17.,,Mellettem..."

4.5K 210 18
                                    

-Ezt meg hogy érted?-kérdeztem semleges hangon.

-Beca sajnálom...Három hónapos...Nem tudom elvetetni...-sírt tovább.

-Gigi.-emeltem rá a tekintetem egy idő után.-Menj el...-suttogtam.

-Beca én...-kezdte,de azonnal közbevágtam.

-Menj el!-emeltem fel a hangom.

-De Beca én...-zokogott tovább,de megint a szavába vágtam.

-Gigi azt mondtam,hogy menj ki a szobából és tünj el a házból is!-emeltem fel a hangom,így Gigibe folytattam a szót.

Gigi zokogva lerohant.Úgy érzem,hogy...Gigi cserben hagyott...Nem értem,hogy most mi...Vagy ez hogy lehet...Semmit sem értettem...Csak ültem az ágyamon és a nyitott ajtóra néztem amin Gigi száguldott ki.

-A rohadt életbe!-ordítottam és becsaptam az ajtót.

Visszaültem az ágyamra és zokogva felhúztam a térdemet.Fredi mellém kuporodott.

Hirtelen berontott a szobámba Harry...Azonnal undor töltött el ahogyan rá néztem...

-Menj innen!-ordítottam rá.-Takarodj ki a szobámból!

Hirtelen csak azt láttam,hogy felém közeledik és egy éles fájdalmat a bal arcfelemen...Odakaptam a kezem és a zokogásom abbamaradt...Csendben ültem a kezemet az arcomhoz szorítva.

-Azt mondtad nem akarsz bántani...-suttogtam kiszáradt szájjal.

-Beca én...-kezdte és megakadt...

-Értem...-suttogtam.

Hát valahogy így telt a 18.-dik születésnapom...A kutyám lábán áthajtott egy autó,megtudtam,hogy a legjobb barátnőm terhes attól az embertől akinek ,,dolgozom".És végül pedig felpofozatt az előbb említett ember...

Könnyes szemeimet Harryre emeltem...A torkom elszorúlt és egy nagy gombóc keletkezett benne...Éreztem,ahogyan a forró könnycseppjeim végig folynak az arcomon...Egyszerűen már nem bírtam...

Fogtam,felálltam és Harry elé léptem...Mélyen a szemeibe néztem és csak bámúltuk egymást...Hosszú csend után Harry szólalt meg először...

-Miért teszed ezt velem?-kérdezte halkan.

Közelebb lépett hozzám...Hatalmas teste felém tornyosúlt...Én felnéztem rá,ő lenézett rám...

-Mit?-kérdeztem vissza én is halkan.

Hirtelen ajkai enyéimre tapadtak.Akaralatlanúl is a karjaimat a nyaka köré fontam.Hatalmas tenyereit a csipőmön pihentette.Lábujjegyre állva pont,hogy elértem az ajkát.

Hirtelen elváltam tőle...Nem tudtam a szemeibe nézni...

Könnyekkel a szememben fogtam és kirohantam az udvarra...A medence szélén álltam...Csak néztem a befagyott vizet...Ráakartam lépni...Már elindultam felé...Ekkor megszólalt mögülem egy dörmögős hang...

-Ne!-mondta.

-Miért ne?-kérdeztem.

De meg sem vártam a választ...Ráléptem a jégre...Hirtelen reccsent alattam egyet a jég  és csak egy pillanatom volt,hogy ránézzek ijedten Harryre...Már be is szakadt alattam...

-Ne!-ordította ijedten.

Kapálóztam a jéghideg vízben...Jégdarabok vettek körül...Lassan érzetem,hogy nem bírom...Elengedtem magam...

Sötét volt...És hideg...Csobbanás hangja és hirtelen meleg...

Kinyitottam a szemem és Harry ölelt át...Csurom vizesek voltunk...Lihegve nézett a szemeimbe...

-Te nem vagy normális!-kiabált rám.

csak lehunytam a szemem és kifeküdtem a hóra...Mert csak ezt bírtam...Nem éreztem,hogy lenne bennem erő...Túl sok volt nekem ennyi mára...

-Én nem akartam...-suttogtam.-Semmit nem akartam...Ezt az egészet álmomban sem akartam...

Forró könnyeim végig folytak kihűlt és hideg arcomon...Erőtlenül sírtam,mert csak ezt tudtam...Ma csak ezt tudtam...

-Beca én...-kezdte Harry.

-Nem...-suttogtam.-Ne mondj semmit...

Felálltam és az utca felé kezdtem el haladni....Visszarántotta valaki a kezem...Megfordúltam...

-Nem engedem,hogy elmenj...-suttogta.

Felkapott az ölébe,mint egy menyasszonyt...Annyira elfáradtam,hogy a nyakába fúrtam a fejem...Fáztam és fáradt voltam...

Ezután már alig emlékszem valamire...Emlékszem a melegre...Arra,hogy valaki letesz az ágyamba...Lekapcsolja a villanyt...Sötét van és ott hagy...Ajtó csukódás hangjára emlékszem...Majd egy idő után nyitódott...És csak egy forró testet éreztem magam mellett...Hogy a karjait körém fonja...Mikor kinyitottam a szemem Harry feküdt mellettem...És csak bámultam őt...Ahogy csukott szemmel szuszog mellettem...Mellettem...

Sziasztok!Itt vagyok a kövi résszel amit vártatok!Igyekeztem jóra írni,de nem érzem úgy,hogy olyan jó lenne...De most hirtelen nagy ugrást fog majd tenni a történet és Harry szülinapjánál lyukadunk ki...Amit már nagyon vártam,hogy megírhassam végre... 

Dark song(H.S./BEFEJEZETT)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora