A telet elhagyva beléptünk a márciusi tavaszba.Már amennyiben Londonon látszik,hogy tavasz van...
Azóta a nap óta...Azaz Harry szülinapja óta mintha megváltoztak volna a dolgok...
Többet szeretne velem beszélgetést kialakítani...Mintha...Mintha kissé törődőbb lenne...Már nem annyiszor látom azt az eszelős dühöt mint mikor először találkoztunk...Az első találkozás...
Picit elkalandoztam...Többet érinti meg a kezem...Például ha a hütőben matatok akkor hátulról átölel...Furcsa...Nagyon...
De persze azóta történt még valami...Jamie Campbell Bower...
-Igen?-vettem fel a csörgő telefonom,amin csak szám volt.Azaz ismeretlen.
-Beca?Te vagy az?-kérdezte egy ismerős hang...Jamie...
-Igen...-mondtam kissé bizonytalanúl.
-Szia.Tudnánk találkozni?-kérdezte.
Bizonytalanúl körbe néztem...Harry nincs itt,úgyis elment...
-Igen.-mondtam.
-Remek.-mondta.
-És hol találkozunk?-kérdeztem.
-A parkban ahol először.-mondta,majd le is tette.
Gyorsan elkészülődtem.Egy szürkés szakadt farmert vettem fel,egy szürke pulcsival.A hajamat kiengedve hagytam.
A tükörbe nézve elégedett voltam magammal.Gyorsan felvettem egy fekete ,,motoros"dzsekit meg egy szürke sport cipőt és már mentem is.
Hosszú séta után megérkeztek a parkba.Jamie azonnal kiszúrt engem és felém indúlt.
-Szia.-köszönt és hozzám hajolva adott két puszit az arcomra.
-Szia.-mondtam elvörösödve.
Ezután az egész napomat vele töltöttem.És őszintén megmondva...Jól éreztem magam.Nagyon is.Felszabadultabbnak éreztem magam és nem feszengtem annyira,mint Harrynél.
-Hazakísérlek.-jelentette ki.
Már sötét volt és alig láttunk valamit.De kék szemei csak úgy világítottak a sötétben.
Felkísért egészen a medencéig.
-Köszönöm ezt a napot.-mosolyogtam rá.-Jól éreztem magam.
-Én is veled.-mosolygott vissza.
Közeledett az arca hozzám...Már ajkai súrolták enyéimet...De ekkor rossz érzés töltött el és mintha nem szabad lett volna...Lassan eltoltam magamtól és a medencében lévő vízre bámultam...
-Sajnálom.-mondta halkan.
-Nem,semmi baj én sajnálom.Csak...-akadtam meg. Hisz mégsem mondhattam azt,hogy Harry miatt nem teszem meg...
-Jó éjszakát.-felé fordúltam.Láttam,hogy hezitál.Majd lassan megölelt.
-Jó éjt.-mondtam én is.
Jamienek lassan távolodott az alakja a sötétben.Sóhajtva pillantottam vissza a medence vizére.
Harry szemszöge:
Egy hatalmas csokor vörös rózsát fogva a kezemben indúltam meg kifelé.Láttam,hogy Beca hazajött és gondoltam meglepem ennyivel...Csak ő előbb lepett meg engem...
Lefagyott a mosoly az arcomról ahogyan azt láttam,hogy Jamie közel hajol Becahoz...De nem bírtam tovább nézni...Valami összetört bennem megint belül...Dühösen fogtam és felszaladtam a szobámba.
-A kurva kibaszott életbe!!!-ordítottam.
Kinyitottam az ablakot,majd a rózsát kibasztam az ablakon.
-A rohadt életbe!-ordítottam tovább.
A gitáromra néztem ami a szobám sarkában állt megszokottan a sarokban.Felé indúltam,a nyakánál megfogtam és földhöz vágtam.Egy pár húrja kiállt belőle és tönkrement.
Egész este a szobámban voltam...Nem bírtam volna Beca szemébe nézni...
Beca szemszöge:
Egy hatalmas csattanást hallottam a házból.Azonnal berohantam.Már nem tudtam eldönteni,hogy honnan jött a hang.
-Harry?-kérdeztem félve.
Megtorpantam.A nyugati lépcső előtt álltam,ahol Harry szobája van.Nem mertem a lábam feltenni még csak az első fokra sem...Emlékszem a korbács csattanásának hangjára a hátamon...A vér is kifutott az arcomból...Megremegtem...
-Harry?-mondtam még mindig bizonytalanúl.
Az emeleten csend volt.
-Harry!-emeltem fel a hangom.-Ez nem vicces...-suttogtam.
Lesütöttem a szemem és az első lépcsőfokot bámultam...
-Szerintem sem vicces.-hallottam meg ismerős dörmögő hangját.
Felkaptam a fejem és a szemébe néztem.
-Hatos szabály!-emelte fel a hangját.-Nem nézhetsz más srácokra!-mondta.
Hirtelen nem értettem miről van szó...
-Ezt már kétszer megszegted.-mondta ki határozottan.
-Tessék?-kérdeztem erőtlen hangon.
-Tudod mi jár a szabályok megszegéséért.-mondta kegyetlenül.
A lábaim megremegtek és éreztem,hogy szédülök...Az arcomból kifutott a vér és könnyes szemekkel néztem Harryre.
-Büntetés...- suttogtam.
-Pontosan.-mondta könyörtelen hangon és elindúlt felém...
Sziasztok!Itt az újabb rész!Remélem tetszett nektek és igyekszem a kövikkel😊😊😊
YOU ARE READING
Dark song(H.S./BEFEJEZETT)
FanfictionIsmered Harry Stylest? És ismered azt a sztorit ami a banda 2017-es feloszlása utáni dolgokról szólnak? ,,Harry Styles, akit sokként ért a banda feloszlása, de támogatta az ötletet depressziós lett".Erről szóltak a hírek. De mi az igazság? Az,hogy s...