Egy hónap telt el a szülinapom óta...Nagy változatos volt ez a január...
Volt mikor Harry kedves volt...Volt mikor hozzám sem szólt egy hétig...Ezután pedig csokit hozott nekem...Sehogy sem tudok kiigazodni Harryn...
Ma pedig február elseje van...Azaz Harry szülinapja van...
Azóta sem hoztuk fel azt a témát,amikor mellettem aludt...De mindig visszagondolok arra az estére...
,,Nem engedem,hogy elmenj."
Ez a mondat jár a fejemben minden este elalvás előtt...Ahogyan nekem dörmögi ezt a mondatot...Felkap az ölébe és mellettem alszik...
De ez alatt az egy hónap alatt lettek valami haverjai...Mindig eltűnik velük...Volt,hogy csak három nap múlva jött haza...Persze engem akaratlanul is a félelem a hatalmába kerít...De nem merem a fejéhez vágni,hogy ne tünjön el szó nélkül és ne hagyjon itt...Félek tőle...Félek az erejétől...Félek attól,hogy mit tenne velem...
Így szótlanúl hallgatok és teszem a dolgom...Takarítok...
Harrynek rendeltem egy csokis tortát.Mivel sütni nem annyira tudok.Ott áll a hütő belsejében,hogy észre ne vegye.
Ma hozzám sem szólt.Hiába köszöntem neki,hogy jó reggelt,mintha láthatatlan lettem volna...
Így ma is csak csendben voltam...Harry sokat járkált ki,be a szobájába.Hiába akartam neki boldog szülinapot köszönni,nem tudtam...
Este,úgy nyolc órakor hatalmas röhögés és ordibálás hallatszott az ajtótól.Ösztönösen elbújtam egy rejtett részre,a lépcsőhöz,ahol nem láthatnak meg.
Mellettem a másik lépcsőn valaki leszaladt.Az ajtóhoz ment és kinyitotta.Ezután hallgatóztam.
-Csá Harry!!!!!!!!Mizu???Boldog szülinapot haver!!!!!!-ordították az ajtóban többen is.
Kikukucskáltam óvatosan...Öt srác állt az ajtóban,előttük Harry,nekem háttal.
-Gyere!!!!Megünnepeljük,hogy 24 lettél!!!!!Bulizunk egyet!!!-ordította az egyik.
-Megyünk sztriptíz bárba és jól megdugunk pár csajt részegen!!!!!-ordította egy másik.
A torkom összeszorult...Ilyen helyre akarják vinni Harryt???Biztos mindig ezt csinálja ha lelép...Úgyhogy mindegy...
Harry,mintha tudná,hogy ott vagyok óvatosan felém fordúlt...Én a takarásban álltam.Miután még mindig nézett picit kidugtam a fejem és bólintottam.Azaz elengedtem a részemről...
Harry visszafordúlt a srácokhoz.
-Igazán jól hangzik.-mondta Harry.
Összeszorúlt a torkom és a sírás kerülgetett...Lepillantottam a zoknimra és szomorúan vizslattam,mintha csak érdekes lenne...
-De nem megyek.-mondta.
Felkaptam a fejem és Harryre néztem.
-Más programom van mással.-mondta.
Ekkor megint a sírás kerülgetett...Felrohantam a szobámba és az ágyamra kuporodtam...
Persze...Harrynek mindig van programja...Mindig van kivel...Mindegy...Nem értem,hogy tudok reménykedni abban,hogy egyszer velem tölt el 5 percet...
Fredi az ölembe mászott amennyire csak tudott.
-Nincs semmi baj.-suttogtam neki könnyes szemekkel.
Ekkor kopogtak az ajtón és kinyílt.
-Mit keresel itt?-kérdeztem.-Menj a programodra...-suttogtam.
-A progamomhoz egy bizonyos személy is kell.-mondta.
Rá néztem...Akkor...Ez azt jelenti...
-Megesszük azt a csokis tortát akkor?-kérdezte.
Annyira fura volt,hogy ilyen kedves...Rámosolyogtam,felálltam az ágyamról és az ajtóhoz mentem.
-Miért mondtad le a másik programod?-kérdeztem a földet bámulva.
Felemelte az államnál fogva a fejem és a szemembe nézett.
-Egy program sem lehet jobb nálad...-suttogta.
A gyomrom görcsbe rándult...Harry közel hajolt hozzám.Ezután megcsókolt...Lábujjhegyre álltam és a nyaka köré kulcsoltam kezeimet.Ő felkapott hírtelen az ölébe.A lábaimat dereka köré fontam.A kezeivel alulról tartott a combomnál.Nekitolt a szobám falának és hevesen csókolt tovább.
Mikor elválltunk lihegve néztem fel rá...
-Harry...-lihegtem.
-Igen?-kérdezte.
-Ömmm...Az ott lent nyomja a fenekemet...-mondtam zavartan.
-Hagyd a dudort a gatyámban...Inkább menjünk tortázni.-majd egy puszit nyomott az ajkaimra és letett.
Harryn ott szétfelé szakadt a nadrág...Sosem láttam még ilyet...Zavaromban azt sem tudtam mit tegyek...Harry elindúlt így csendben követtem.
Ezután tortáztunk és tök kedves volt.
-Boldog szülinapot.-suttogtam.
A kanapén feküdtünk egymás mellett.
-Köszönöm.-mondta.
Egy puszit nyomott a homlokomra.Éreztem,hogy elönt a pír...Lassan csukódtak lefelé a szemeim...Nem bírtam ébren maradni...Elaludtam...
Sziasztok!!!Itt is lennék a következő résszel!!!Utólag is boldog szülinapot a drága Haroldnak😍😍😍Remélem tetszett nektek ez a rész és igyekszem a kövikkel😊😊😊
!!!BEJELENTENI VALÓ!!!
Kedves olvasóim!!!Itt nem szoktam megköszönni nektek a sok olvasót,csak Instagrammon...De most itt is megszeretném köszönni nektek.December 24-én elértük az 1000 olvasót.Január 28-án a 3000 olvasót.Február 3-án pedig a 4000 olvasót.Elképesztőek vagytok!!!Imádlak benneteket!!!6 nap alatt 1000 olvasó(jan.28-febr.3.)...Én még mindig nem hiszem el... Fantasztikusak vagytoook!!!!!😍😍😍😍😍😍😍😍❤️❤️❤️❤️❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dark song(H.S./BEFEJEZETT)
Hayran KurguIsmered Harry Stylest? És ismered azt a sztorit ami a banda 2017-es feloszlása utáni dolgokról szólnak? ,,Harry Styles, akit sokként ért a banda feloszlása, de támogatta az ötletet depressziós lett".Erről szóltak a hírek. De mi az igazság? Az,hogy s...