-15-

24.7K 567 63
                                    

-Mi? Ez nem is igaz Apuciii! Én igenis nagy vagyok!- kapálóztam erős karjai közt, miközben a hátát ütlegeltem, egyre idegesebben. Sosem szerettem, hogyha lenéznek erre ő pontosan azt teszi.

-Te mindigis Apuci pici babája leszel!- fordította fejem feléje, és megpöccintette az orrom, mire én, automatikusan kinyújtottam rá a nyelvem.- Ilyet ne csinálj többet!- emelte fel mutató ujját.

-Dehát miért? Nem csináltam most semmi rosszat!- néztem rá fura fejjel, mire csak elmosolyodott.

-Mert leharapom azt a rózsaszínű nyelvecskéd.- kacsintott rám, mire én csak vállába temettem a vöröslő arcom.

~~~

Pár perc elteltével az ágyamra rakott le, majd elfektetett azon.

-Na Baba.- mondta, miközben nyakamat csókolgatta. - Ad neked Apuci 10 percet míg szépen letusolsz, majd visszajösz ide a szobába, ahol szépen Apuci fel adja rád a ruháid.

-De Apuc...- mondtam volna, de forró csókjával elhallgatatott.

-Shhh Kislány. Csak tedd amit Apuci mond. - suttogta fülembe és megharapta a fülcimpám mire egy hangosat nyögtem.-Most pedig mond el, hogy a szüleid mikor érnek haza?

-A...apám szerdán ér haza...-utaltam arra, hogy most, még csak szombat délután van.- És a bátyám meg a haverjánál tölti a  hétvégét. - suttogtam hallkan miközben próbáltam visszatartani nyögéseimet.

-Hmm ez tetszik...-mormogta bőrömbe, mire a fejemet kapkodtam.-Mutasd ki, hogy tetszik. Engedd ki.- suttogta az fülembe.

Én csak nyöszörögtem érintése alatt. Hatalmas kezei ruhán keresztül is bejárták a testem minden pontját. Birtoklóan csókolta ajkaim. Kezeimet hajába vezettem, majd beletúrtam. Apuci férfias nyögésére tértem magamhoz, és eltoltam magamtól.

-Ez...ez nem helyes...- zavarodtam össze.- Sajnálom de én erre nem vagyok képes.- néztem íriszeibe.

-Baba. Nem volt szándékomban most megdugni téged. Csak segítettem picit ellazulni. -ült ki az elégedett mosoly a fejére.-Mondd el Apucinak...- fogta meg a kezeim- Tetszett amit most tettem veled?

-Azt hiszem igen...

-Ó Baba, ennél csak jobb lesz. Apuci eljuttat a legnagyobb örömökhöz is. Velem átélheted ezeket a jókat is. Mert Apuci mindent megtesz az ő Babájáért. Cserébe csak engedelmeskedned kell nekem. Betartani azt, amit én mondok. Rendben? - simogatta fedetlen combom.

-Kérlek Apuci...

-Mit kérsz?- nézett rám.

-Mutasd meg nekem a legszebb gyönyöröket.- nyöszörögtem.

-Rendben Baba...De akármennyire szeretnék most nekifogni akárminek is, mára már van programunk.

-Programunk? Mégis mi?- kuncogtam.

-Indulunk a plázába! - mondta ki, mire én visítva a nyakába ugrottam.

-Köszönöm Apuci!!!!! Nekem van a legjobb Apucim a világon!-akartam megpuszilni, de mivel pont szembefordult velem, csók lett belőle.

-Énis úgy gondolom.-kacsintott.-Na de most irány fürdeni, mert Apuci mindjárt meggondolja magát és leülteti a babáját tanulni.

-Csak azt ne!- ugrottam le róla majd berohantam a fürdőbe.

~~~

Eltelt a tíz perc, én meg most mászok ki a kádból...Remélem nem mérte az időt...Hallkan kinyitottam az ajtót, és visszamentem a szobámba. A helyiségbe beérve körbenéztem de Apucit sehol se láttam.
Hirtelen egy kezet éreztem meg a hátamon, mire ugrottam egyet. Apuci a hátam mögött állt kezében a ruháimmal.

-Tíz percet egyeztünk meg Kislány.-suttogta a fülembe- És te késtél...Szabad ilyet?

-Nnem...Apuci...

-Ejnye ejnye...Mivel most nem pazaroljuk az időt arra, hogy megbüntesselek...ki is találtam az új büntid mára...-kuncogott a fülembe...

-És mi lesz az?-kérdeztem rá félénken.

-Nem viselhetsz ma fehérneműt. Semmi kérdés Baba, most pedig szépen felöltöztetlek és Apuci elvisz téged a plázába...-fogta meg a törülközőm, majd elkezdte azt leszedni a meztelen testemről.

Sziasztok! Remélem tetszett!
Kérlek komizz!  ^^
A rész jövőhéten érkezik.
Szép hetet mindenkinek!

All the love~A

Last Game? |HU| 18+Where stories live. Discover now