chapter forty five

460 38 13
                                    

And in that moment I felt like my sky is falling apart

מה קרה איתם?״ דניאל שאל את אלינור בעצב כשהבחין בעצב שעלה על פניה של הנערה.
״הם פגעו בי״ הוא השיבה בקצרה וחיוך מזוייף עלה על פנייה.
״תספרי לי״ היא ביקש ואחז בידה הימנית שרעדה.
״זה לא משנה עכשיו״ ‏היא ביטלה את דבריו בהינף יד.
‏‏״ אני רוצה לדעת״ הוא לחש לה ונעץ את עיניו הירוקות בשרשרת שאלינור שיחקה איתה בלחץ.
״ אין מה לספר״ היא ניסתה לדחות את השיחה שחששה ממנה.
״ הוא נתן לך את השרשרת נכון?״ דניאל שאל ואלינור השפילה את מבטה אל השרשרת ששיחקה איתה מבלי משים.
אלינור הנהנה בחיוך עצוב.
״תספרי לי״ דניאל לחש ועטף את ידה בידו הגדולה.
״הייתי בחילופי תלמידים בקליפורניה עד לפני שבועיים״ היא החלה להסביר ונשמה עמוק.
״ בגלל זה דיברת איתם באנגלית?״ הוא שאל בהבנה והיא הנהנה בחיוך קטן.
״הכרתי בחור בשם בן ואני נשבעת שבפעם הראשונה שראיתי אותו רציתי להעיף לו סטירה,אבל בסוף התערב הגורל הזה שלך והתאהבתי בו.
היו לנו המון המון ריבים והוא חטף סטירה כמה וכמה פעמים״ אלינור סיפרה וגיכחה כשנזכרה בפעם הראשונה שראתה אותו בבית של משפחת ג׳ונסון.
דניאל חייך חיוך מזוייף והנהן כדי שתמשיך.
״אח שלו ונערה שפגשתי בקניון הפכו להיות החברים הכי טובים שלי״ היא המשיכה.
״וכמובן לא נשכח את האקס שלי ואת החברה הכי טובה לשעבר ששכבו לי מול הפרצוף״ היא סיפרה וצחקה כשעיניו של דניאל נפערו בתדהמה.
״זה בסדר,סלחתי להם אני פשוט כבר לא מדברת איתם בכלל״ היא הסבירה והוא הנהן,עדיין המום.
״בקיצור קרו הרבה דברים ועזבתי שם ועכשיו גיליתי שבן יוצא סופית עם האקסית שלו והחברים הכי טובים שלי זוג ולא חשבו בכלל לספר לי על זה״ היא סיימה כשעיניה החלו להתמלא בדמעות כשהתמונה של בן ואנג׳ל עלתה לראשה בפעם המי יודע כמה.
״את חתיכת ילדה מסובכת״ דניאל צחק ואלינור צחקקה מבעד לדמעות.
הוא כרח את זרועותיו סביב כתפיה והצמיד את פניה לחזהו השרירי בתנועה מגוננת.
״אני יכול להבין למה כולם מתאהבים בך״ הוא מלמל ואלינור נחרה בזלזול.
״אף אחד לא התאהב בי״ אלינור אמרה בזלזול וליבו של דניאל פעם בחוזקה.
״אני כן״ הוא לחש כך שאלינור לא שמעה.
״אני תמיד פה בשבילך״ הוא מלמל ונשק לראשה באהבה.
״אני יודעת״ היא מלמלה וחיזקה את אחיזתה באדם הראשון שהיה שם בשבילה מהשנייה הראשונה.
משפטו של דניאל הדהד במוחה של אלינור בזמן שהתחבקו.
׳אני יכול להבין למה כולם מתאהבים בך׳ חזר על עצמו שוב ושוב כשתמונתם של מאור בן ורוי עלו במוחה.
״אני מביאה רק סבל״ היא אמרה בבכי.
״למה שתגידי דבר כזה?״ דניאל שאל מזועזע.
״כי זו האמת״ היא מלמלה לחזהו שנרטב מהדמעות.
״מאז שנפגשנו אני אדם מאושר״ דניאל ענה ואלינור הרימה את מבטה.
״אנחנו מכירים רק שבוע״ היא מלמלה בחיוך קטן.
״ובשבוע הזה כבר למדתי לאהוב אותך הכי בעולם״ הוא אחז בפנייה ובהה אל תוך עיניה השחורות.
״אני אוהבת אותך דני״ היא ענתה לו ונשקה ללחיו.
״אני אוהב אותך יותר״.

until our lips meet againWhere stories live. Discover now