Csak ültem Harryvel szemben. Azzal az emberrel szemben, aki most azt mondta nekem, hogy szeret.
-Harry...-kezdtem.
-Beca, kérlek, bocsáss meg nekem!-vágott a szavamba.-Olyan sokáig kerestelek. Nem küldhetsz csak úgy el innen! Kérlek hadd maradjak! Beszéljük meg a dolgokat!-mondta.
Kifújtam a bent tartott levegőmet és az orrnyergemet kezdtem el masszírozni. Most akkor mit tegyek? El is akarom küldeni, meg nem is...
-Mami...-hallottam meg Ethan halk hangját.-Hol van Thomas és ki ez a bácsi?-kérdezte.
-Bazdki...-suttogtam.
Harry rápillantott Ethanre és tágra nyílt a szeme.
-Bazki...-suttogta ő is.
Hitetlenül rám nézett, majd vissza Ethanre.
-Beca...-suttogta Harry.
-Ethan menj fel a szobádba kérlek.-hadartam.
-De mami...-mondta Ethan.
-Menj fel a szobádba!-ismételtem.
Ethan könnyes szemekkel felszaladt a lépcsőn.
-Istenem...-csaptam a homlokomra.
-Beca...-mondta Harry.-Ki volt ez a kisfiú?-kérdezte.
Akkor most itt az ideje, hogy ez is megtörténjen.
-Harry, ő Ethan,a...-megakadtam egy pillanatra-a fiad.
Harrynek tágra nyíltak a szemei.
-De...ez...-dadogta.-Ezt nem értem... Hogy hogy a fiam???
-Emlékszel arra az estére,amikor-megborzongtam és kissé könnybe lábadt a szemem, megint.-amikor utoljára megerőszakoltál és én elmentem?
-Szín tisztán...-suttogta.
-Ez abból a...-letöröltem könnyeimet, amik az arcomon folytak.-a dologból van...
-Van egy fiam...-suttogta hitetlenül.
Bólintottam. Hisz már szavakhoz sem jutottam hirtelen.
-De miért nem vetetted el?-kérdezte. Ettől a kérdéstől kikerekedett mind a két szemem.- Mármint, gondolom nem akartad akkor megtartani annak az embernek a gyerekét, aki... Hát ilyen szörnyűségeket csinált veled...- mondta bűntudatosan.
-Tényleg elakartam vetetni. Mert ugyan ezen járt az eszem, amit te most elmondtál.-ekkor láttam, hogy csalódottság futott át arcán.-De két okból megtartottam.-remény halvány sugara villant a szemében.- Az egyik ok az, hogy a szüleimnek sajnos sokszor ment el gyerekük és szerettem volna nekik unokát adni. A másik ok pedig az volt,hogy nem szerettem volna gyilkos lenni. Hisz, ha már megfogant ez a gyerek, akkor van joga élni.-mondtam.
Harry csöndben elemezgette a hallottakat.
-Te egy remek anya vagy.-mondta végül.-Sosem tudtalak volna elképzelni téged a saját gyerekünkel. De... Ez most... Ahogy így látom... Még is valós és... Hihetetlen...-mondta csodálkozva.- Milyen érzés?-kérdezte.
-Micsoda?-kérdeztem.
-Az, hogy a saját gyerekedet foghatod a kezedben. Hogy neked fogja a kezed, mikor sétáltok az úton. Hogy neked mondta ki az első szavait.-mondta ábrándozva.
Ahogy végig gondoltam a hallottakat halvány mosoly jelent meg a szám sarkán.
-Egyszerűen csodálatos...-mondtam végül.
YOU ARE READING
Dark song(H.S./BEFEJEZETT)
FanfictionIsmered Harry Stylest? És ismered azt a sztorit ami a banda 2017-es feloszlása utáni dolgokról szólnak? ,,Harry Styles, akit sokként ért a banda feloszlása, de támogatta az ötletet depressziós lett".Erről szóltak a hírek. De mi az igazság? Az,hogy s...