Nem mertem felnézni annyira zavarban éreztem magam, így csak egy pár barna csizmát és két fekete farmerbe bújtatott lábszárat láttam. Azok méretéből arra következtethettem, hogy az illető eléggé magas az én 170 centimhez képest. Egyértelműen egy férfi állt előttem, nem zavartatva magát.
Erőt véve magamon lassan felpillantottam. A fekete farmer tulajdonosa egy magas izmos férfi volt. Felső testét egy fekete kötött pulóverbe bújtatta,viszont az alól is tökéletesen kirajzolódott az izmos mellkasa. Feszes nyakán kidudorodott egy kisebb ér, amiből arra következtetettem hogy nem éppen a legjobb hangulatában van. Még feljebb haladva egy zöld szempárral találtam szembe magam, ami smaragd színben pompázott. Jeges és mégis tekintetet parancsoló pillantása elől menekülve, inkább az arcát is jobban szemügyre vettem. Állának egyenes és mégis szépen ívelt vonala volt. Dús ajkai meggypiros színben pompáztak amit néha meg meg nedvesített nyelvével. Barna haja pedig kesze-kuszán állt feje tetején, mégis tökéletesen.
Ez a férfi csodálatos.- gondoltam magamban. De ki ő? És mégis mit akarhat tőlem? Amúgy is, mi a francot keres a házamban? Muszáj lesz megtudnom.
-Ma..ga ki-cs-csoda?- kérdeztem dadogva. Legszívesebben persze arra kérdeztem volna rá, hogy mit keres az én házamban, de nem volt hozzá elég merszem.
-Ejnye. Mióta van neked megengedve ez?- húzta össze a szemöldökét, amit nem teljesen értettem, sőt fel is idegesített ezzel a semmitmondó válasszal.
-Mmi-cso-da?- összezavarodtam.
-Hogy magázd Apucit. - jött egyre közelebb hozzám.
-Azta kurva...- kerekedett ki a szemem, majd hirtelen a szám elé kaptam a kezeimet.
- Na de Babygirl. Nem beszélünk csúnyán.- fogta meg a kezem majd a fal felé nyomott, egy mosoly kíséretében...Én teljesen lesokkolt állapotban néztem a smaragd színben pompázó sötétes szemeibe. Kis méretű kezem elveszett az ő hatalmas és erős tenyerében. Határozott léptekkel ért el velem a falig és neki is nyomott annak...Éreztem meleg, szaggatott lehelletét az orrom hegyén, így zavaromban lehajtottam a fejem. Ez a mozdulatsor sem tartott sokáig mivel az erős, mély hangját újból meghallottam.
-Babygirl. Nézz rám.- mondta olyan határozottsággal, hogy még énis megborzongtam. Viszont nem tudtam eldönteni, hogy jó, vagy rossz értelemben. Ujból öszezavarodtam, majd remegve néztem újra rá.
-Szabad így beszélni apucival?-simított végig hüvelykujjával remegő ajkaimon. - Halljam.-emelte picivel fennebb a hangját, nyomatékosítva előző szavait.
-Mégis kinek képzeled te magad? Takarodj innen!- keltem ki magamból, mert kényelmetlen helyzetben voltam.
-Elég legyen. Szerintem elég jól nyomatékosítottam, hogy ki vagyok. - emelte fel a hangját és láttam a haragot megcsillanni a szemeiben.
- Apuci...-suttogtam magam elé.
-Látod, hogy megy ez? A telefonban is nagyon merész és lázadó voltál velem szemben. Te sem gondoltad, hogy nem foglak ezért téged megbüntetni. A tetteidnek következményei vannak. Tudd, hogyha én valamit megígérek, az nagy valószínűséggel meg is fog történni.- szorította meg jobban a kezem, ami miatt csak mégjobban remegni kezdtem.
Szigorú tekintetét végigvezette a testemen, nagyon kellemetlen egy helyzet volt. Azt hittem, hogy jobban elszégyellni magam már nem tudom. Hát tévedtem.
-Megengedheted velem szemben azt a hangnemet amit használtál ugyan csak velem az üzeneteinkben? Engedélyt adtam rá?- vett kérdőre.
-Én...nem tudtam hogy csak így ideállítassz...
-Hogy nem tudtad?! - Préselte magát mégjobban nekem, lesajnáló arccal.- Méghogy nem tudtad?! - Kezdett volna el kiabálni de visszafogta magát.- Ennél rosszabbat kitalálni nem is tudtál volna...- röhögött fel.
-Annyiszor letiltottalak, és tudd meg hogy el fogok menni a rendőrségre te pedofil!- kapott el hirtelen egy magabiztossági roham. Jobban teszem ha kiállok magamért. Kihúztam magam és magabiztosan néztem szemeibe.
- Visszatért a magabiztos lány hm? Nagyon elhitted kislány. Velem szembe te nem húz újat. -húzta össze a szemöldökét, kacsintott egyet és félmosolyra húzta a száját. Előbújtak a gödröcskéi. Elég jól nézett ki rajta, dögös... Istenem! Hát miket beszélek?!
Megszorította a vállaimat, éreztem, hogy össueroppanok a kezei alatt, ezzel is éreztetve, hogy nincs a legnyugodtabb állapotába, hála nekem. Majd lassú mozdulatokkal közelebb hajolt és adott a homlokomra egy csókot. Megborzongtam. Elhajolt és ugyanolyan, már már kínzó lassúsággal a fülembe suttogta a következőket:
-Ideje lesz megismerkedned a szabályokkal. Gyere velem, elmondom neked őket.All the love~A
YOU ARE READING
Last Game? |HU| 18+
Random**-Ahpuci...Nhagyon kérlek...- néztem gyorsan emelkedő mellkasom majd egy könyörgő pillantást vetettem Harryre. -Ahj Baba. Annyira aranyos vagy így... Annyi mindent tudnék tenni most veled. Kis ártatlan. Legszívesebben most azonnal leteperném ezt a...