Apuci lerakott a fürdőben a földre, míg ő elkezdte a kádba engedni nekem a vizet. Én addig amennyire tudtam takartam előle meztelen testem, bár Apuci elől ezt persze nem lehet. Amikor feltelt a víz a kádban Apuci felém fordult.
-Gyere Baba, ülj be szépen a kádba.-mondta mire megadóan tettem amit mondott.
A víz jó meleg volt, ezért testemet átjárta egy fajta kellemes borzongás.
-Most megfürdetlek, de semmi ellenkezés. Világos?- kérdezte Apuci.
-I-igen.-válaszoltam egy sóhajtás kíséretében.
Elővett egy epres tusfürdőt, és nyomott a kezébe egy kevéskét. Először a hátamat kezdte megmosni, majd pár perc elteltével hatalmas kezeivel előrenyúlt és hasamat is megmosta. Úgy, olyan odafigyeléssel mosdatott mintha tényleg egy igazi baba lennék.
-Ideje kiszállni.- szólalt meg pár perc múlva.
Felállt,kivett a szekrényből egy halványlila törülközőt, majd kisegített a kádból. Miután szárazra törölte kistestemet felrakta a tartóra az anyagot majd a szoba fele indult.-Hozok pizsamát.
Pár perc múlva egy pólóval és egy alsónadrággal a kezében tért vissza.
-Itt is van.-mosolygott.-Gyere, felöltöztetlek.- húzott magához. Feladta rám a pólót majd a boxert is.- Ideje lefeküdni.-kapott fel a kezébe majd bevitt a hálóba. Óvatosan lefektetett az ágyba majd betakargatott. Visszament a fürdőbe, majd egy boxerben jött vissza. Befeküdt mellém, majd magához húzott. Belepuszilt a hajamba.
-Jó éjt, Kislány.
-Jó éjt Apuci.
~~~
Reggel Apuci simogatására ébredtem fel.-Jó reggelt Baba. Felkelés.
Én csak egyet nyöszörögtem és hasamra fordultam. Igen. Elég lusta teremtés vagyok a felkeléseket illetően. Remélem Apuci is így van.
Hirtelen Apuci lehúzta a takarót rólam és fenekemre csapott. Én meg egyből felültem és értetetlen és álmos fejjel néztem a, mostmár nevető Apucira.-Azt mondtam felkelés.-mosolygott rám a gyönyörű gödröcskéivel.
-De miért így?-tártam szét a karom nevetve.
-Mert kíváncsi voltam, hogy hogy reagálsz.-Kacsintott.- Hol van a jó reggelt csókom?-csücsörített. Odahajoltam hozzá és egy kis csókot nyomtam ajkaira.
-Ahh, jó reggelt Apuci.-mosolyogtam még mindig.
-Na Baba. Felvázolom a mai programot. Most elmegyünk reggelizni. Van itt egy nagyon jó kávézó. Utána én sajnos be kell menjek egy picit a céghez, de addig téged hazahozlak és tedd itt hasznossá magad. Rendben? Irány öltözni!-Szállt ki az ágyból meg sem várva a válaszom.
Fél óra múlva már apuci kocsijában ültünk és a kávézó felé tartottunk. Reggelizés után Apuci visszavitt a házához.
-Na, Baba. Három óra és jövök. Addig tedd hasznossá magad. Csak semmi rosszalkodás.-csókolt meg, majd elhajtott engem házába hagyva...Hmm.
Tudom. Tudom. Nem lett sem túl hosszú sem túl érdekes rész. De holnap ha minden úgy alakul rakok ki egy izgalmas részt. Jó sulit mindenkinek holnapra!
All the love~ A
YOU ARE READING
Last Game? |HU| 18+
Random**-Ahpuci...Nhagyon kérlek...- néztem gyorsan emelkedő mellkasom majd egy könyörgő pillantást vetettem Harryre. -Ahj Baba. Annyira aranyos vagy így... Annyi mindent tudnék tenni most veled. Kis ártatlan. Legszívesebben most azonnal leteperném ezt a...