7.,,Korbács"

5.1K 230 17
                                    

-Re...Rendben...-dadogtam ilyedten.

-Túl sok szabályt szegsz meg...-motyogta a fülembe.

Még mindig hátam mögött állt és kisértetiesen suttogott.

-Ez így nem lesz jó...-mondta rekedtes hangján.-Valyon milyen fokozatú büntetést adjak?

Mi?Büntetés???Fokozat és mi a szar???

-Mi az a büntetés?-kérdeztem.

Fogalmam sem volt,hogy Harrynél mi lehet az a büntetés,fokozat és ilyenek...

-Tudod nekem vannak szabályaim és ha azt megszegik,akár a legkisebbet is súlyos büntetés jár érte.És változó,hogy mikor milyen büntit adok.-mondta ridegen.

Nem bírtam...Felálltam és vele szembe fordúltam...Lehet kicsit indulatosan,de pont leszartam,mert már eleg van ebből a fülbe suttogástól.

-Első szabály!-jelentette ki.-Nem mehetsz az én emeletemre.Második szabály.Nem kíváncsiskodsz.Harmadik szabály.Szótfogadsz.Negyedik szabály.Nem beszélsz vissza.Ötödik szabály.Csak velem dughatsz.Hatodik szabály.Más srácra nem nézhetsz rá.Asszem egyenlőre ennyi...Majd még nem látom út közben...-mondta.

Nagyot nyeltem...Próbáltam minden szabályát észben tartani,hisz Gigi azt mondta...Úhhh Gigi...Miatta kell betartanom most egy csomó hülye szabályt...

-Mosogass el,vagy csak tedd a mosogatógépbe a cuccokat.-mondta Harry,majd el is ment.

Mivel nem láttam valami jónak azt,hogy ellenkezzek és otthaggyam,majd holnap elmlsom.Inkább betettem a mosogatógépbe a tányérokat és poharakat,meg miegymást amit találtam.

A véres falat bámultam...Valyon mivel tudnám leszedni ezt a falról?

Felmentem a szobámba és kipakolgattam a cuccaimat.

Majd hirtelen az egyik szekrényből kiesett egy boríték.Összehúzott szemöldökökkel vettem fel a borítékot.

Kibontottam,majd kiesett belőle egy penge és egy cetli.

,,Erre szükséged lesz.Mikor már nem,add tovább a következőnek."

Állt a cetlin valakinek a kézirata.Tessék?Ezt...Most,hogy érti?

Inkább visszatettem a borítékba mindent,majd mikor a kukába akartam dobni,észrevettem,hogy a boríték hátuljára van valami írva...

,,Ne dobd ki.Lehet most nem érted,de lassan megfogod.Csak most menj el a kukától és tedd vissza a borítékot.Harrynek ne mutasd meg."

Mintha ezt csak most valaki látta volna.Mintha ezen percen írta volna a borítékra...

Feltettem a szekrény tetejére.Majd miután mindent rendberaktam lehuppantam az ágyamra.

Nem volt mit csinálnom.Így úgy döntöttem,hogy megnézem a házat.Lejöttem a lépcsön,majd a fülemet megütötte egy dal...A hang irányába mentem...De...Megakadtam...A Harry emeletéről jött a dal...

A kíváncsiságom rettentően nagy,így persze most is az győzött...Csendesen sétáltam fel a lépcsőn,igyekezve,hogy ne vegyenek észre...

Sétáltam a folyosón,majd elérkeztem egy ajtóhoz.Kivolt résnyire nyitva.Majd a gitárhúr pendülések mellett egy rekedt mély hang szólalt meg.

-Már semmi sincs rednben.Utálom az életem.Vége az 1D-nek.Szomorúság az életem.-hallottam ahogyan énekelte Harry a dalt.

Majd hirtelen abba hagyta.Letette a gitárt és az ajtóhoz indult.Én azonnal kapcsoltam és hátrálni kezdtem.Siettem a lépcső felé,de már csak azt éreztem,hogy valaki megragadja a kezem...

-Mit mondtam?-ordította Harry.

-S...Saj...Sajnálom...-dadogtam.

-Elég volt!Már lefektettem a szabályokat!Megszegted!Büntetést kapsz!-ordította,majd elkezdett egy szoba felé húzni.

-Harry kérlek ne...-rémültem meg.

-Oh.Kérhetsz ezerrel.-mondta Harry.Majd mikor bementünk egy szobába lelökött egy ágyhoz.A bilincseket rárakta a kezemre.-Ezt megbánod.

Térdeltem az ággyal szemben és semmit sem láttam.Majd csak azt éreztem,hogy a pulcsim leesik rólam.

-Harry mit művelsz?-kérdeztem ilyedten.

-Ötöt kapsz.-mondta Harry.

Ekkor még nem értettem...Majd mikor a korbács meztelen hátamon csattant felfogtam a dolgokat...Ez a büntetés...

-Egy...-mondtam könnyes szemmel.Majd mikor újra csattant,felsikítottam.-Kettő.-majd mégegyszer csattant a bőr korbács a hátamon.-Három!-ordítottam.Aztán már a negyediknél sírtam.Az ötödiknél pedig zokogtam...

Majd egy nedves csókot éreztem a hátamon.

-Ügyes vagy.-mondta Harry.

Lehelletét éreztem a hátamon.

-Gyere.-kiengedte kezeimet a bilincsekből én pedig erőtlenül oldalra dőltem.

A kezem sajgott,ahogyan markoltam a bilincs láncát.Á hátam...Azt hittem szétszakad.

Harry felkapott az ölébe,majd elkezdett vinni valahová.Bevitt egy másik szobába éy óvatosan letett egy ágyra.

Könnyáztatta szemem Harryre vezettem,aki a szekrényben turkált,majd egy dobozzal visszatért.

-Szorítsd össze a fogad.Ez fájni fog.-majd valami hideget a hátamhoz nyomott.

Felszisszentem és könnyek folytak a szememből.

-Mit csinálsz?-suttogtam erőtlenül.

-Letörlöm a véres hátad.-mondta rekedt hangján.

Végigi tűrtem a sok fájdalmat.Majd mikor teljesen leápolta a friss sebeket bekötözte azt.

-Egyébként szexi ez a melltartó.-mutatott az egyetlen ruhadarabra ami takarta felsőtestem valami részét.

Mivel látta ezzel nemtudott felvidítani,valami olyat tett amire nem számítottam...

Sziasztok!Itt egy újabb rész remélem tetszett😊😊😊És!!!Új könyv a láthatáron!!!😉Nemsokára kikerül ide és a másik könyvembe,a Szemekbe zárt titkok-ba a tartalma és a borítója.Aztán pedig kikerül az első rész ami már megvan írva😊Remélem várjátok már😊

Ui:Az nem fanfic😉

Dark song(H.S./BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now