-Harry?- mentem be a házba.-Harry!- kiabáltam.
Megálltam a nyugati lépcső előtt. A tudat, az, hogy büntetést kapok ha felmegyek az emeletére, még mindig él bennem.
-Addig fogom ordítozni a neved, amíg elő nem jössz!- kiabáltam.
Vártam egy keveset és mivel nem érkezett válasz elkezdtem Harry nevét ordítozni.
Vagy két percig ordítottam a nevét szüntelenül a lépcső alján, amikor meghallottam a hangját. Majd a hanghoz tartozó alakját is megpillantottam.
-Gyere fel a szobámba.- mondta a lépcső tetején állva.
-Bi...Biztos?- haboztam.
-Igen.- mosolyodott el fél oldalasan.
Felmentem a lépcsőn és megálltam vele szemben. Ő lassan ajkaimra tapadt. Kezei levándoroltak a fenekemhez. Aminek a jelentése az, hogy ugrodjam az ölébe. Így is tettem. Lábaimat dereka köré kulcsoltam. Kezeivel biztosan tartott. Lassan haladt a szobája felé. Berúgta az ajtót és az ágyáig vitt. Majd gyengéden lefektett rá és levegő után kezdtünk kapkodni.
-Kérlek mesélj nekem Gemmaról.- lihegtem.
Harry megmerevedett felettem. Lasatt lemászott rólam és az ágyra ült. Fejét a két tenyerébe hajtotta.
-Kérlek...- mondtam csendesen.
-Gemma a nővérem...- mondta.-És...Ez...Még...A francba...-kezeit elvette,majd dühösen meredt rám.-Mit érdekel téged Gemma egyáltalán?-kérdezte dühösen.
-Megszeretnélek ismerni...-mondtam csendesen. -És ehhez a múltad is kell...
-Miért akarsz te engem annyira megismerni? Te is csak megszeretnél változtatni, mint Gigi?-ordította idegesen.
Elsápadtam. Hirtelen eszembe jutott Gigi terhessége, hogy Harryé a baba és most ez a mondat is...
-Te ismered Gigit...- suttogtam.-És nem csak úgy mint egy barát...Igaz?-kérdeztem könnyes szemmel.
-Beca,ezt nem értheted.-mondta és idegesen rövid,göndör barna tincsei közé túrt.
-Hát persze, hogy nem értem!-ordítottam rá sírva.-Hisz, sem te, sem Gigi nem mondotok egy árva szót sem! Hogy, hogy van tőled gyereke, miért ismered, semmit nem mondotok!
-Várj...-Harry hirtelen elfehéredett.-Gigi... Terhes lett?-dadogott.
-Igen, méghozzá tőled. Ebben a hónapban fog valószínűleg szülni is, de te még azt sem tudod, hogy felcsináltad!- kiabáltam.
-Beca...- mondta elfehéredve.-Kérlek. Most kimennél a szobámból?- kérdezte remegő ajkakkal.
Csak csendben felálltam, majd kivágtattam a folyosóra, magam után becsapva az ajtót.
Nem hiszem el... Gigi és Harry mindig is becsaptak...
Sírva mentem a szobámba. Lerogytam a fal mellé és elkezdtem zokogni. Csak zokogtam. Fogalmam sem volt róla, hogy mikor aludhattam el, de reggel fájó és kisírt szemekkel keltem fel a földről.
Belenéztem a tükörbe ami a szobám falán lógott. Borzalmasan néztem ki. A hajam összeborzolódott, a szemem duzzadt volt a tegnapi sok sírástól.
Fogalmam sem volt,hogy most hány óra lehet.A tippem szerint tegnap olyan dél körül aludhattam el. Az ablakomon kinézve pedig kora reggelre saccoltam az időt.
Csendben kinyitottam az ajtót és leosontam a konyhába. Csenyi kedvem sem volt Harryvel találkozni.
Kinyitottam a hűtőt. Vajaztam magamnak egy kenyeret, majd egy kakaós tej társaságában leültem az asztalhoz.
Már épp befejeztem a reggelit, amikor megjelent Harry...
Azonnal felpattantam és az ajtó felé siettem.
-Állj meg.-kapott el a derekamnál fogva.
-Engedj el!- csaptam rá a kezére.
-Tudod, hogy miért vagy itt nekem.- közel húzott magához, úgy dörmögött a fülembe.
