24.,,...hogy hozzá tartozom?"

4.9K 223 7
                                    

Szép áprilisi délelőttünk van.Persze ez sem tartott sokáig...

Kint voltam a medencénél.Éppen a víz felszínét bámultam,mikor megjelent egy alak az udvaron...

Gigi...

Felém kezdett el félve lépkedni...Már nagy pocakja volt.A hetedik hónapjában járhatott.

-Szia...-lépett mellém.

Rá sem néztem.Felálltam és az ajtó felé kezdtem el menni.De ekkor megragadta valaki a kezem.

-Várj.-mondta Gigi.

-Gigi.Menj el.-szürtem ki a fogaim között.

-Beca kérlek hallgass meg...-mondta.

-Gigi azt mondtam,hogy menj el.-emeltem meg a hangom.

-Beca kérlek!-mondta.

Még mindig szorította a karom.

-Nem hallottad!Azt mondta menj el!-ekkor valaki megragadta Gigi kezét és oldarrább húzta. Jamie volt az...

-Te mit keresel itt?-kérdeztem elkerekedett szemekkel.

-Hozzád jöttem.-mondta.

-Várjunk.-szólt közbe Gigi.-Te vagy Jamie?-kérdezte.

-Miért?Ki kérdezi?-kérdezte összehúzva a szemöldökeit.

-Aztarohadt...-mondta Gigi.

-Mi folyik itt???-kérdezt egy újabb hang. Harry...

-Harry?-kérdeztem.

-Mit kerestek itt?-nézett Jamiere és Gigire.

-Na jó elég legyen!-kiáltottam el magam.-Gigi húzz el innen.Nem akarok veled beszélni.Jamie menj el te is.Nem tudom mit akarsz tőlem.Harry pedig...-ránéztem az említett személyre.Csillogó zöld szemei engem pásztáztak.-Izé...-akadt el a lélegzetem.

Csak most vettem észre,hogy póló nélkül jött ki.A felső teste csillogott a napfényben.A bizepszei hatalmasak voltak.Kocka hasa emelkedett és süllyedt ahogyan lélegzett.A tetoválásai közül megakadt a szemem a pillangós tetoválásán.

-Beca?-hallottam a nevem.Mellőlem szólt,de mintha 10 kilométerről mondták volna.

Nyeltem egy nagyot és a hang irányába fordúltam.

-Igen?-néztem Jamiere.

-Leléptem Gigivel...-mondta csalódottan.

Bólintottam egy aprót.Gigi Jamiere nézett.Együtt kezdtek el elmenni.Én pedig néztem a távolodó alakjukat.

-Khm...-köszörülte meg a torkát Harry.Akivel mostmár csak ketten álltunk egy társaságban.

-Igen?-kaptam rá a fejem.

-Miért voltak itt?-kérdezte.

Megkellett ráznom a fejem,mert teljesen belemerültem a felső testébe.

-Izé...Vagyis...Khm...-dadogtam vörös fejjel.-Először Gigi jött ide,mert beszélni akart velem.Aztán megjelent Jamie,mert ő is beszélni akart velem.Majd jöttél te és...Izé...Elküldtem őket és most...Itt állunk...Ketten...

Harry elmosolyodott.Gödröcskéi megvillantak és még fényesebben csillogtak zöld íriszei.Tett hozzám közelebb egy lépést,mire én automatikusan hátráltam egyet.

-Nem hátrálnék tovább a helyedben.-mondta.

Kissé értetlenül néztem rá.Aztán észrevettem,hogy a medence szélén állok.Egy lépés és a vízbe esem.

Dark song(H.S./BEFEJEZETT)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora