-23-

21K 522 108
                                    

-Stranger Things.-mosolyogtam rá.

~~~

-Egyszerűen imádom.-szólaltam meg mikor felcsendült a rész zárózenéje. -És te hogy vagy ezekkel? -néztem Apucira kíváncsian.

-Bevallom sose szerettem a sorozatokat, viszont ez még viszonylag normális a többi ilyen tinisorozathoz képest.- mondta mire én elismerően bólintottam.

-Akkor ezt vehetem dicséretnek a sorozatot illetően. -kacagtam.- Jövök mindjárt. -pattantam fel, majd a konyhába siettem valami nasi után kutatva. Mivel nem találtam semmi édességet, így meg kellett elégednem egy banánnal. Visszabattyogtam a nappaliba ahol elsőre Apuci meglepődött, majd mérges, végül kaján arcát láttam. -Mi ez a hangulatingadozás?-kacagtam fel kezemben a félig megevett banánnal. 

Apuci nem szólt semmit, csak felállt a kanapéról majd megállt előttem.

-Baba.-kezdte.- Többet ne egyél banánt előttem, mert piszkosul felizgat, és ha nem tudok uralkodni, garantálom, hogy itt helyben lesz meg neked az első. -mondta higgadtan mire én csak eltátottam a szám, majd megettem a maradék banánom végig Apuci szemébe nézve, már minden mindegy alapon. 

-Köszönöm, hogy ismertetted velem ezt a roppant fontos információt, de én most engedélyeddel felmegyek tusolni. -nyújtottam ki rá a nyelvem, és mire Apuci akármit is reagált volna én már felfele sprinteltem a lépcsőn.

Pontosan Apuci orra előtt csuktam be a fürdőajtót és kulcsoltam be.

-Hah. Egy-null Apuci, javamra!- kiáltottam ki.

-Majd meglátjuk. -hallottam válaszát.

Nem törődve mondatával engedtem meg a vizet, majd lekapkodtam a ruháim s máris a tusoló alatt álltam. Úgy döntöttem hajat is mosok, így leszedtem a hajgumit hajamból. Elvettem a polcról egy vaníliás tusfürdőt, majd elkezdtem megmosni magam.

-Egy-egy.-suttogta valaki a fülembe, mire én hozzávágtam a mellkasához a tusfürdőt egy sikítás kíséretében.

-Apuci? Hogy...-néztem rá.

-Az én eszemen nem tudsz átjárni.-kacsintott.

-Mert te olyan okos vagy, mi? -röhögtem hallkan de meghallotta.

-Az ilyen visszaszólásokat nem tolerálom, de most elnézem neked.-nyomott a kezébe egy kis tusfürdőt, majd mellkasát kezdte mosni. Baszki. Nekem csak most tudatosul, hogy itt állunk egymással szemben full meztelenül... Wow. Erre a gondolatra elpirultan hajtottam le a fejem.

Most komolyan... Ki ne lenne az én helyedben nem szégyenlős, amikor itt áll előttem egy bevallom kurvajó pasi egy szál semmibe?!  Gondoltam. Senki.

Pár perc múlva mikor már a hajamról kezdtem leöblíteni a sampont, Apuci a nyakamat kezdte puszilgatni amit én csak egy sóhajtással díjaztam. Megfordultam és mellkasára hajtottam a fejem. Felnéztem Apuci szemeibe, amit ő beharapott szájjal nézett végig, majd hirtelen megcsókolt leszarva azt, hogy ezzel a mozdulatával az ő haja is vizes lesz. Érzelmes volt ez a csók, szinte beleremegtek lábaim. Az ő kezei rögtön derekamra ereszkedtek, majd az ujjával apró kis köröket kezdett leírni a vágytól bizsergő bőrömön. Én ösztönösen a göndör fürtjei közé nyúltam,  majd azokat kicsit meghúzva próbáltam kapaszkodni belé. A testünk még nem simult egymáshoz, de már ígyis éreztem Apuci tagját alhasamnál. Ezáltal az a kis önbizalmam ami eddig volt, még az is elszállt. Elhúzódtam tőle, de nem tartott ez sokáig hisz rögtön visszahúzott magához. Eltért a számtól, és nyakamat kezdte behinteni apró nedves csókokkal, majd egy helyet amit kitapasztalt minden figylemeztetés nélkül szívni kezdett, amire az én ajkaimat egy meglepődött nyöszörgés hagyta el. Megörjített az érzés és nem bírtam, így nyögtem egyet. Ő ezt csak egy mosolygással díjazta és folytatta eddigi elfoglaltságát. A fejemet hátravetettem és úgy hagytam magam neki, mert annyira intenzív és euforikus érzés volt.

De minden figyelmeztetés nélkül abbahagyott minden tevékenységet és ellépett előlem. Én a meglepődöttségtől meg se tudtam hirtelen szólalni... Most mi lett? Én vagyok a hibás?

-Miért? -mondtam hallkan.

<< Apuci szemszög >>

Annyira gyerek még ehhez. Egyszerűen én, a nagy Harry Styles, nem mer egy ennyit megcsinálni. Nem érdekeltek más lányok érzései...Most viszont... Igen? Énse tudom...
Elbizonytalanodtam?  Igen. De nem fogom őt is elveszíteni a kezeim közül. Nem vehetik el őt is. Őt nem...

Új rész! ^^ Ki örül? Péntekig még fent lesz egy rész.  Addigis várom a drága kommenteket, mert bevallom őszintém, egy-egy kedves komment mindig feldobja a napom. Jó sulit mindenkinek!

All the love~ A  

Last Game? |HU| 18+Where stories live. Discover now