Nem tudtam semmit sem tenni, mivel hátulról tartott lefogva.
-Harry...- mondtam kétségbeesetten.
-Kuss legyen.-szólt rám.
Alkohol szaga csapta meg az orromat.
-Harry, te részeg vagy?- kérdeztem ijedten.
-Dehogy is.- nevetett.
Áradt róla az a tipikus alkoholos bűz.
-Engedj el. Részeg vagy.- mondtam neki kétségbeesetten.
Ha részeg, akkor sokkal rosszabb lehet, mint ha józanon erőszakol meg...
-Te és én most felmegyünk a szobámba.- mondta. Felkapott a vállára, mint valami krumplis zsákot. Elkezdett a lépcső felé cipelni. Rácsapott szabad bal kezével a fenekmre. -Magamévá teszlek...-mondta.
Felvitt abba a játékos szobájába, ahol betegebbnél betegebb dolgok vannak... És megtette... Megtette... Ismét megtette... Majd otthagyott, mint valami használt rágöt a földön...
Megelégeltem. Ennyi volt... Nekem nem kell ezt tovább bírnom. Ma este elmegyek innen. Az egyszer már biztos.
Megvártam az estét. Egész nap nem jöttem ki a szobámból. Elkezdtem pakolni.
Előkaptam a bőröndjeimet és az ágyra raktam őket. Kidobáltam a szekrényből minden ruhámat, bele a bőröndökbe.
Hirtelen elém esett egy boríték. Az a boríték... Kinyitottam és kiszedtem belőle a pengét. Soha nem tettem még ilyet. Ránéztem a pengére és a csuklómhoz illesztettem.
-Nem...- suttogtam.-Hogy lehet ennyire hülye? Ezt, egy férfi miatt? Nem...- elvettem onnan a pengét és visszacsúszottam a borítékba.
A borítékot vissza tettem a szekrény tetejére, ahol még idejövetelemkor találtam.
Összeszedtem minden cuccom. Az ágyat bevetettem. A kis levelet, amit írtam az ágyamon hagytam, hogy szem előtt legyen.
Csendesen fogtam a bőröndöket és levittem a lépcsőn. Felkaptam a kis bőrkabátom, mivel nyár eleje van, hozzá pedig egy sportcipőt.
Kisiettem a házból és szaladtam is a kezemben a bőröndöket húzva.
Kiértem az útra és elkezdtem gondolkodni, hová mehetnék.
Haza biztos nem, hisz Harry lehet hogyha neki áll keresni hová mentem, ott keresne először. Gigi kizárt dolog. Jamie is kizárt dolog. Másokat nem is igazán ismerek.
Beszívtam a hüvös,esti levegőt amiben a nyár illata terjengett. Hosszan kifújtam és megindúltam egy irányba. Nem, nem vissza Harryhez, mint legutóbb. Akkor is már megfordúlt a fejemben, hogy elmegyek hozzá, csak aztán még is Harrynél maradtam.
De most nem így lesz. Most már semmi sem úgy lesz mint régen...
Viszlát Harry, a kegyetlenséged, minden pillanat amit veled töltöttem el, viszlát mindennek ami egyszer te voltál és hozzád kötődött. Visszanéztem utoljára a házára. A sötét ablakokra.
-Harry... - suttogtam utoljára a nevét.
Sziasztok!Itt a rész egy kicsit megkésve,de jó hosszúan szerintem és lényeget mondóan😂😄Remélem tetszett nektek és igyekszem a kövi részekkel,ahol kiderül kihez ment Beca.Lehet,hogy soha többé nem fogja az életben látni Harryt? Vagy Harry követni fogja? Esetleg majd több év múlva fognak csak összefutni?Vagy Harry tényleg elhiszi azt amit Beca írt a levélben? De vajon mit írhatott Beca abban a bizonyos levélben? Minden kifog derülni idővel😏
ESTÁS LEYENDO
Dark song(H.S./BEFEJEZETT)
FanficIsmered Harry Stylest? És ismered azt a sztorit ami a banda 2017-es feloszlása utáni dolgokról szólnak? ,,Harry Styles, akit sokként ért a banda feloszlása, de támogatta az ötletet depressziós lett".Erről szóltak a hírek. De mi az igazság? Az,hogy s...