chapter seventeen

779 61 2
                                    

״ועצוב לי שזה ככה,אין כאן אהבה,רק רעב של אמצע הלילה״

היא נכנסה לביתה,רועדת כולה מהמים הקרים.
היא רצה לחדרה בשנייה שהייתה בטוחה שאין אף אחד בבית.
הנערה נכנסה ישירות למקלחת,נכנסת דרך זרם מים רותחים ששרף את עורה.
היא יצאה לאחר ארבעים דקות,ארבעים דקות של מים רותחים,כל גופה אדום אך אותה זה לא עניין,היא הייתה צריכה משהו שיסיח את דעתה מבן הנוראי הזה,אך אפילו תחושת השריפה מהמים לא הצליחה להשכיח אותו ממנה.
היא התקדמה לארונה מוציאה משם שורט קצר וחולצה קצרה שהגיעה עד למעל יריכה,ויצאה מהחדר,כששערה נוטף מים על החולצה הלבנה שלבשה.
בן וחבריו נכנסו הביתה,רגשות האשם כרסמו את ליבו והמשפט אני שונאת אותך מהדהד בראשו,יש לו משהו אליה,זה ברור,אבל הוא מעדיף לגרום לה לסבול,אחרת איך יראה גבר מול חבריו?.
הוא שנא את מה שגרמה לו להרגיש,הצוציקית הקטנה שלא יודעת כלום מהחיים שלה,שמאמינה באהבה מהאגדות.
הוא שנא את החולשה שגרמה לו להרגיש,את העובדה שחשב עליה כל כך הרבה ואת העובדה שכל מה שרצה היה להרגיש את שפתייה על שפתיו שוב.
״לא מגניב אחי״ חברו הטוב ביותר רוי זרק לעברו.
״זה היה מצחיק״ חברו סאם הגיב.
״כן זה היה שווה את זה לגמרי״ ג׳ייסון זרק וגרם לשאר הבנים,חוץ מבן ורוי להנהן בהתלהבות.
לפתע הדיבורים הנלהבים נפסקו באחת כשהם הבחינו באלינור שיורדת במדרגות לבושה בשורט וחולצה.
רוי חייך לעצמו חיוך קטן ונשך את שפתו התחתונה,בן הבחין בכך וזעם בעבע בדמו.
אלינור שרה בחוזקה שיר בעברית שהייתה שומעת המון בארץ,היא מסלסלת וחושפת קול מלאכי.
רוי,שהיה ישראלי במקור והכיר את השיר הצטרף אליה,מה שגרם לה לפעור את עיניה בהפתעה ולחייך חיוך קטן.
״ועצוב לי שזה ככה,אין כאן אהבה״ הם סילסלו ביחד והוא חייך לעברה חיוך יפיפה.
״רק רעב של אמצע הלילה״ היא המשיכה.
״פעם אהבנו לדבר״ הוא המשיך
״ולגלות עוד קצת יותר מאתמול״ הם המשיכו ביחד,כשסיימו אלינור חייכה חיוך גדול מלא בהתלהבות.
״אתה מכיר את השיר?אתה שומע עומר אדם?,מאיפה אתה מכיר אותו בכלל?,מאיפה אתה יודע לסלסל ככה?״ היא המטירה עליו שאלות,גורמת לו לצחוק את הצחוק הכמעט יפה ביותר ששמעה,חוץ מבן.
״אני ישראלי,נולדתי בארץ ועברתי לכאן בגיל 15״ הוא ענה לה בעברית גורם לה להתלהב יותר.
בן הסתכל עליהם מהצד,הקנאה השתלטה בבירור על גופו,הוא כול כך רצה לדעת על מה השיר מדבר,היה נראה כאילו הוא מלא משמעות עבורה.
״על מה מדבר השיר?״ בן שאל את רוי בסקרנות מופגנת,לאחר שאלינור הבחינה בו וברחה לחדר.
״השיר מדבר על אדם שהכיר מישהי,הוא התאהב בה,אבל הקשר שלהם התנתק משום מה,הוא ניסה להילחם על הקשר שלהם אבל לא הצליח,כי בקשר הזה הם שני אגואיסטים שחושבים רק על עצמם,אז הם מוצאים פיתרון אחד,לעזוב,לוותר,הם לא מחפשים פיתרון,הם פשוט מאוכזבים שזה המצב,אבל לא עושים כלום כדי לתקן את זה״ רוי אמר וגרם לבן להנהן,מילותיו חילחלו אל תוך ליבו,ומה שהיה יותר גרוע היה כשנזכר,כשנזכר במבט שהיה לרוי כששר איתה,מבט של מישהו שנפל ברשת והוא זיהה אותו,כי זה בדיוק אותו מבט כמו שיש לו,בכל פעם שמסתכל על אלינור.

until our lips meet againWhere stories live. Discover now