-16-

24.4K 565 9
                                    

-N-nem lehetne esetleg azt, hogy magam öltözzek fel? Kérlek Apuci! Szépen kérlek!- néztem rá kiskutya szemekkel hátha megesik rajtam a szíve és hagyja, hogy felöltözzek egyedül. Szégyenlős vagyok na, és nekem ez az egész nagyon új...

-Bármilyen aranyos is vagy most Baba, Apuci nem fogja elszalajsztani ezt az alkalmat. Gyerünk Baba, minél gyorsabban túl leszünk rajta az ellenkezésed nélkül máris indulunk a plázába.- fogta meg két kezem. -Rendben?

-Én...én- kapkodtam a levegőt.

-Látom szégyenlős vagy...-mosolygott.-Esetleg azt szeretnéd, hogy bekössem a szemed? Úgy nem látnád, hogy reagálnék... Komolyan mondom. Ha ezt szeretnéd lehetséges.- nézett gondterhelt szemeimbe.

-Nem tudom...-nézem pici lábaimat.

-Apucinak megy el a türelme, úgyhogy siess a gondolkodással Kislány. -komolyodott el.

Hirtelen ötlettől vezérelve, felpattantam majd ajkaira tapadtam. Ő egyből átvette felettem az irányítást, és nekem pont annyi időm volt, hogy kikapjam a ruháim mancsából,  majd amilyen gyorsan csak tudtam bespuriztam a fürdőbe. Apuci a pillanatnyi sokk miatt nem tudott időben reagálni, így én a ruháimmal együtt sikeresen bejutottam a fürdőbe, ahol azonnal bekulcsoltam az ajtót.

-Kislány ajánlom hogy kurva gyorsan kigyere onnan, mert ha nem olyan büntetésbe lesz részed, hogy meg sem fogsz tudni mozdulni!- ordított be az ajtón Apuci.

-Alku?-kiáltottam vissza.

-Semmi esetre sem, Kislány! Itt én irányítok,  az én szabályaim szerint játszunk!!!

-Én ezt értem Apuci. Tényleg nem szeretnék most büntetést kapni, úgyhogy alkut ajánlok. Kérlek édes drága Apucim engedd meg, hogy fehérneműben menjek ki hozzád.

-Ó, drága. Ha ide kijössz feherneműben, tuti, hogy az tíz percen belül le is kerül rólad...

-Kérlek Apuci! Csak annyit engedj meg, hogy ne kelljen előtted meztelennek lennem. Kérlek. -nyitottam ki az ajtót.

-Nincs semmi üzlet Baba.- kapta el a karom.-Ha nem akarsz most büntetést, akkor szépen szófogadsz! Apucinak elfogyott a türelme. És azt te nem akarod, hogy megtudd, hogy milyen mikor kimegyek a sodromból. Úgyhogy Kislány, most kurvára visszajösz a szobába öltözni! Világos?- mondta ilyesztően mély hangnemben, miközben folyamatosan egyre erősebben szorította a karom. Én a meglepettség miatt egy szót se tudtam kinyögni, hanem odanyújtottam a másik karom is.

-Okos Kislány!

~~~
Apuci 10 perc alatt fel is húzta rám a pink szoknyámat, és hozzá választott egy fehér rövidújjút amit beletűrt a szoknyámba. Én persze paradicsomvörös arccal figyeltem minden egyes mozdulatát amikkel szinte felfalta falatnyi testem. Persze ígéretét betartva nem engedett fehérneműt húzni, így a szitu csak még kínosabbá vált...számomra.

-Gyere Baba, induljunk végre.- dobott fel vállára, amire én egy kisebb sikollyal válaszoltam heves reakcióját követően.

Ő meg rácsapott a szoknyám által takart fenekemre, mire én egyből befejeztem minden eddigi tevékenységem,  és hagytam, hogy Apuci kivigyen a házból erős karjai közt. Hirtelen fekete Range Roverjébe találtam magam, amit eddig egyszer sem láttam, viszont ezek után van egy olyan érzésem, hogy mostantól sokszor fogom látni.

Last Game? |HU| 18+Where stories live. Discover now