Reggel csapkodásokra és kiabálásra ébredtem.
Kibújtam az ágyamból,majd a hangok felé csoszogtam fáradtan.Minden a nappaliból jött.
-Nem!Menj már el!-kiabált Harry valakivel.
Vagy vele szemben volt és olyan pici és vékony,hogy nemlátszik Harryről,vagy telefonom beszél...
-Harry halgass már meg!-kiabálta valaki.
Akkor valaki itt van...
Véletlenül megnyekkent alattam a padló és mindketten felém kapták a fejüket.
-De utállak téged!-csapta pofon Harryt...Louis???
-Beca menj fel!Nincs rajtad semmi egy bugyin és egy pólón kívül,úgyhogy felhúzol és felöltözöl vagy itt-mutatott férfiasságára,amiről azonnal elkaptam a tekintetem-gondok lesznek.
-Ne már!Egy szűz kis kurvára váltottál le???-kérdezte Louis felháborodottan.
-Na ide figyelj!-mondtuk Harryvel egyszerre.
Harry elhalgatott így gondolom nekem adta a szót.
-Nem kúrvazhatsz le csak úgy!-álltam elé,majd felpofoztam.-Honnan veszed,hogy szűz vagyok?-kérdeztem felháborodottan.
-Oh kérlek...Még rá se mersz nézni a farkára.-nevetett.
Ekkor Harry hirtelen magához húzott hátulról.Tette nagyon váratlanul ért.
Ágyékát fenekemhez préselte és szorosan magához vont.Kezeit derekam köré fonta.
Hirtelen tette miatt lehunytam a szemem és mélyen beszívtam az illatát.Egy pillanatra megfeledkeztem a társaságunkban álló harmadik személyről.
-Hát ez röhejes.-röhögött fel direkt.-Szánalom.-mondta,majd az ajtó felé rohant és már csak egy ajtó csapódást hallottunk.
Miután Harry hosszú kínosan csendes percek után sem akart elengedni köhintettem egyet jelzésképp,hogy engem ez a szituáció zavar...
-Harry...Nem engednél el?-kérdeztem.
-Csak adj még pár percet...-motyogta a fülembe.
Jó pár percig még mindig a nyakamban pihentette a fejét és egy miliméternyit sem távoldott.
Majd elengedett.
-Köszönöm,hogy jöttél.Muszály volt kisszellőztetnem a fejem.-mondta Harry.
-Hogy szellőztetted ki?-kérdeztem értetlenül.
Bent álltunk vagy 10 percig mozdulatlanul.Csak én nem értem,hogy lehet így szellőztetni a fejed?
-Nem tudom...Csak jól esett átölelni és kipihenni magam.-mondta.
-Azta...-suttogtam nagyon csendesen.
-Bazki...-sziszegett Harry.-Ezt...Tégy úgy mintha nem hallottad volna.-sziszegte kínosan.
-Mi ez a hangulat ingadozásod?-szaladt ki a számon az első amire gondoltam.
-Bazzeg semmi!Csak tégy úgy mintha nem történt volna az előbb semmi!-emelte meg a hangját.
-Komolyan mondom nem lehet rajtad kiigazodni...-dühöngtem.
Talán kicsit hangosan...És nem magamban...Mint ahogyan terveztem...
-Fogd be a pofád!-kiabált rám.
-Előbb még hálás voltál nekem,most meg beakarod fogni a számat?Hát köszönöm...-motyogtam a végét jól érthetően.
Ekkor Harry hirtelen a falhoz nyomott.A karjaimat a csuklómnál fogva felemelte és a falhoz szorította.Az egyik hatalmas nagy tenyere is elég volt,hogy összefogja az én két kis csuklóm.Teste pedig teljesen elém állt.Hatalmas volt.
-Harry...-ilyedtem meg.
-Mi az?-mosolyodott el huncutul és egyben ilyesztően.-Puncidba szállt a bátorságod?-kérdezte gúnyosan.
-Kérlek ne bánts...-hunyorítottam össze a szemem.
De hirtelen a nyakamon éreztem meg ajkait,melyek benedvesítettek egy helyet.És hirtelen elkezdte szívni azt a területet.
A számat akaratlanúl hagyták el nyögések.
-Tetszik mi?-lehelte a megszívott helyre.
Majd a kezét hirtelen a bugyimhoz vezette.
-Hozzád sem értem szinte de már rég tocsog a bugyid.-röhög.
-Hozzáértél a bugyimhoz és a nadrágod már szűk.-vágtam vissza.
Harry mellett vagy megtanulsz így élni,vagy alul maradsz...Így vettem a bátorságot és elkezdtem Harry mellett így élni.
-Rossz kislány vagy te.-motyogta.-Most úgy megbüntetnélek...
Megilyedtem...Újabb büntetés?Na neeee...
-De mivel szűzike vagy ahogyan azt Louis is megmondta,lassan haladunk.-mondta.
-Ő honnam vette,hogy az vagyok?-kérdeztem.
-Kérlek.Ő már mondta.A farkamra se mertél rá nézni,miközben már más leszopts volna.-röhögött.
-Azért ez...Erős volt...-dadogtam.
-Erősen meg is tudnálak...Hmmm,hogy is mondják?Jah igen megvan!-csettintett szabad kezével.-Baszni.-mondta érzelem mentesen.
-Akkor tedd...-motyogtam.
Tudtam mire vállalkozok.Tudtam mi lesz ebből.Tudtam,hogy milyen beszélgetés fog lezajlani köztünk.
-Szétszakadnál.-vigyorgott.-Az egyik kurvámat,akit már szétkurt az egész világ,megbüntettem.A csaj lebénult.Kerekesszékes lett.-mondta.
Lesokkolva halgattam végigi amit mondott.
-Úgyhogy ha gondolod...-vigyorgott.
Átkozott Harry...Ezt már nem hiszem el...
-Akkor lássuk mik az alapok.-mondtam.
-Mi ütött beléd szende kis szűz?-nevetett.
-Azért buta nem vagyok.-mosolyogtam rá.-Lehet nem csak te szereted a Szürke 50 árnyalatát.-majd kirántottam csuklóim keze közül.-Majd egyszer meg csak megtanulok valamit.-nevettem.-Addig megyek felöltözök.-mondtam,majd kibújtam előle és háttal neki,picit pucsítva elkezdtem felmenni a lépcsőn.Tekintete a bőrömbe égett...
Sziasztok!Hoztam az újabb részt!Nagyon igyekszem,de kevés az idő és ezen a könyvön kívül van még kettő.De igyekszem a legkevesebb időmet is az írásra fordítani.Amíg vártok a friss részre vote&komment😉😊
YOU ARE READING
Dark song(H.S./BEFEJEZETT)
FanfictionIsmered Harry Stylest? És ismered azt a sztorit ami a banda 2017-es feloszlása utáni dolgokról szólnak? ,,Harry Styles, akit sokként ért a banda feloszlása, de támogatta az ötletet depressziós lett".Erről szóltak a hírek. De mi az igazság? Az,hogy s...