Ott ültem Harry mellett tehetetlenül.Nem tudtam mit csináljak...
Majd kicsit közelebb mentem hozzá.Így mentem kicsiket felé.Míg meg nem szakítottam köztünk a távolságot.Félve a fejemet a vállára hajtottam.Úgy ültem mellette.
-Hogy érted,hogy...-kezdtem és egy kicsit megakadtam.-Hogy senkid sincs?
-Mindegy.Haggyuk.-és hirtelen felállt,majd otthagyott faképnél.
-Ekkora egy bunkót...-suttogtam magamnak.
Még mindig ott ültem,a hátamat a falnak támasztottam.Nem tudtam ismét,hogy mit tegyek.Ött ültem teljesen tehetetlenül ismét.
Mikor már vagy fél órája ültem a padlón megcsörrent a telefonom.Előhalásztam a zsebemből és felvettem a telefont.
-Igen?-kérdeztem bele.
-Beca!Miért vagy ilyen szomorú?-kérdezte fennhangon Gigi.
-Várj,kimegyek.-suttogtam.
Ott a házban nem mertem beszélni.Féltem,hogy meghalja Harry.Vagyis inkább...A következményektől féltem,ha meghallja...
Felvettem gyorsan a kabátom,a sapkám és a cipőm.Ezután kiléptem a friss,ropogó hóra.
-Gigi...-kezdtem bele mondandómba.
-Beca bökd már ki!-szólt rám dühösen.
-Jójó.-védekezeltem azonnal.-Megőrítenek Harry hangulatingadozásai...Az...Előbb még láttam rajta,hogy megvan törve,beszélt velem bizalmas dolgokról,nem akart bántani...-mondtam ezt egy szuszra.Halkabbra vettem a hangom.-Azt mondta nekem...Hogy kifordítom önmagából...
-Egy kérdés...-mondta Gigi.-Meg...Izélt már?-kérdezte kicsit zavartan Gigi.
-Nem!Éppen ez az!Nem...Izélt meg!Azt mondta már rég nem lennék szűz,csak kifordítom önmagából!-szinte kiabáltam.
-Basszus...-Gigi hangjában valami felismerése hangzott.
-Mi az?-kérdeztem.
-Beca tedd azt tovább amit eddig tettél!-szólt rám.
-Jó.-mondtam.-Állok kint tovább a hóban.-a nevetésemet elfolytva néztem fel Harry hatalmas,egyedülálló házára.
-Nem te balfasz!-szidott le.
Hát...Néha ha Gigi komolyan vesz valamit,én viszont nem akkor képes szidni is.Persze,tudom,hogy szeret és nem gondolja komolyan.
-Így általánosan tedd azt amit szoktál.-mondta Gigi.
-De...Nem is tettem úgy különösen semmit.-mondtam értelenül.
-Hát ez az!Mert...-ekkor elkezdett recsegni a telefon,nem értettem semmit.-Mennem kell,szia!-hallottam valami ilyesmit,majd megszakadt a vonal.
-Francba...-suttogtam.
-Megszakadt a vonal?-hallottam a hátam mögül messziről azt az ismerős hangot.
-Öööööö...-dadogtam.
Közelebb sétált hozzám Harry,majd velem szemben megállt.Teste meleget árasztott.Teljesen fel volt öltözve,mintha...Valahová elmenne...
-Igen...-suttogtam a szememet a földre szegve.
-Jössz velem sétálni?-kérdezte dörmögő hangján.
Félve felpillantottam rá.Arca most is a szomorúságot,a csalódottságot és a magányt sugározta.
-Igen...-suttogtam.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Dark song(H.S./BEFEJEZETT)
FanficIsmered Harry Stylest? És ismered azt a sztorit ami a banda 2017-es feloszlása utáni dolgokról szólnak? ,,Harry Styles, akit sokként ért a banda feloszlása, de támogatta az ötletet depressziós lett".Erről szóltak a hírek. De mi az igazság? Az,hogy s...