte minden egyes mozdulatomat.Ahogy felveszem dzsekimet,vörös sapkámat,ami alól kilóg ombrézott hajam,majd nyakam köré tekerem szintén vörös sálamat.
-Jó legyél.-integettem kutyusomnak.
Majd az ajtót becsukva elindultam a munkahelyemre.A sulit nemrég fejeztem be,így a munkára koncentrálhatok.
A bárba belépve megcsapott a meleg,a friss sör illata,na meg a konyhában készült kaják utáni illat.
Bementem az öltözőbe,betettem a cuccaimat a szekrényembe és felvettem a kötényem.
Majd kimentem és a púlt mögé álltam.Vártam,hogy jöjjenek rendelni.
A bárhoz híven,mindig van olyan iszákos aki bejön.Így hát megy a nap...
-Rebeca!-szólított meg a főnököm.
-Igen uram?-kérdeztem.
-Kérlek gyere az irodámba.-jelentette ki.
Kicsit megilletődve,de szótfogadtam és követtem.
Majd az irodája ajtaját becsukta és egy székre mutatott,hogy üljek le.Az asztalával volt szemben.Így ő velem szemben ült.
-Rebeca...Sajnálom,de ki kell,hogy rúgjalak.-mondta tettetett sajnálattal.
-HOGY MI???-kérdeztem idegesen.
-Nem vagy használható.-mondta nemes egyszerűséggel.
-Ezt,hogy érti?-kérdeztem összeráncolt szemöldökkel.
-Nem hagyod,hogy élvezkedjenek rajtad.-mondta egyszerűen.
-Sajnálom,hogy én nem vagyok kurva!-mondtam idegesen.
-A lányaimat ne nevezd kurváknak!-kiabált rám.
-Oh bocsánat.Akkor sarkon álló dughatnékos lányoknak hívjam?-kérdeztem,majd az asztalára dobtam a kötényt és az öltözőbe siettem.
A könnyeimmel küszködve öltöztem fel.Majd ki is rohantam a bárból.
Egyetlen esélyem volt ez a munka.Csak ezzel tudtam volna pénzt keresni!De kirúgtak,mert nem vagyok baszhatnékos kurva!
Gyorsan siettem haza.Majd a lakásomba benyitva Fredi szaladt hozzám.
-Kirúgtak.-kezdtem könnyezni.
Mintha csak tudná,hogy szomorú vagyok.Levettem a ruháimat,majd a kanapéra rogytam tehetetlenül.
Fredi felugrott a kanapéra és hozzámbújt.
-Megyünk ki sétálni?-kérdeztem tőle.
Felkapta a fejét,majd leugrott rólam és elszaladt a bejárathoz és onnan elhozta a pórázt,majd leült.
Ezen pedig jót kuncogtam.Mintha tudná,hogy kell engem megnevettetni.
Visszavettem a kabátom,csizmám,sapkám és sálam.Majd Fredire rátettem a nyakörvet.
-Gyere menjünk le az udvarra.-mosolyogtam kutyusomra.
Majd leszaladtunk az udvarra.Fredi a hóban játszadozott én pedig csak nevetni tudtam rajta.Majd elémszaladt és egyszerűen annyira aranyos volt a látvány,ami elémtárult,hogy elfelé olvadoztam és muszáj volt megörökíteni ezt a pillanatot.
Ő az én kis Fredikém.Egyszerűen imádom.Annyira aranyos tud lenni.
-Annyira aranyos vagy.-vettem fel ölembe,majd adtam neki egy puszit.-Most mit tegyek?
Persze nem tudott válaszolni, hogy mi tévő legyek. Habár örültem volna, ha megtudta volna mondani, hogy mit csináljak.
-GIGI!!!-jutott eszembe legjobb barátnőm.
Gyorsan letettem a földre Fredit, majd előkaptam a telefonom és azonnal tárcsázni kezdtem Gigi számát.
-Gigi, gebasz van.-jelentettem ki, miután zizzent egyet a telefonom, azt jelezve, hogy felvette a telefonom.
-Máris indulok.-jelentette ki, majd letette.
Neki ennyi elég volt.Tudja,hogy ritkán mondok ilyet.És ha ilyet mondok,az azt jelenti,hogy tényleg gebasz van...
Fredivel visszamentünk a házba,mert láttam rajta szegénykém vacog.
Feküdtünk a kanapén,mikor Gigi berontott.
-Mi történt?-csak ennyi mondott.
Se szia,se semmi.Igen,ő Gigi.Majd miután levette kabátját és bakancsát azonnal leült mellém a kanapéra egy ölelés után.
-Új munka kell.-mondtam ki a problémám.
Gigi pedig azonnal hevesen elkezdett telefonozni.Gondolom mi lesz ennek a vége...Mikor Gigi beindul képes mindenre...
Itt a kövi rész😊Már tényleg befog indulni a könyv,csak az elején mindig várni kell.Igyekszem a kövi résszel😉
YOU ARE READING
Dark song(H.S./BEFEJEZETT)
FanfictionIsmered Harry Stylest? És ismered azt a sztorit ami a banda 2017-es feloszlása utáni dolgokról szólnak? ,,Harry Styles, akit sokként ért a banda feloszlása, de támogatta az ötletet depressziós lett".Erről szóltak a hírek. De mi az igazság? Az,hogy s...