14.,,Maradj..."

4.6K 227 11
                                    

A bejárati ajtónal fagyoskodva vártam,hogy Harry kinyissa az ajtót.De nem tette...

-Bejön neked...Igaz?-suttogta.

Háttal állt nekem,az ajtó felé fordúlva.

-Kicsoda?-kérdeztem,pedig pontosan tudtam kire gondol...

-Jamie.-suttogta.-Jamie Bower...

-Harry...Nem mehetnénk be?Megfagyok...-váltottam témát.

A kérdésére még én sem tudom a választ...

-Persze.-mondta.

Kulccsörgések közepette kinyílt az ajtó.Belépve megcsapott a ház melege.

-Kérsz forrócsokit?-kérdezte Harry.

-Ömmm...-egy kicsit összezavarodtam,mert furcsa ez a kedvessége.-Igen.

-És...-levette a kabátját,majd a fogasra akasztotta.-Szeretnél...Filmet nézni?-kérdezte zavartan.-Nem a Szürke 50-enet...-tette hozzá suttogva.

-Ó hát akkor...-motyogtam zavartam.-Azt hiszem...

-Jó.-mosolyosott el halványan.-Megyek megcsinálom a forrócsokit.A nappaliban nézzük?-kérdezte,miközben már elindúlt a konyha felé.

-Jah...Én...Azt hittem a szobádban nézzük...-motyogtam zavartan és éreztem,ahogyan elönti a pír az arcom.

Harry hirtelen megtorpant.

-Az én szobámba ne lépj be kérdezés nélkül.-mondta.-Kérdezéssel se nagyon.Tiltott hely...

Hangjától kirázott a hideg.Nyugodt hangja a legbátrabb emberben is félelmet keltett volna abban a pillanatban...

-Megyek,átöltözöm...-suttogtam.

Harry háttal volt nekem,de láttam,hogy bólint és továbbment.Gyorsan felszaladtam a szobámba és miközben ruhák után kutattam már hívtam is Gigit.

-Haló?-szólt bele.

-Gigi.-mondtam idegesen.-Találkoztam Jamie Bowerrel,elájultam,felpofozott,
Harrynek meséltem Ericékről,találkoztunk velük,akkor lett bunyó és akkor volt ez a Jamies dolog.És Harry miközben sétáltunk a kezemet fogta és nagyon sokat sétáltunk,meg minden.Most meg hazajöttünk és megkérdezte,hogy nézünk e filmeg,meg kérek e forrócsokit.-hadartam idegesen.

Gigi ezután jó hosszan elkáromkodta magát.

-Mi a faszomat művelsz te Harryvel,hogy ilyen kedves???-kérdezte idegesen.-Mit főzöl neki?Vagy...Vagy most mi van???

-Gigi átkell öltöznöm,csupa víz vagyok.-az ágyamra dobtam egy szürke melegítőt.

-Jó.-mondta kicsit higgadtabban.-De figyelj...

-Igen?-és kikerestem egy szürke kapucnius pulcsit is.

-Jamievel nem akarsz beszélni?-kérdezte.

-Neki biztos ott az a Lili Collins vagy ki.-beharaptam alsó ajkam.

-Ha nem jár Lilivel se senkivel megígéred,hogy ráírsz instán?-kérdezte számonkérően.

-Annyi rajongója van amúgy is.Ha írnék az üzenetem elveszne a között a sok-sok rajongói üzenet között.-vizes ruháimat ledobtam a padlóra.

-De ígérd meg.-erősködött.

-És mit írjak neki???Szia.Én vagyok az a lány a parkból aki elájult és te felpofoztad???

-Elég egy szia.-nevetett.

-Mennem kell.-mondtam.-Harry tuti vár.

-Figyelj.-vetette komolyra a témát.-Harry tényleg vár valakire.És van egy tippem,hogy rád.

-Ezt,hogy kérted?-kérdeztem értetlenül.

-Csak gondolt végig,hogy a te közeledben hogyan viselkedik.Vagy a tetteit.Amiket mond neked.-sorolta az indokokat.-Nyisd ki a szemed Beca.

