Reggel mikor felkeltem éles fájdalom hasított a bekötözött kezembe.Ugyanis valaki rajta feküdt...
Ránéztem a mellettem fekvő személyre.Harry volt az...Csendben szuszogott.Arca nyugodt volt.Nem volt kedvem megzavarni,így hagytam,hogy tovább aludjon.Karjai átöleltek és a nyakamban éreztem meleg leheletét.Lehunytam a szemem és elmerültem forró ölelésében.
Semmire nem emlékszem tegnap estéről.Hogy vajon mikor került mellém Harry,vagy egyáltalán én mikor kerültem ágyba.
-Jó reggelt...-dörmögte reggeli rekedtes mámorító hangján.
-Jó reggelt.-mosolyogtam rá.
Adott egy puszit a számra.
Zavartan lesütöttem a szemem.
Kezei lecsúsztak a derekamra és még jobban magához húzott.
-Harry...Fáj...-suttogtam.
Észrevette a kezem és azonnal leszállt róla.Óvatosan és zavarodottan rám nézett.
-Sajnálom...-mondta.
A kezem óvatosan a kezébe vette...Összekulcsolta őket és csak bámulta a kezeinket.
Óvatosan a nyakához hajtottam a fejem.Megcsapott az illata.Lehunytam a szemem és szinte a mellkasán feküdtem már...Amikor hirtelen megszólalt lentről a kapu csengő...
-Bazd...-motyogta Harry.
Elengedte a kezem és kipattant mellőlem.Felvette gyorsan a földről a nadrágját és a pólóját,magára kapta gyorsan.Az ajtóhoz ment és visszapillantott rám.Szomorúságot véltem szemeiben felfedezni...
Kiment a szobából és engem egyedül hagyott...
Kikászálódtam az ágyból és csak akkor vettem észre...Harry egyik pulcsija volt rajtam...Egy hatalmas nagy pulcsi,ami teljesen eltakarta a kézfejem.Mintha nem lett volna.Belengte Harry illata...Mint ahogyan az egész szobámat is...
Felvettem a fekete pulcsihoz egy kényelmes fekete tapadós nadrágot.Majd lementem a lépcsőn.
Tudtam,hogy nem szabadna ilyen kíváncsinak lennem...Emlékszem az hová vezetett...
Gyorsan elhessegettem a régi,szörnyű emlékeimet.A nappali felé mentem,ahonnan hangok szűrődtek ki.
Mikor oda értem lesokkoltam...
Louis állt a nappali közepén Harryt csókolva...
Harry ellökte magától és rám nézett...Könnybe lábadtak a szemeim...
-Ezt nem hiszem el...Még mindig itt van ez a kurva?-kérdezte Louis.
Harry szúrós pillantást vetett Louisra.Majd ismét rám nézett.
-Beca én megtudom magyarázni...-kezdte azonnal.
-Mocskos buzikkal sajnos nem beszélek...-mondtam ki a szavaimat.
Sosem voltam homofób.Most sem vagyok...De valahogy éreztem,hogy ezzel Harryre bélyeget teszek...
-Beca ez nem az volt aminek láttad...-kezdte megint.
-Hagyd!-mondtam semlegesen hangon.-Nem kell vele fáradnod,hogy megmagyarázd,hogy meleg vagy.
Lekaptam magamról Harry pulcsiját és a földre dobtam.Melltartóban szaladtam fel a szobámban.
Ott felvettem egy saját,szürke pulcsimat.
Összepakoltam pár ruhámat egy sport táskába,felvettem a vállamra,Fredit felvettem az ölembe és elkezdtem lefelé szaladni a lépcsőn.
-Beca állj meg!-mondta Harry és visszarántotta a kezem.
-Ne érj hozzám!-ordítottam könnyes szemekkel dühösen.Nem hittem volna,hogy ki jön ilyen hang a torkomon.-Már ki tudja hol járt a kezed.-néztem le rá.-Ne csókolj meg többet...- mondtam.
-Beca kérlek maradj...-mondta könyörgően.
-Ugyan Hazz haggyad már!-mondta Louis és Harryhez sétált.-Itt leszek én neked.
-Jól mondja...-mondtam rezzenéstelen hangon.
A torkom belülről égett...A szememet marták a könnyek...
Kicsavartam Harry kezéből a kezem.Felvettem egy sport cipőt és a kabátom magamra kaptam.
Nem tudtam hová mehetnék...Tanácstalan voltam...Haza nem mehettem,hisz nemtudom ott van e még Gigi...Vele nem találkozhattok...Nem akarok vele találkozni...Jamiehez nem mehetek...Hisz...Milyen lenne már ha csak úgy beállítanék hozzá?Nem várhatom el tőle,hogy nála szállássak meg...Akár csak egy időre is...
Így nem volt más választásom...Nem tudtam máshová menni...Muszály volt oda mennem,ahová egy cseppet sem akartam...
Sziasztok!!!Itt a részt,amit már vártatok!!!Igyekeztem jól megírni ezt a fejezet is,csak úgy mint a többit.Remélem sikerült valamennyire...Emellett köszönöm szépen a majdnem 5450 olvasót!!!😍😍😍És...Ami még nagyon sokat jelent nekem...Hogy a könyvem a Fanfiction kategóriában a #25-dik helyen áll!!!Nagyon nehéz ide eljutni,mert rengeteg Fanfiction van...Így nagyon szépen köszönöm,hogy összehoztuk ez a #25-dik helyet!!!😍😍😍
Sietek a következő résszel!!!😄😄😄
VOCÊ ESTÁ LENDO
Dark song(H.S./BEFEJEZETT)
FanficIsmered Harry Stylest? És ismered azt a sztorit ami a banda 2017-es feloszlása utáni dolgokról szólnak? ,,Harry Styles, akit sokként ért a banda feloszlása, de támogatta az ötletet depressziós lett".Erről szóltak a hírek. De mi az igazság? Az,hogy s...