Csütörtök reggel egyedül ébredtem a hatalmas, fehéren pompázó ágyban. Egy darabig gondolkodtam hova tűnhetett Apuci mellőlem, de próbáltam nem erre gondolni. Jó lett volna vele kelni ma reggel is. Forgolódtam és lustálkodtam egy kevéskét, majd rávettem magam, hogy felkeljek. A törcsimmel a kezemben léptem be a hatalmas fürdőszobába, ahol megengedtem a vizet, letusoltam, hajat, fogat mostam, majd mikor ezekkel a teendőkkel készen voltam, felvettem itthonra egy kényelmes fekete nadrágot, és hozzá egy bordó pólót. Legnagyobbb sajnálatomra nem hallottam mozgást a házban, pedig már gondolkodni kezdtem azon, hogy mikor lemegyek, ott fog várni Apuci megterített asztallal, vagy valami hasonló. Leértem, de rá kellett jöjjek, hogy mivel nem egy filmben élek, nem volt ott Apuci és nem is volt terített asztal...
Homlokráncolva néztem körben a konyhában, mivel nem volt szó arról, hogy reggel Apuci nem lesz itthon. Beletörődve leültem a konyhaasztalhoz, majd egy tál müzli elkészítése és elfogyasztása után, jóllakva álltam fel a barna fa tárgy mellől. Gondoltam kipakolom a még becsomagolt cuccainkat. Amiután kicsit rendbeszedtem a házat, elégedetten, s kissé kifáradva foglaltam helyet a tévé előtt a kanapén. 10 perc ment el azzal hogy kapjak egy értelmes műsort, de persze mire végre belemerültem volna annak a nézésébe, hallottam a kulcsot a zárban kattanni, majd Apuci jött be. Amilyen gyorsan csak tudtam, felszöktem majd megöleltem őt.
-Szia Baba! Hogy aludtál?-kérdi megpuszilva fejem búbját.
-Szia Apuci! Jól. De te hova mentél reggel? Nem voltál mellettem...-bigyesztettem le ajkaim.
-Elmentem megvenni pár dolgot a házba, ami nem volt meg nekünk, és vettem pár ruhát kettőnknek mert mégse mehetünk sportos kinézettel egy ruhagyártó vállalathoz ahol én leszek az igazgató és te a titkár.-Emelte fel a temérdek zacskót amit hozott magával.
-Jó hosszú vásárlás lehetett.-néztem az órára ami 2 órát mutatott.
Ezután kipakoltuk a dolgokat amiket hozott, majd felpróbálta az összes ruhát amit hozott magának. Mit ne mondjak, nem láttam még Harryt öltönyben, de nem bánom ha ebben fog járkálni hét közben...Mondjuk lehet jobban örülnék ha csak itthon hordaná...Lehet ki se kéne engedjem a házból ezentúl, nehogy valaki lenyúlja előlem. Ő csak az én apucim. Jó tudni, hogy ő a lényével mennyire féltékennyé tud engem tenni. Csak egy baj van vele, ami "veszélyes" az én szempontomból...Hogy nagyon jól nézett ki! Persze az én ruháimat nem hagyta, hogy felpróbáljam, csak miután meg ebédeltünk.
Ebéd után Apuci a kanapén nézett valamit a tv-ben, amikor én eldöntöttem, hogy meglepem őt. Amilyen gyorsan tudtam, felkaptam magamra egy fehérnemű szettet, majd egy rövid fekete szoknyát húztam, hozzá illő magassarkúval és egy rövid krém színű inggel amiket ma kaptam Apucitól. Gondoltam, ha már ilyen szép ruhadarabokat kaptam tőle, érje az a megtiszteltetés, hogy ő legyen az első aki lát benne. Kiengedtem hajam, majd erőt véve magamon, hogy tudjam teljesíteni a tervem, lassacskán kitipegtem a nappaliba.
-Igazgató úr...hallottam titkárnőt keres. Jöttem a meghallgatásra.-mondtam.
Apuci rám emelte szemeit, majd eltátotta a száját. De hamar kapcsolt és átváltott szerepére.
-Hát hölgyem. Ilyen öltözékbe nem jelenhet meg itt. Ezért, kérem ezt az irodámba beszéljük meg. Minél gyorsabban,hogy ne okozzunk senkinek semmiféle fent akadást.- állt fel majd elvezetett a hálóig, ahol becsukta magunk után az ajtót.
-Dehát igazgató úr...ez nem az irodája.-néztem rá nagy, boci szemekkel.
-Az én épületem, így ott lesz az irodám ahol akarom. Na de hölgyem, ne terelje a szót. Hogyan gondolta, hogy ilyen öltözékben jelenik meg előttem?-vette komolyra a szót, amitől csak még szekszibbnek tűnt.
-Fontos az első benyomás igazgató úr...-tekergettem a hajam.
-Hát hogyne. Viszont én ezzel nem vagyok megelégedve. -lépett hozzám majd kigombolta az ingem.-Közelebbről meg kell vizsgáljam ezeket a darabokat...-vette le az ingem majd a melltartóm is.-Na de ezeket hagyjuk is későbbre. Fel kell mérjem, mennyire tud a kezem alá dolgozni, és mennyire tudunk együtt haladni a teendőkkel. Remélem felkészült mert sok dolgot kell leteszteljünk...-suttogta a fülembe majd az ágyra lökött...
Hellooooo. Sajnálom, hogy csak most hozom a részt, próbálok ezek után sietni. Jó sulit mindenkinek! ^^
All the love~A
YOU ARE READING
Last Game? |HU| 18+
Random**-Ahpuci...Nhagyon kérlek...- néztem gyorsan emelkedő mellkasom majd egy könyörgő pillantást vetettem Harryre. -Ahj Baba. Annyira aranyos vagy így... Annyi mindent tudnék tenni most veled. Kis ártatlan. Legszívesebben most azonnal leteperném ezt a...