13.,,Jamie Bower pofozott fel"

5K 240 18
                                    

Kezzeimmel szám elé kaptam...Eric hátraesett...

-Úristen...-suttogtam lesokkoltan.

-Nekem jöttél?-törölte meg véres orrát Eric és a haverjai talpraállították.-Beca idehoztad ezt a kis poppsztárt,hogy beverhesse a képem?-keserűen elnevette magát és megrázta a fejét lesajnálóan.

Harry idegesen felé kezdett el sétálni.Eric haverjai nekimentek Harrynek...

Láttam ahogy behúznak neki és Harry minden erejével védekezik.

-Elég!-ordítottam.

Szavam semmit sem hatott.Így én is beszálltam a bunyóba...

Kirángattam Harryt az öt srác közül és mindenki lihegve kapkodta a levegőt.

-Idehoztad nekünk a kis sztárodat?Ugyan minek?-nevetett Eric.-Kis ribancka.-tette hozzá.

-Ne merd mégegyszer így hívni!-sziszegte Harry a fogai között dühösen.

-Mert akkor mi lesz?-kérdezte dacolva Eric.

-Majd meglátod.-egy ismeretlen hang csendült fel a hátunk mögül.

Nem fordúltam meg...A hangot hallottam vissza a fejemben tízezerszer is egymás után...Majd végül eszembe jutott honnan is ismerős...

Már mindenki az idegent vizslatta.Megfordúltam...

-Úristen...-suttogtam és éreztem ahogyan elkezdek szédűlni...

Éreztem ahogyan arcomból kifut a melegség és hófehér lesz...Ahogyan megdermedek,mert szembesültem kivel állok szemben...

-Jamie Bower...-suttogtam.-Ezt nem hiszem el...

Nemrég még feltételezni sem mertem,hogy látom valaha Harry Stylest élőben.Most vele lakom és a ,,szolgája" vagyok...És most...Találkoztam Jamie Bowerrel...Ez túl sok volt nekem...

Láttam ahogyan semlegesen néz rám és kék szemei csillognak.Orrában lévő piercingjére ráhull egy hópihe.Szőke haja megszokottan áll kuszán.

Éreztem ahogyan már nembírom ezt a sok sok új dolgot és hirtelen homályosodni kezdett előttem minden...Már csak azt láttam,ahogyan Jamie reagál először arra ami éppen történni fog velem...Elájultam...

Kemény és hideg valamin ébredtem.Az arcom sajgott.Éles fájdalom hasított bele újra és újra.

-Jó ne pofozd tovább már megrebbent a szempillája.-hallottam egy ismerős rekedtes hangot.

Lassan kinyitottam szemeimet.Hópelyhek szálingóztak az égen.Mély levegőt vettem,majd kiadtam tüdőmből.

-Miért fáj ennyire az arcom?-kérdeztem fájdalmasan.

Harrynek egy megkönnyebbült sóhaj hagyta el a száját.Jamie pedig féloldalasan rámmosolygott.

Úristen...Még mindig itt van Jamie Bower...

-Boccs ha nagyon fájtak az ütések.-mondta Jamie.-De féltem ha csak simogatlak nem térsz magadhoz.

Ezen elnevettem magam.Rég nemtudott senki sem megnevettetni.

-Köszönöm.-mosolyogtam rá.

Harry és Jamie lassan felallítottak.

-Erickék?-kérdeztem.

-Elhúztak.-mondta Jamie a saját stílusához híven.-Meglettek verve és szaladtak mint nyúl a farkastól.

-Jól vagy?-kérdezte Harry.

Dark song(H.S./BEFEJEZETT)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang