Hétfő...
Ami egyenlő a sulival. Nem szeretek suliba járni. Se korán kelni. Morgolódva keltem ki az ágyamból és csoszogtam át a hozzá tarozó rózsaszín fürdőszobámba. Egy gyors reggeli zuhany után, felvettem az egyenruhám, amit már tegnap este előkészítettem, és a Vans márkás táskámmal a vállamon futottam le az emeletről egyenesen át, a konyhába.Az ajtóban a drágalátós bátyám állt, aki a mai nap úgy döntött, hogy nem költ fel engem. Egy gyors reggeli köszönést követően elvettem a pultról egy zöld színben pompázó almát, és már léptem is ki az ajtón a fülhallgatómmal a kezemben. Gyorsan bezártam a bejárati ajtót, majd a kulcsomat a zsebembe helyezve, a buszmegálló felé vettem az irányt.Sophie Watson a nevem. Tizenhat éves vagyok, azaz tizedik osztályos. Van egy bátyám Ashton, aki három évvel nagyobb nálam, végzős mivel újraismételte a tizedik osztályt. Anyánk sajnos nincs, nyolc éves koromban halt meg egy autóbalesetben. Apa azóta nagyon keményen dolgozik, hogy el tudjon tartani minket. Havonta két-három üzleti útra is elmegy, ami miatt sajnos kevés időt tölt együtt velünk, viszont mi a bátyjámmal mégis a legjobb apának tartjuk őt a világon. Megpróbál mindent megtenni értünk és mi ezt tiszteljük benne. Legjobb barátnőm sajnos nincs, csak egyetlen fiú barátom van, William. Vele nőttem fel, elválaszthatatlan barátok vagyunk.
A buszmegállóban vele találkozva szálltunk fel a buszra, amiután megközelítőleg húsz röpke perc alatt a suli előtt találtuk magunkat. Amint leszálltam arról a sárga konzervdobozról, egyből Will nyakába ugrottam, hiszen a buszban nem volt alkalmam megölelni őt. Első óránk hittan volt, és mivel még csak nyolc perc volt az óra kezdetéig, ezért egyből a terem felé vettük az irányt. Az órák gyorsan teltek és mire észbe kaptunk már dél is el volt múlva.
Ebéd szünetben, egy ismeretlen üzenetem érkezett :Ismeretlen: Szia Cica!😉
Me: Ki vagy?
Ismeretlen: Na, ne legyél már ilyen flegma velem. A kicsi szájacskád fogja majd bánni.
Ismeretlen: Na és milyen napod volt ma?
Me: Téves számra írtál.
Ismeretlen: Egyáltalán nem téves kicsi Sophie.
Me: Várjunk. Mégis honnan tudja a nevemet?
Ismeretlen: Mindent tudok rólad drága!
Me: Ezt mondd annak, aki el is hiszi.Küldtem el gyorsan az üzenetre a válaszom, majd kikapcsoltam a telefonomat. Nem érdekel ki ez a pedofil, de velem biztos, hogy nem fog szórakozni. Ugyan mivel tudna megfélemlíteni?
Sziasztok! Itt is lenne az első rész remélem tetszett!
All the love~A2017. 11. 11
YOU ARE READING
Last Game? |HU| 18+
Random**-Ahpuci...Nhagyon kérlek...- néztem gyorsan emelkedő mellkasom majd egy könyörgő pillantást vetettem Harryre. -Ahj Baba. Annyira aranyos vagy így... Annyi mindent tudnék tenni most veled. Kis ártatlan. Legszívesebben most azonnal leteperném ezt a...