Harryvel a gépünk pont egy hónapra a beszélgetésünk után indult Karolina felé.
A búcsúzkodás Ashtonnál volt a legnehezebb számomra, nagyon nehezen tudtuk elengedni egymást, de megígértük, hogy minden ünnepkor meglátogassuk egymást.
Mr. Tomlinsontól is elbúcsúztam, bár ő igazából nem is rám, hanem inkább Harryre figyelt, miközben búcsúzkodtam tőle.Harry ígérete szerint mindent elintézett a lakásunkkal kapcsolatban, így mire mi Karolinába érünk már költözhetünk is be. Mármint csak a ruháinkkal, mivel a ház már be van bútorozva.
A Columbiába induló repülőre egy szombati napon, 22 órakor szálltunk fel, és ekkor kezdődött az új életünk. Közösen.
-Harry?- kérdeztem, mikor már egy fél órája repültünk.
-Mondjad Kislány.
-Mennyi idő még, míg odaérünk? Igazság szerint kicsit elálmosodtam...-ásítottam egy aprót.
-Még van körülbelül 4 óra a landolásig. De te nyugodtan aludj Baba, nem kell magad zavartassad. -mosolygott rám.
-Rendben akkor jó éjt.-kacagtam fel.
________
Álmosan nyitottam ki a szememet, és körbenéztem. Egy szobában voltam, egy kétszemélyes ágyon egyedül, fehérneműben. Najó mi a...
-Hol vagyok?! Van itt valaki? Hahó?-kezdtem el kiáltozni.
Dobogást hallottam az ajtó felől, majd hirtelen benyitott...
-Harry? Mégis mi a...
-Szia Soph! Megjöttünk az új házba! Üdv itthon! -tárta szét a karját mosolyogva.- Amikor azt mondtam, hogy ne zavartasd magad alvás közben, azt be is tartottad. Nem ébredtél fel semmilyen zajra. És még az éjszakát is átaludtad. Már elmúlt dél is.
-Na de miért is vagyok fehérneműben?-mutattam magamon végig, majd csípőre tettem a kezem.
Harry is végignézett rajtam, majd beharapta az ajkát.
-Mivel olyan mélyen aludtál, hogy nem tudtam megkérdezni, hogy hol van a pizsamád, és nem akartam, hogy kinti ruhában aludj, így levetkőztettelek. Remélem nem baj.
-Lényegtelen...Akkor megmutatod a ház többi részét?
-Éhes vagy?-kérdi.
-Most, hogy mondod igen... Akkor most elmegyek letusolni, aztán valamit eszünk, és utánna megmutatod a házat. Oké?
-Na Baba. Ha már eltervezted az egész napot, akkor mostmár szerintem kezdj is neki.-kacagott fel, én meg a fürdő felé vettem az irányt.
_______
-...És ez lenne az én szobám.-fejezte be házkörbevezető túráját Harry.
-Wao! Jó nagy, és szép ház!-dícsértem meg, majd helyet foglaltam ágyán.
-Most, hogy beköltöztünk, és körbevezettelek, nem gondolod, hogy fel kéne avassuk a házat? -ült le mellém.
-Hm, de mégis hogy gondoltad? Nincsenek itt még ismerőseink, kivel tudnánk felavatni? -néztem rá értetlenül.
-Nem úgy...Avassuk fel ketten.-fordult felém egész testével. Gyengéd mozdulatokkal felém hajolt, majd megcsókolt.
Lassan fölém mászott, én meg tette miatt eldőltem az ágyon.
-É..én...
-Cshhhh Baba. Tudom...-suttogott, majd a nyakamat kezdte el puszilgatni.-Próbálj ellazulni...
Egyik kezével mellettem támaszkodott, míg a másikkal a pulóveremen keresztül az oldalamat simogatta, ami miatt a pihék vigyázzba álltak a tarkómon. Elmosolyodott a reakciómon, majd a nyakamat kezdte belepni lágy csókokkal, én meg hallkan nyöszörögtem alatta.
-Légy az enyém Baba. Légy az enyém.- mormolta a bőrömbe.
-A tiéd vagyok. Eddig is a tiéd voltam.-sóhajtottam. Ő megint megcsókolt, de ezúttal szenvedélyesen. Ilyet még sose éreztem. Ezt a fajta csókját mostanra tartogatta.
