-22-

20.4K 526 171
                                    

Hmm...Mit is csináljak? Amióta visszaértünk Apuci lakására és ő elment, én átöltöztem és most itt vagyok egy kávéval a kezembe, a ház közepén és gondolkozok, hogy mit csináljak. Dejó nekem. Végülis úgy döntöttem, hogy leülök s elkezdtem nézni a kedvenc sorozatom a Tv-ben. Az ötödik rész után újra unatkozni kezdtem, úgyhogy átkapcsoltam a zene csatornára.

Éppen a kanapén szökdöstem, a max hangerőre felhúzott zenére, egy hajkefével a kezemben, mikor ajtócsapodást hallottam.

Mint lehet tudni rólam, én egy nagyon ijedős teremtés vagyok. Ez persze nem vált hasznomra, mert a nagy lendület és ijedség miatt a földön kötöttem ki.

-Baba. Hát te mit csinálsz? -magasodott fölém Apuci alakja, és összeráncolt homlokkal várt a válaszomra.

-Én, én semmit. -mosolyogtam rá, összehúzódva.

-Nem azt mondtam, hogy csinálj valami értelmeset amíg el vagyok menve?-kérdezte.

-Csináltam is.-ültem fel.- Átöltöztem, ittam egy kávét, megnéztem a kedvenc sorozatomat, aztán meg hallgattam zenét.-soroltam ujjaim segítségével.

-Ez neked értelmes foglalkozás?-emelte fel a szemöldökét.

-Aham.- vontam vállat.

-Én értelmes foglalkozásra a tanulást értettem.-komolyodott el.

-Na hogyne, ne röhögtess. -kacagtam vele szembe, de mikor láttam komoly arcát az enyém is komoly lett.-Nem vicceltél...-szűrtem le.

-Én sose.-ült fel a kanapéra majd engem is odahúzott. - Tehát miért is nem tanultál?

-Mert eszembe se jutott. Na ne csináld ezt Apuci...-bújtam oda hozzá.- Te se tanultál volna.

-De most rólad van szó.-dörmögte hajamba.- Egyezzünk meg. Ha jó leszel és most leülsz tanulni akkor a végén kapsz jutalmat.

-Ahhhh de nem akarok tanulniiii. -néztem az ég felé morcosan.

-Nem akarat kérdése. Na gyere.-kapott fel hátára majd szobájáig meg sem állt velem.- Lássam csak milyen óráid lesznek...-kezdte tanulmányozni az órarendem.- Angol, Tesi, Földrajz, Biosz, Kémia, és Fizika.-sorolta. -Na akkor kezdjed sorba. Jövök mindjárt.-sétált ki az ajtón.

Én mérgesen fújtatva ültem le Apuci íroasztalához és vettem elő az angolt. Mondatalkotás 50 különböző igével. Szuper. Mással nem is tölthetném az időt...
20 perc alatt készen lettem, és így ahogy visszaolvastam a mondataim, akkor vettem észre, hogy az összes Apuciról szól. Huh. Na mindegy.

Tesi. Utálom a tornát. Ha alkalmam adódik rá ellógom.

Földrajz. Hah. Ebből bukok. Mire vannak a térképek?! A mai világban nem kell kívülről tudni az egész földet! Ott van a net emberek! Ebből tuti nem fogok tanulni. Majd lepuskázom ha felmérőt írnánk.

Biosz. Az emberi testről tanulunk, most éppen a nemiszervekről. Fúj. Mert én most komolyan meg fogom ezt tanulni? Elhitték.

-Na, Baba, hogy haladsz? -jött vissza Apuci egy óra múlva.

-Mindjárt kész vagyok.

-Akkor kikérdezhetlek?- na baszki. Nem tudok semmit. Még csak az kéne...

-Nem! Még hátra van a kémia s a fizika.-mondtam hirtelen.

-Segítsek?

-Jó lenne...-motyogtam.

2 óra alatt kész is voltam mindennel Apuci segítségével. A fizikát kezdem megérteni úgyhogy nagyon jó volt hogy elmagyarázta. Nem is tudtam, hogy ilyen okos...

-Na, gyere Baba. Menjünk ebédelni.

Hihetetlen, hogy Apuci még főzni is tud. Zöldségleves volt, amit valahogy letuszkolt a torkomon, mivel köztudott hogy utálom az ilyen kajákat. De a második inycsiklandó volt. Azt a lehető leggyorsabban fogyasztottam el. A kaja után elégedetten dőltem hátra a kanapén.

-Na, jöhet a jutalom?- jött ki Apuci a konyhából és rámpillantott.

-Előtte nézünk egy kis Tv-t? Csak egy részt!-csillant fel a szemem és kiskutyaszemekkel néztem Apucira. Ő válaszként csak egy panaszosat nyögött, majd ezt kérdezte.

-Stranger Things?

Amint időm lesz fent lesz a folytatás.  Komizzatok ezerrel. ^^
All the love~ A

Last Game? |HU| 18+Where stories live. Discover now