Visszaindúltam Harry házához.Nem tudok hová menni...
Bementem a házba,letettem Fredit és a táskát a földre.Lerugtam magamról a sportcipőm.Levettem a kabátom.Ledobtam a földre és elindúltam a nappali felé.Ahogy megpillantottam Louist csak felerősödött bennem az adrenalin.Éreztem képes leszek arra,amire készültem...
Megindúltam az említett személy felé és mikor megálltam mellette egy akkorát kevertem le neki,hogy hátratántorodott.
-Nah!Mivan bazdmeg?-kérdeztem idegesen.
Harry és Louis is lesokkoltan meredt rám.Döbbent szemekkel pásztáztak.
-Vissza is ütsz vagy csak nézel?-kérdeztem flegmán.
Louisnak sem kellett több...Előrelendült és lefogta a kezeimet.A lefogott kezeimmel megpördültem,így Louis a hátam mögé került.A kezeimet előre lendítettem.Így Louis átesett a vállamon.A földre zuhanva hatalmasat koppant.
Most igazán köszönöm magamnak azt,hogy érdekelt régen a verekedés...Mikor azt hittem megtudom magam védeni,otthon tanultam verekedni egyedül...De sosem alkalmaztam azokat a mozdulatokat,amiket betanúltam...Nem volt rá alkalmam...De most...
Louis a hátára érkezett.Átfordítottam a hasára és a hátára másztam.A kezeit hátrafeszítettem.
-Nah?-kérdeztem dühösen.-Mit szólsz ehhez a ,,kurvához"?
-Beca állj le!!!-rángatott le Harry Louis hátáról.
Idegesen Harry szemeibe néztem.
Még mindig volt egy kis döbbenet az arcán és a szemében.Kirángattam a karom Harry kezei közül.
Louis nyöszörgött a padlón.
-Harry...-nyöszörögte.-Mi a szart csináltál ezzel a csajjal?-kérdezte Louis.
Egy pillanatra Harry Louisra nézett.Majd vissza rám és mielőtt megtudott volna szólalni,gyorsan közbeszóltam.
-Elveszített...-mondtam és felrohantam a szobámba.
Bevágtam az ajtót.Nekidőltem az ajtónak.Lecsúsztam a földre.Felhúztam a térdeimet és átkaroltam azokat.Nem tudtak könnybe lábadni a szemeim...Csak meredtem magam elé...Üresen...
Jó pár hét múlva vagyunk már.Harryvel nagyon változatos a kapcsolatom.Azóta is próbált megcsókolni,de én képtelen vagyok őt.Ilyenkor reflexből felemelem a kezem és az arcom elé teszem,mint a boxolók.Szinte már belém rögzült,hogy ütésre kész vagyok...
Ma szokásosan takarítottam.Mivel a munkám része...Éppen az emeleten takarítgattam.Zenét hallgattam és elfeledkeztem mindenről...Sajnos a nyugati lépcsős tilalmamról és Harry szobájáról is...Istenem bár ne tettem volna...
Véletlenül kopogás nélkül nyitottam be Harry szobájába.Sajnos ez rossz ötlet volt...
-Nem megmondtam,hogy ide nem jöhetsz be?-kérdezte dühösen ordítva rám.
-D...De és...és...sajnálom...-dadogtam össze-vissza.
-Oh,most mégjobban fogod.-majd vágytól izzó szemmeivel elém lépett.-Megmutatom milyen az,ha a takarítónő nem is takarítónő.
Szavaitól a hideg is kirázott...Mit akar tőlem?
Féltem...Nagyon...Könnyesek lettek a szemeim...Kiesett a fülemből a fülhallgató és a földre esett a telefonommal együtt.Hangos puffanással ért földet.
Harry letette a gitárját az állványára.Hozzám lépett.Becsukta az ajtót...Kulcsra...
-Innen nem mentsz ki...-mondta.
Kezei lassan a derekam köré fonódtak.A nyakamba hajtotta a fejét.Ajkait hozzáértette kulccsontomhoz.Egy ujjatlan póló volt rajtam felül.Először nedves csókokat hagyott a nyakamon.Majd lassan haladt egy pontig ahol...Ahol akaratlanúl felnyögtem... Éreztem,hogy elmosolyodik...Hirtelen elkezdte szívni azt a pontot...
-De rég vártam már erre...-mondta.
Riadtan próbáltam magamtól messzebb tolni...De egyszerűen erősebb volt...
-Harry kérlek engedj el!-sikítottam.
-Túl sokszor engedtelek el...-mondtam.-Többet nem foglak.Semilyen téren sem...
Teljesen bepánikoltam...A szavai alig jutottak el az agyamig.Lassan az ágy felé kezdett el vezetni.Háttal voltam az ágynak.Majd lelökött rá.Felém feküdt.Konkrétan széttépte a rajtam lévő fehér ujjatlan pólót.
-Harry!-mondtam kétségbeesetten.
-Már nem tudom leállítani magam.-mondta.-Enyém vagy...
Felém hajolt és ajkait ajkaimra tapasztotta...
Sziasztok!!!Itt a legújabb rész!Igyekeztem vele,ígéretem miatt,ami az volt,hogy még hétfő előtt kiteszem az új részt.Itt is van.Remélem tetszett nektek és várjátok a kövit😄Amennyiben valakit zavar a következő részben megjelenő 18+os jelenet,ne engem hibáztasson...Sietek a kövivel😄
YOU ARE READING
Dark song(H.S./BEFEJEZETT)
FanfictionIsmered Harry Stylest? És ismered azt a sztorit ami a banda 2017-es feloszlása utáni dolgokról szólnak? ,,Harry Styles, akit sokként ért a banda feloszlása, de támogatta az ötletet depressziós lett".Erről szóltak a hírek. De mi az igazság? Az,hogy s...