Mikor elszakadtunk egymástól lekapta magáról a pulcsiját, amit az alatta levő pólója is követte, majd a sliccéhez nyúlt, mire mély levegőt vettem. Apuci, csak rámmosolygott, de nem vette még le magáról a nadrágot, csak kigombolta. Ezután ismét rám koncentrált, s felsőmhöz nyúlt, majd ugyanúgy, mint a sajátját, lehúzta rólam.
Visszatért a számhoz, s úgy vetkőztetett tovább, hogy közben ajkaival kényeztetett.
-Segíts Tündérkém!-mondta, majd egyik kezem levezette a sliccéhez, ami már le volt húzva, így nekem csak kicsit lejjebb kellett tornáznom a nadrágját. Mikor boxeralsója is lekerült róla és megláttam hatalmas, ágaskodó férfiasságát, ismét inába szállt a bátorságom. Ezt bizonyára észrevette, mert nem húzta tovább a farmerem, csak kezét bevezette fehérneműm alá, majd úgy izgatott tovább.
Szaporán vettem a levegőt, mikor ujjait kicsit benyálazta, s úgy folytatta.
-A...apuci.-dadogtam, mire szemembe nézett.
-Igen Baba? Újra Apuci vagyok? Azt akarod, hogy újra az Apucid legyek? Akkor be kell tartsad a szabályokat, újra. Akkor most ki vagyok neked?
-Az én Apucim.-sóhajtottam.
-Jó kislány...
-Cs...csináld.-nyöszörögtem.
-Könyörögj érte...-harapta be ajkát.
-Kérlek Apucihhhh -ziháltam.
Ő csak lágyan elmosolyodott, majd nyomott egy puszit ajkaimra. Kezével megfogta férfiasságát, majd a bejáratomhoz illesztette, s ekkor visszafordult felém.
-Kicsim, ha nagyon fáj, azonnal szólj.-simogatta meg az arcom, majd elkezdett befele nyomulni.
Apuci nagyon vigyázott rám, lassan csinálta, pedig látszott rajta, hogy nehezen tudja magát türtőztetni. Hangosan nyögött, míg egyre beljebb és beljebb merte ereszteni magát, de mikor egyik kezemmel az arcomhoz nyúltam, hogy letöröljem a könnyeim, abbahagyta.
-Jól vagy Babygirl?-mormolta a nyögések közepette, mire lassan, de bólintottam.
-Igen, cs...csak ne állj le.-válaszoltam, mire tekintete elsötétült, s erőseket kezdett lökni, én meg egyre hangosabban nyögtem, mivel a fájdalmam átalakult élvezetté. Hajába túrtam, mikor lökései közben nyakamat kezdte szívni. Állatias nyögések és morgások szabadultak fel belőle, mikor teljes erejével és a dominancia megtartása miatt belém trafált. Éreztem ahogyan egyre közelebb kerülök a mennyek kapujához, s mikor apuci újból belém csapódott, mindkettőnket utolért az orgazmus. Hangosan nyögve mentünk el, s Harry meg párszor ki be mozgott, majd mikor már nem ziháltunk, lassan kihúzódott belőlem, s mellém feküdt, engem magával húzva. A mellkasára fektettem a fejem, s hagytam rajta pár nedves csókot, mire hallkan kuncogott.
-Szeretlek Sophie.-mondta egyszer, megtörve a csendet.
-Én is szeretlek, Apuci.-adtam neki egy csókot, majd elragadott az álomvilág.
Nah, ezt is megéltük, a 33. részre... ><
De figyelem! Ezután egyre több 18+ lesz szóval csak saját felelősségre!
A kövi rész vasárnap érkezik.
Ezután gyorsabban fogom hozni a részeket, mivel sikeresen lejártak a vizsgáim. :)All the love~A
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Last Game? |HU| 18+
Разное**-Ahpuci...Nhagyon kérlek...- néztem gyorsan emelkedő mellkasom majd egy könyörgő pillantást vetettem Harryre. -Ahj Baba. Annyira aranyos vagy így... Annyi mindent tudnék tenni most veled. Kis ártatlan. Legszívesebben most azonnal leteperném ezt a...