Reggel nyöszörögve ébredtem fel. Az este eléggé kifárasztott... Ahogy oldalra néztem, nem találtam mellettem Apucit, ami miatt elég szomorú lettem. Lassan leballagtam a konyhába ahol nem várt jelenség fogadott. Apuci egy szál boxerben rántottát csinált. Na, ilyenre se ébredek fel minden nap... Mivel nem vett még engem észre, így az ajtófélfának dőlve kezdtem stírölni a fenekét.
-Jó reggelt Baba. Illetlenség mások hátsóját bámulni nemde?-vágott a levegőbe Apuci mély, rekedtes hangja.
-Én n...nem is azt csináltam.-hallgattam el és lehajtottam a fejem.
-Nem áll jól az, ha hazudsz.
-Honnan tudod?-ráncoltam a szemöldököm.
-Én sok mindent tudok Babygirl.
Reggeli után elindultam felfelé a lépcsőn, hogy el tudjam végezni a reggeli teendőimet, és hogy tudjak letusolni. De ekkor Harry felfutott mellettem a lépcsőn, amiután egy jó nagyot sózott a hátsómra.
-Azt a...-futottam utánna dühöngve, és mikor ő befutott a szobába, és én utána futottam, felkapott az ölébe, majd a fürdőbe vitt.
-Mit csinálsz?
-Fürdök. -Válaszolta.
-De én is azt akartam...
-Akkor fürdünk.-kacsintott, majd lerakott a csempére. Ajkait éreztem meg fülcimpámon, ami miatt egy nyöszörgés szakadt fel a torkomból. Hirtelen kezdett el vetkőztetni, miután megengedte a vizet. Egy perc múlva már mindketten meztelenül álltunk, aztán beléptünk a fülkébe. A kezeit finoman ráhelyezte a melleimre, majd cirógatni kezdte. A másikat levezette a testemen, és a nemiszervemet maszírozta. Próbáltam vissza fogni magam, de a nyögéseim egyre szaporábbak lettek. Kezeimet tehetetlenségem miatt a hajába vezettem és úgy élveztem tetteit. Eddig csak kívül éreztem kezeit, most viszont fölhelyezte egyik majd másik ujját is. Kinyitottam eddig csukva tartott szemeimet és az ő zöldjeivel találtam szembe magam. Hirtelen kihúzta ujjait, majd lenyalta róluk eddigi élvezetemet. Én értetlenül néztem rá, hisz nem engedett elélvezni.
-Akkor zuhanyozzunk!-vette kezébe a tusfürdőt Apuci.
-De...-háborodtam volna fel, de egy csókjával elhallgattatott.
-Shhhh...Mindent a maga idejében...
Ezután csak fürödtünk, semmi félreérthető dolog nem történt közöttünk. Miután mindketten felöltöztünk, kipakoltam a közös hálószobánkban. A pakolászásom közben találtam egy fotóalbumot, ahol csomó kép volt lányokról fotózva. Itteni környéken lettek a képek elkészítve, és legnagyobb meglepetésemre olyant is találtam amik háttere Apuci háza, vagy éppen Apuci házából pár helyiség volt látható. Kik ezek a lányok és mi ez az album?
Apuci hirtelen nyitott be a szobába, ami miatt ijedtségemben eldobtam az albumot, és az pont az ő lába előtt landolt.
-Szia.-kacagtam fel.
-Miért nézegetted ezt?-kérdezte.
-Csak találtam...De kik ezek a lányok? És miért voltak a te házadban? -kíváncsiskodtam, mert igazából érdekelt, hogy kik ezek a nők.
-Ohh ezek valami régi iskolai projekthez kellettek, amire már alig emlékszem. -vonta meg a vállát majd a kukába dobta az albumot.
-Miért tetted ezt?
-A lányok nevére se emlékszem, mostmár nem fontos nekem ez az album.
-Már nem csinálsz képeket? -kérdeztem újbóli érdeklődéssel.
-Csak különleges dolgokról. -odasétál egy szürke borítású szekrényhez, majd kivesz onnan egy gyönyörű kamerát.-Mmm...Például rólad.
Szemeivel követi a reakciómat ami egy apró nevetés volt. Meg is örökítette.
-Nem lett jó kép. Nem vagyok fotogén.-mondom neki.
-Szép vagy. A képen, és a valóságban is.-simítja meg az arcom, majd egy apró csókot ad rá.-Ki is fogom ezt a képet nyomtatni.-mondta.