-Gigi te megőrültél.-nevettem.-Elmebalyos lettél?Megártott a Fredivel együtt töltött idő?-ahogy kimondtam a kutyusom nevét a sírás keringetett és a torkomban éreztem egy hatalmas gümőt.

-Nem.-mondta komolyan Gigi.-De Harryt ismerem.

-Szia Gigi.-nyomtam ki a telefont.

A tükörbe néztem és a könnyes szemeit törölgettem.Hátat fordítottam a tükörnek.Fejemet bal oldalra fordítottam.

-Istenem...-suttogtam.

A hegek még mindig ott voltak...Szörnyen nézett ki...

Gyorsan felvettem a szürke melegítőt és a pulcsit,majd egy fehér zokniban lecsoszogtam a nappaliba.

Lehuppantam a kanapéra,a lábaimat felhúztam és a kiengedett hajam szőkés alját kezdtem el piszkálni.

-Itt a forrócsoki.-mondta Harry és megpillantottam ahogy belép a szobába.

Egy fekete pulcsi volt rajta egy fekete farmerrel.

Kezembe nyomta az egyik bögrét,az övét letette az asztalra és a laptopon kezdett el pötyögni.

-Milyen filmet nézzünk?-kérdezte a képernyőre meredve.-Csontváros?

-Ömmm...Azt ne...-suttogtam zavartan.

Nem tudom,hogy Harry direkt csinálja ezt velem,hogy egy olyan filmet akar bekapcsolni amiben Jamie Bowet játsza az egyik főszerepet...

-Baywatch?-kérdezte.

-Az jó lesz...-suttogtam.

Igaz,hogy nem pont hozzánk illik ez a film,meg ehez a hangulathoz,de...Várjunk...Nincs olyan,hogy hozzánk!!!

Megráztam a fejem,hogy kizökkenjek a gondolataimból.

-Tudod mit...-mondta Harry és a Baywatch helyett egy másik filmet indított el.-Legyen ez a Csillagainkban a hiba...Gondolom,ti lányok szeretitek ezt a nyálas romantikus filmet vagy mi ez.

Zavartan lesütöttem a szemem és a bögrémben lévő forrócsokit néztem...

-Én nem nézek filmeket...-suttogtam.-Nem láttam ezt sem...

Mikor Harryre pillantottam egy pillanatig mintha bűntudat suhant volna át az agyán.

-Oh...Bocsi...-suttogta.

Letette az asztalra a laptopot majd a film elindúlt.

Hosszú idő után csak arra lettem figyelmes,hogy Harry karjának döntöttem a fejem.A fél oldalához hozzá voltam bújva.

Elkezdtem mocorogni,hogy arréb csússzak,de ekkor Harry az egyik hatalmas tenyerét a combomra tette.

-Maradj...-suttogta.

Visszadöntöttem a fejem és kényelmesen elhelyezkedtem.

A film tartalma szomorú volt.Látszott,hogy mindenki véigigszenvedte ezt az egész filmet.A csaj nem kap levegőt vagy mi,a srácnak amputálva van a lába és rákos vagy micsoda.

Az igazat megvallva nem is a filmmel törődtem...Csak Harry közellétét élveztem...Ahogyan éreztem teste áramló melegét...A közelében lehettem és végre csak nyugalom volt...Senki sem zavart minket...

A film végére Harry keze az én kezem felé haladt.Lassan rátette az enyémre.Én összekulcsoltam vele a kezem.Sosem volt még ennyire meghitt egy pillanatom sem...A film végére pedig elsötétült a képernyő...

Harry csillogó szemekkel fordúlt hozzám...Majd egyre közelebb hajolt és...

Sziasztok!!!Sajnálom,hogy nemhoztam részt egy ideje,de igyekszem😊Remélem tetszett ez a rész,ha igen vote&komment😊

Dark song(H.S./BEFEJEZETT)Onde histórias criam vida. Descubra agora