8.,,Pulcsi"

4.8K 223 11
                                    

Levette a pulcsiját.Majd felém nyújtotta.

-Vedd fel.-mondta.

Könnyes szemekkel vettem el a pulcsiját.Majd mikor megpróbáltam azt fevenni,csak mégjobban fájt mindenem.

-Várj...Segítek.-mondta.

Óvatosan kezébe vette fekete pulcsiját.Óvatosan rám adta.

-Nem tehetek róla...-suttogta.

-Miről?-kérdeztem,majd könnyes szemeimet az övéibe vezettem.

-Hogy...Hogy...-nemtudta befejezni mondatát.Idegesen felállt,majd járkálni kezdett.

-Mond el...-suttogtam.

-Mindegy...-motyogta.-Egyébként...

Látszott rajta,hogy zavarban van.Nemtud mit csinálni.A kezeivel gesztikulált.Talán...Az ém jelenlétemben is zavarba tud jönni?

-Még...Nem adtam...Senkinek sem...Oda...A...Pulcsim...-dadogott.

-Oh...-töröltem le könnyeim.-Ez...Igazán kedves gesztus volt,hogy ideadtad.-majd feláltam és ekkor vettem észre,hogy mennyire hatalmas is rám ez a pulcsi...

Harry elmosolyodott.

-Jól áll.-mosolygott.

-Neked vannak gödröcskéid...-suttogtam.

-Tessék?-kérdezte.

-Ömmm...Semmi...-dadogtam.-Megyek...-suttogtam.

Kisétáltam Harry mellett.Megcsapott az illata...Beleremegtem...

Ahogy a pulcsija takarta a combjaim,a pulcsi ujja teljesen eltakarta a kézfejem és az illata...Az teljesen a Harryé volt...

Mikor elcsoszogtam fájdalmasan a szobámba ledőltem óvatosan az ágyamra.Persze nem háttal...Vagy egy hónapig szia hátonalvás.És helló hason fekvés.

Egy pokrócot magam köré tekertem,teljesen belebugyoláltam magam.Harry illata keveredett mindennel.Bevallom...Hogy jó volt a pulcsijában lenni...

Igen...Most haragudnom kellene rá.De ki mondta,hogy nem haragszom?Jelen pillanatban dühös vagyok rá,de...A francba...Mindig van egy de...De ahogy ideadta a pulcsiját,mert én csak egyszál melltartóban voltam...Mégis azért...Megmelengeti a szivet...És Harryből ezt nem nézni ki...

Miután teljesen elhelyezkedtem a kényelmes ágyamban elnyomott az álom.

Reggel arra ébredtem,hogy valaki beront a szobámba.

-A reggeli nem fog magától az asztalra teremtődni!-kiabált Harry.

-Én takarítónő vagyok...-mormogtam.

-Meg kajakészítő és...-akadt meg.

-És szexrabszolga...-suttogtam,az ágyban felülve.

-Jah igen...-köhintett Harry.-Az van,hogy mikor töltöd be a 18-at?-kérdezte.

-December 28-án.-mondtam.-Miért?-kérdeztem.

-Mert addig alá kell irnod egy olyan szerződést,ami arról szól,hogy szexuális vágyaimba te is,mint kiskorú beleegyeztél.-mondta,mint valami ügyvéd.

-És aztán?Ha betöltöm?-kérdeztem.

-Akkor érvénybe lép egy másik szerződés.Ami már a 18-as életéved átlépése után történik.-mondta.

-Jó,de...-kezdtem bele,de Harry félbeszakított.

-Még mindig várom a reggelim!-emelte fel a hangját.

-Jó...-dünnyögtem.

Óvatosan kimásztam az ágyból,hisz mindenem fájt...

Elcsoszogtam a konyháig,majd kivettem a rántottához kellő dolgokat.

-Ma elmegyek.-mondta mély hangján hirtelen,amitől megilyedtem,hisz nemszámítottam rá.

-Hová?-kérdeztem.

Hisz azt gondoltam,hogy normális dolog az,ha beszélgetnek egymással az emberek és fenttartják az érdeklődést.

-Nem tartozik rád.Későn jövök.Nem mehetsz a nyugati részre.Meg se közelítsd.A szobámba be ne tedd a lábad még véletlenüo sem.Takaríts.Mire hazajövök kaja legyen az asztalon.-mondta el ezt a sok feltételt,meg parancsot és utasítást.

-Mikor jössz haza?-kérdeztem.

-Most mondtam,hogy későn te szenilis...-vágta a fejemhez.

-Nem vagyok az...-suttogtam.-Csak megkérdeztem hátha kapok konkrétabb választ...

Leraktam elé a tányér rántottát.

-Jó étvágyat.-mondtam.

Magamnak egy csészébe csináltam kakaós tejet,ami a reggelimként szolgált.

Harry elment készülődni,vagy nem tudom.Minnél kevesebb dolgot köt az orromra.

-Basszus a pulcsi...-motyogtam magamnak,mikor már mindenhol csak Harry illatát éreztem.

-Elmentem.-kiabálta valahonnan Harry.

-Várj!-mentem a hang után,de már csak egy ajtócsapódást hallottam.-A...pulcsi...-suttogtam.

Persze csak magamnak.Hisz egyedül voltam az egész házban és Harry lelépett...

A napom azzal telt,hogy egész nap Harry pulcsijában járkáltam...Kitakarítottam mindent amit tudtam.Mostam is.Bár csak feketét kellett leginkább mosnom...

A vacsorának egy kis Lasagne készült.De hiába...Hisz Harry nem jött...

Így este kimentem a medencéhez,ami persze egy ilyen sztárnak van...Világítottak körülötte kis fények.Ami nagyon hangulatosan nézett ki.

Hideg volt már egy idő után,így bementem.Mivel Harryt még most sem láttam sehol ettem nélküle és elmentem zuhanyozni.Letusoltam,majd az ágyamba bújva elaludtam.

Sziasztok!!!Itt egy újabb rész.Nagyon igyekszem,hogy érdekes legyen,de ez nem mindig sikerül.Azért remélem tetszett ez a rész nektek.Igyekszem a kövikkel😉

Dark song(H.S./BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now