-2-

35.4K 748 34
                                    

Amiután véget ért a mai iskolai nap, Will-el beültünk az egyik közeli  mostanra már kedvencünkké vált kávézóba, ahol két röpke óra alatt sikerült is megtanulni az összes leckénket. Ezután még beszélgettünk ott egy keveset, és lassacskán elindultunk haza. A kapunk elé érkezve elbúcsúztunk egymástól, majd szokásom szerint befutottam a házba. A lépcsőn is sietve lépkedtem fel, majd ahogyan beértem a szobámba, megkönnyebbülve dobtam le magamról a ruháim, és a fürdőm felé vettem az irányt, ahol engedtem a kádba jó meleg vizet. Amiután kényelmesen elhelyezkedtem, elővettem a telefonomat és bekapcsoltam.

"6 új üzenete érkezett"

Ennyi üzenetet a mobilszolgáltatóktól egyszerre nem szoktam kapni. Wow.

Ashy💕: Szia hugi! Joshékkal beültünk egyet, szóval vigyázz magadra, ha baj van egyből szólj.
Tökmag💕: Rendben, merre vagytok?
Ashy💕: A Dominóba.
Tökmag💕: Nathan miatt mi?

(Nathan az unokatestvérünk, most töltötte a tizenkilencet és a vizsgák után a Dominó nevű clubba kapott munkát bárosként és azóta többet járunk arra a helyre)

Ashy💕: Aham. Következőben téged se hagyunk otthon, ne aggódj. Szia!
Tökmag💕: Reméltem, hogy ezt mondod. Akkor jó szórakozást!

Ezután áttértem a többi üzenethez ami legnagyobb meglepetésemre mind attól az ismeretlentől érkezett...

Ismeretlen: Ne légy bunkó velem, mert rosszul jársz.
Ismeretlen: Megértetted?!
Ismeretlen: Soph, miért nem válaszolsz?
Ismeretlen: Ezt még megbánod.
Ismeretlen: Válaszolj, mert ha nem kénytelen leszek hamarabb meglátogatni téged, mint ahogy eddig terveztem.
Me: Itt vagyok.
Ismeretlen: Rendben van, Babe.
Me: Ne szólíts így...
Ismeretlen: Apuci úgy szólít, ahogy csak szeretne.
Me: Apuci? Komolyan ennyire unatkozol?
Ismeretlen: Jobban tennéd ha lassan elkezdenél komolyan venni engem, mert nem viccelek, és te is így fogsz engem szólítani ezentúl drága.
Me: Azt várhatod!
Ismeretlen: Ide figyelj! Nem fogom eltűrni az ilyesfajta visszaszólásaidat, mert büntetést fogsz kapni. Tartsd be a szabályaim, vagy ha nem nagyon megbánod. Felfogtad, kicsi Sophie?
Me: Persze. - válaszoltam teljesen irónikusan. Nem százas a faszi.
Ismeretlen: Igen,ki?
Me: Apuci.
Visszaírtam de ezzel a lendülettel tiltottam is a számát, nekem ne szórakozzon.

Remegve szálltam ki a kádból és töröltem szárazra a testem.

Biztos csak egy telefonbetyár akinek nincs élete, és le fog rólam kopni. Remélhetőleg nem valmi pedofil 40 éves...

All the love~A

Last Game? |HU| 18+Where stories live. Discover now