-6-

32.5K 648 50
                                    

Újból ledöbbentem. Szabályok? Milyen szabályok? Minek szabályok? Én nem szeretem a szabályokat...Nem is nagyon szoktam betartani őket. Nem is szoktam figyelembe venni azokat...Ezt muszáj lesz elmondjam neki...

-A.apuci...Az a helyzet, hogy én egyáltalán nem szeretem a sz-szabályokat. Milyen szabályokról beszélsz? N-nem kell nekem semmilyen szabály. Úgy sem hiszem, hogy annyira betartanám őket. Nem nagyon szoktam...- néztem egyenesen szemeibe az én nagy barna szemeimmel, amikről meg vagyok győződve, hogy le lehetett olvasni, hogy mennyire nagyon össze vagyok zavarodva...

Erre Apuci csak visszanézett rám és legnagyobb meglepetésemre...Nem mondott semmit, egyszerűen...elkacagta magát. Újra megvillantotta a tejfehér, tökéletes fogait és gödröcskéi is társultak hozzá. De ebben a pillanatban nem az foglalta le az elmém, hogy mitől látom őt ennyire tökéletesnek...hanem hogy miért is kacag ezen. Számomra ez egyáltalán nem vicces, nemis annak szántam. Én csak egyszerűen kérdeztem tőle valamit.
Látva értetlen tekintetem, újból elmosolyodott, és hüvejk ujjával megsimította az állam vonalát.

-Kicsi Sophie. Apucinak vannak szabályai. Amiket neked, babygirlnek kötelességed lesz betartani. Ha viszont úgy döntessz, hogy nem tartod be őket, viselned kell a velejáró következményt ami pedig az, hogy büntetést kapsz. És hidd el. Ha nem is szereted a szabályaim, akkor is, ismétlem, köteles leszel betartani, mert ha nem, jön a büntetés, ami nem a legkellemesebb érzés elhiheted. A rossz kislányok büntetést érdemelnek. Viszont ha jó kislány módjára viselkedsz, jutalmat kaphatsz.- kacsintott rám, míg újból végig simított az alsó ajkamon.

Ezektől csak még kíváncsibb lettem erre az egészre. Még több kérdés kezdett el kavarogni a fejemben amit időben észre is vett rajtam. Egyből a szavamba vágott még mielőtt elkezhettem volna a kérdéseim sorozatát ráhárítani...

-De! Mielőtt valamit is kérdeznél, ideje lesz rátérnünk a szabályokra. - fogta meg újból a kezem és a nappaliba húzott, ahol ő egyből le is vágódott a kanapéra.

Persze, persze gyere csak be érezd otthon magad. Ülj le, vegyél tésztát...-gondoltam magamba. Apuci várakozóan nézett rám, miután leesett hogy most az ölébe kéne üljek... Én csak elpirulva néztem rá, de megmozdulni nem mozdultam. 

-Gyere Babygirl. Ülj csak le. Nem harapok.- paskolta meg a combját.

Odavánszorogtam hozzá és lassan leültem a térde elejére. Pillanatokon belül elkapta a csípőmet és fel húzott, így éreztem a férfiasságát a hátsó felemnek nyomódni. Ahogy megéreztem többet mozdulni se mertem.

-Még...- suttogta titokzatosan a fülembe Apuci az előbbi kijelentésére utalva. Ezek után csak mégjobban elpirultam és nyeltem egy nagyot.- Tehát a szabályok. Jól figyelj Baba. Mert csak egyszer mondom el. És ha megszeged őket, akkor bünti lesz.-markolt bele a csípőmbe.- Az első és legfontosabb hogy Apucinak kell szólítanod. Csakis akkor szólíthatsz engem máshogy hogyha én megengedtem neked azt. A második szabály, hogy ott és akkor teszlek magamévá ahol csak akarlak, semmilyen ellenkezésed nélkül. De nem kell félj Baba. Az elején még nem fogunk semmi olyat csinálni amit te nem akarsz, kivéve a büntiket ha rossz leszel. De remélem, hogy erre nem kerül sor egy darabig. A harmadik szabály is nagyon fontos. Jól jegyezd meg Babygirl. Te csakis az enyém vagy. És ez miatt senki más nem érhet hozzád. Megértetted?- fordított magával szembe és nézett mélyen a szemembe.

Én csak bólintottam egyet válasz képpen, de ez neki nem volt elég.
-Halljam szépen.
-I-igen apuci megértettem.-mondtam még mindig tartva a szemkontaktust.
-Rendben. Akkor folytathatjuk. A negyedik szabály,  hogy te nem feleselhetsz, nem forgathatod a szemed, és nem kérdőjelezheted meg a szavam. Apucinak mindig igaza van. Még akkor is mikor te nem ezt érzed. Az ötödik, hogy mindig be kell tartsd a szabályaim kivéve akkor ha büntetést szeretnél, de azt meg kötve hiszem. És a legutolsó szabály. Nem találkozhatsz vagy beszélhetsz más fiúkkal rajtam kívül, csakis akkor ha én azt megengedtem neked. Ezek lennének a szabályok. - csapta össze a tenyerét. - Kérdésed van? Most tedd fel, mert máskor nem igazán lesz rá alkalmad.- komolyodott el...

♡ All the love~A ♡

Last Game? |HU| 18+Where stories live. Discover now