<< Sophie szemszög >>
-Miért?-szipogtam lesokkolva.-Miért?-ismételgettem magam, egyre halkabban.
Apuci egy pillanatra elkapta rólam a tekintetét, de láttam a szemébe a megbánást. Belemerült gondolataiba, és evvel együtt énis gondolkozni kezdtem...
Én voltam a hibás? Én csináltam valamit rosszul? Biztos nem tetszik neki a reakcióm a tetteire... Lehet túl rossz voltam? Nem felelek meg neki?Én nem értem...Nem ez volt a célja? Hogy lehet tudjon fektetni?Ezt nem akartam neki engedni, és próbáltam magam távol tartani tőle. De vonz. A lénye. Ez ellen nem tudok mit tenni.
Igen, bevallom kötődök hozzá... Lehet a szeretethiányom miatt, de lehet azért is, mert egyszerűen vonzónak tartom.De ez én esetem nem ilyen. Én vagyok az a lány, aki hatalmas hibát követett el. Nem is egyet. Egy egész hiba-sorozatot követtem el...
Először is szóba álltam egy idegennel.
Másodszor meg, nem álltam ki magamért és gyávaságomban visszaírtam neki, mikor azt tudtam, hogy nem szabadott volna a saját érdekemben...
Harmadszor, engedtem hogy találkozzunk.
És a negyedik meg az, hogy megkedveltem és kezdem beismerni magamnak is, hogy többet érzek az 'Apucim' iránt mint az kéne. Belementem a beteges játéksorozatába, a szeretethiányom miatt...
És én ezeket most ismerem be magamnak. Itt állok könnyezve, egy tusoló alatt, az Apucimmal szemben, az ő házában, meztelenül, kedd este... Gratulálok Sophie...Nagyon el lettél cseszve.
A könnyek patakokban folytak le az arcomon, és nem bírtam tovább...Kifutottam a fürdőből nem törődve Apuci vészkiáltásaival. Nedves talpammal a lépcső felé rohantam és ez volt az én vesztem... Megcsúsztam a földön és belevertem a fejem a lépcsőbe. Homályosan még láttam Apuci körvonalát, ahogy kétségbeesetten vesz karjaiba és szeme sarkába könnyeket is véltem felfedezni.
-Ne hagyj itt. Nem érdemellek meg, de ne hagyj itt. Kérlek. Ha valami is történik veled, tudd...hogy szeretlek. Teljes szívemből...-suttogta zokogva.
-Nagyon el lettem cseszve.-suttogtam.- de minden elcseszett porcikám azt súgja, hogy tudnod kell... Halálosan szerelmes vagyok beléd.-mondtam erőtlenül.
-Csak ne ez legyen a veszted.- zokogta. Hirtelen elsötétedett minden, és innentől teljes képszakadás...
<< Apuci szemszög >>
Őt is elveszítem? Azt már nem bírnám ki...
Ha ő nem éli túl...akkor én se.
Vége.
Az első évadnak.
---
Sziasztok! Elhoztam az első évad záró részét. Hétvégén felkerül a második évad 1. része. Ki várja?
Jó sulit holnapra mindenkinek. ^^
Várom a komikat. :) ♡
All the love~ A.
YOU ARE READING
Last Game? |HU| 18+
Random**-Ahpuci...Nhagyon kérlek...- néztem gyorsan emelkedő mellkasom majd egy könyörgő pillantást vetettem Harryre. -Ahj Baba. Annyira aranyos vagy így... Annyi mindent tudnék tenni most veled. Kis ártatlan. Legszívesebben most azonnal leteperném ezt a...