-Uhh és be is kereteztetsz? -próbáltam viccelődni.
-Alap. Kinyomtatom és elrakom magamnak, hogy mindig láthassam az imádnivaló mosolyod.-fogta meg az arcomat, majd megcsókolt.
_____
Délután lehetett, olyan 7 óra felé, mikor szoknyámat felvéve lelibbentem a hálóból valami ehető után kutatva. Éppen kiszúrtam egy müzliszeletet, ami után felcsimpaszkodtam a polcra, mikor Harry nevetését hallottam meg a hátam mögül. Ekkor éreztem meg, hogy elkezdte hátulról csókolgatni a nyakam. Összehúzódtam egy picit, majd arrébb léptem, de apuci visszarántott.
-Babygirl.-mormolta, majd felemelt, s a pultra tett, kezeit meg szoknyám alá helyezte.
-Nagyon hiányoztál ma Apucinak. -hajolt a fülemhez, míg a kezeit egyre feljebb csúsztatta. Csak hallkan nyöszörögtem s hátrahajtottam a fejem. Hajába markoltam, s közelebb húztam magamhoz. Hagytam, hogy azt tegyen velem, amit akar.
-Akarsz örömet szerezni Apucinak?
Bólintottam, mire apuci kedvesen mosolygott tovább. Leszöktem a pultról, és miután ő nekitámaszkodott, remegő kezeimmel a sliccéhez nyúltam, s lassan kigomboltam nadrágját. Mikor teljesen kioldottam, elkezdtem lefele húzni, mire megemelte a csípőjét, hogy segítsen nekem. Hálásan néztem rá, sikerült izmos lábait is kihámozni a szűk anyagból. Ahogy ez megvolt, Apuci bólintott, mire alsójához nyúltam.
-Húzd le.-utasított. Nem mondtam semmit, csak némán lehúztam a vékony alsóját. Nagyokat pislogtam nem kis büszkesége láttán.
-É...És most?-dadogtam, mire egyet kuncogott.
-Vedd a szádba aranyom.-mondta egyszerűen, én meg zavaromban köhintettem egyet. Kérdőn de mégis figyelmeztetően nézett rám, ami miatt máris közelebb hajoltam hozzá.
-Gyerünk Baba. Érezni akarom az ajkaid magamon.-mormolta. Elpirultan hajoltam egyre lejjebb.
Ahogy elé értem, eltátottam a szám, és megcirógattam a végét, mire ő nyögött egyet. Tetszett, hogy ezt én váltom ki belőle, így fogtam magam, és végig vezettem nyelvem teljes hosszán, Apuci légzése meg egyre szabálytalanabb lett. Mikor végeztem izgatásával, pénisze fölé emelkedtem, majd lassan számba engedtem, ameddig tudtam. Mikor úgy gondoltam elég, lassan nyelvemmel kezdtem simogatni, ajkaimmal meg rászorítottam. Állatias morgás szabadult ki belőle, mire megrezzentem, de ekkor ujjait éreztem, ahogy a hajamba túr s lassan fel le kezdett mozgatni. Azt tettem amit akart, egyre gyorsabban mozogtam, ő meg egyre erősebben húzta a hajam. Pár perc után apuci egyszer csak hatalmasat nyögött, majd a hajamba markolt. Ezzel egyidőben valami sós, meleg nedvet éreztem a torkomon, amit nem mertem lenyelni. Apuci lassan lehúzott magáról, és felemelt az ölébe.
-Nyeld csak le, Baba.-mondta mosolyogva, de közben lihegett, amit hihetetlen vonzónak találtam. Nagyot nyeltem, majd csillogó szemekkel csókoltam meg.
-Ügyes kislány voltál. Te vagy apuci legügyesebb Babygirl-je.
-Azt hiszem, mostmár nem kell az a müzliszelet...-kacagtam.
Heeeeej everybody. Na, kicsit késve, de itt az új rész. Csütörtökön jön a kövi. Jó vakációóót mindenkinek! ^^
All the love~A
VOUS LISEZ
Last Game? |HU| 18+
Aléatoire**-Ahpuci...Nhagyon kérlek...- néztem gyorsan emelkedő mellkasom majd egy könyörgő pillantást vetettem Harryre. -Ahj Baba. Annyira aranyos vagy így... Annyi mindent tudnék tenni most veled. Kis ártatlan. Legszívesebben most azonnal leteperném ezt a...