11.,,Ezt nem bírom..."

4.7K 239 8
                                    

-Úristen...-motyogtam ijedten.

Harry azonnal elém lépett és szenvedélyesen átölelt.Miután pedig elengedett mélyen a szemembe nézett...

Hatalmas alakja felém tornyosult.Lehelletét tisztán éreztem arcomon.

Hirtelen ajkaimra hajolt,majd szenvedélyesen falta azokat...

Elmerülve a csókjában hirtelen eszméltem fel.Ijedten váltam el tőle...

-Mit művelsz?-kérdeztem lihegve.

-Tudtommal a szex rabszolgám vagy.-mosolyodott el huncutul.-És azt csinálok veled akkor és amikor akarom.

-Eressz el...-suttogtam.

-Kívánság műsorban vagy?-nevetett gúnyosan.

-Harry szorítod a csuklóm!-emeltem meg a hangom.

-És?-kérdezte flegmán,majd még erősebben rászorított.

-Harry engedj el...-suttogtam.

A könnyeimmel küszködve szipogtam és rángattam a kezem.

-Elengedlek.-mondta.-De!

-A francba...-sziszegtem.

-Megnézel velem most egy filmet.-mondta.

-Jó.-egyeztem bele.

Nagyon fájt ahogyan szorítgatta a csuklóm.Mikor elengedte simogattam azokat a helyeket ahop nagyon fájtak.

Harry elment a nappali felé,majd hallottam ahogyan csapkod dolgokat,pár kattogást és már hangosan elkezdett valami szólni.

Követtem Harryt a nappaliba,majd azonnal felismertem a filmet...Összerezzentem...

-Azt mondtad a kedvenced.-mondta Harry.-Oh várj!-mondta.

A kanapé háta mögött álltam.A laptop a kis dohanyzóasztalon volt,a kanapé előtt.

-Ez a kedvenc részem.-mondta.

Beletekert a filmbe,majd egy helyen megállt és elindította.

Harry háta mögül néztem a filmet...A szürke 50 árnyalatát...

Odatekerte ahol Mr.Grey megkorbácsolja a lányt...

-Kapcsold ki...-suttogtam.

-Miért is?Kedvenc filmünk.-mondta,majd tovább nézte.

Aztán csattant az első ütés a lányon...Összerezzentem...A szememet szorosan lehunytam...Majd még egy ütés és még egy...

-Ezt nem bírom...-suttogtam.

-Nem a kedvenc filmed?-kérdezte Harry.-Oh!Jut eszembe!-mondta boldogan.-Nem sokára kijön a második része is.-hátrafordúlt,kacsintott egyet mosolyogva,de arckifejezése megváltozott mikor meglátta az én arcom.

Ott álltam,összekulcsoltam a karjaim és a könnyek folytak az arcomról.

Az emlék...A sebek még mindig megvannak...

Harry arcáról mintha aggodalmat tudtam volna leolvasni.

-Beca...-suttogta.

Felállt,majd elémsétált.

-Jól vagy?-kérdezte.

Nagy magas teste felém tornyosúlt...Azonnal bekapcsolt a pánik gombom és hátrálni kezdtem...

-Beca jól vagy?-kérdezte ismét.

Elindúlt felém.Én hirtelen leguggoltam és védekezően a kezeimmel eltakartam a fejem,miközben azt oldalra fordítottam.

-Kérlek ne bánts!-mondtam könyörgően.

Ekkor hallottam,hogy mellettem valaki leül a földre.

-Nem akarlak...-suttogta.

Dörmögő hangja a csendben mintha az ezerszeresére nőtt volna.

Kezeimet lassan elvettem,majd a másik oldalra fordítottam,ahol ő ült.

-N...Nem?-dadogtam.

-Teljesen kifordítasz magamból.-akadt ki és a plafonra felfelé nézett.-Már rég nem lennél szűz sem.Már rég megvertelek volna ezerszer.Már rég...-és itt megakadt.Halkabbra bette a beszédét.Suttogott alig halhatóan.De a nagy csöndben,ami sűketítően csöndes volt,szavai hangosan hatottak.-Én már rég nem szerettem senkit sem...

Elhűlve ültem mellette...Nem bírtam felfogni.

-Harry...Mit értesz ez alatt?-kérdeztem halkan és összezavarodottan.

-Nekem már senkim sincs.-suttogta.

Leemelte a plafonról a tekintét,majd a már szinte könnyes vagy talán már könnybe lábadt szemeivel rámpislogott.

-Nekem nincs senkim.Mindenki boldog.Nálam még egy fadarab is boldogabb és többet érez...

És láttam rajta,mintha...Mintha...Mintha meglett volna törve...

Sziasztok!Sajnálom ezt a hosszú kimaradást...De fel a fejjel,mert jön a téli szünet és az új részek😉Addig is várjátok a kövi részt ha ez tetszett😊

Dark song(H.S./BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now