chapter nine

899 65 2
                                    

you are the most beautiful thing i keep inside my heart

״את מפחדת ממני״ הוא קבע לפתע,מחייך חיוך תחמני כששמע את היללה מעוררת הרחמים שנפלטה מפיה של אלינור.
״אל תעוף על עצמך״ היא ניסתה בכל כוחה להסתיר את הפחד שבקולה בעזרת הציניות הקבועה שלה.
הם עמדו כך,אחת מול השני,אף אחד לא מעז לפלוט מילה נוספת,להכביד על האווירה אפילו יותר.
״את יפה״ הוא פלט לפתע.
היא פערה את פיה,מופתעת לחלוטין מההערה הלא קשורה שנפלטה לו.
״יש לך חברה״ מלמלה בלחש.
״אין לי״ הוא החזיר,משלב את ידיו.
״זה לא משנה את העובדה שאתה סטוציונר״ היא קראה בכעס.
״כנראה שעדיין לא מצאתי את האחת שתשנה את זה״ טון קולו נחלש בהדרגה.

״צ׳יקה ארוחת הבוקר מוכנה״ דפיקה בדלת נשמעה והעירה אותה מהשינה הטרופה שישנה בלילה.
״אני כבר יורדת קרלה״ היא צעקה אל הדלת הסגורה והתמתחה בקולניות.
היא ניסתה לקום מהמיטה אך העייפות הכריעה אותה והיא נשכבה עליה שוב,חוזרת לישון בלי הפרעות.
דפיקה על הדלת נשמעה שוב,היא התעלמה והשאירה את עינייה סגורות,בטח קרלה שבאה שוב לקרוא לה לארוחת בוקר.
הדפיקות המשיכו,מפריעות לה בנסיונות לחזור לישון.
היא פקחה עין אחת,מסתכלת על השעון בערפול חושים.
השעון הורה על השעה שתיים וחצי בצהריים,מה שגרם לה ליפול בבהלה מהמיטה.
הדפיקות המשיכו עד שהיא קמה מהרצפה הקרה ופתחה את הדלת,לא טורחת אפילו לסדר את השיער ולשטוף פנים.
היא שפשפה את עיניה והרימה את ראשה להסתכל מי מפריע לשינה שלה.
״מה״ היא מלמלה בזלזול כשראתה את מאור בדלת.
״אנחנו יכולים בבקשה לדבר?״ הוא מלמל בקול שקט וכמעט מתחנן.
״לא״ אמרה וטרקה את הדלת,נשכבת בחזרה על המיטה ועוצמת את עיניה.
דפיקות בדלת נשמעו שוב,היא הניחה שזה שוב מאור שבא להציק אז היא לא קמה ועצמה את עיניה,מנסה להתעלם.
בשלב מסויים הפכו הדפיקות לחזקות ומעצבנות מידי אז היא קמה עצבנית ובלית ברירה פתחה את הדלת.
״אמרתי לך שלא נכון אז מה אתה חופר על הבוקר״ היא אמרה בעצבים לאחר שפתחה את הדלת.
״טכנית זה כבר צהריים אבל בוקר טוב גם לך״ קולו הציני של בן נשמע באוזניה גורם לה לפקוח את עינייה העצומות במהירות.
היא אפילו לא טרחה להגיב,סיבבה אליו את גבה והתקדמה לכיוון המיטה.
קול הדלת הנטרקת גרם לה להאמין שבן הלך סוף סוף,עד שלפתע הרגישה את המיטה שוקעת ממשקל נוסף.
היא הסתובבה במהירות רואה את בן נשכב לצידה.
היא לא הצליחה למצוא בתוכה כוחות לענות לו,לכן הסתובבה ועצמה את עינייה,ושניה לפני ששקעה שוב לשינה עמוקה,יכלה לשמוע אותו לוחש כל כך בשקט,כאילו מפחד שתשמע.
״לילה טוב מלאך שלי״.

until our lips meet againWhere stories live. Discover now