The ugliest truth, in the end, was still better then the
prettiest of lies.
בן פקח את עיניו בישנוניות ונאנח כשכאב הראש החל לסמן את אותותיו.
הוא הביט בצידה השני של המיטה ולא הופתע לגלות שם את הנערה שחורת השיער מאתמול.
הוא לבש על עצמו את הבוקסר וירד למטה בכדי למצוא משהו שיפיג את הכאב שכבר התרגל אליו,הכאב הממכר שלא הצליח להיגמל ממנו.
בזמן ששתה את הכדור הוא ניסה להיזכר באתמול בלילה,הוא שתה כל כך הרבה אלכוהול שהוא מופתע שבכלל הצליח להגיע למיטה.
תמונה של הטלפון מצלצל והשם אלי שלי מתנוסס על המסך הצטיירה במוחו וגרמה לו לירוק את המים שהיו בפיו אל תוך הכיור.
״יופי בן,עכשיו אתה גם הוזה״ הוא מלמל לעצמו ועלה חזרה לחדרו,נשכב על המיטה כשהנערה שחורת השיער מתכרבלת בזרועותיו החסונות.
לא לקח זמן עד שבן נפל בשנית לשינה עמוקה כשבין זרועותיו מחובקת מישהי שבן רק רצה שתיהיה אלינור.
״אני אוהבת אותך״ הדהד בראשו של בן
״חתכתי״
״אתה שיכור״ המילים האלו הדהדו בראשו של בן שהתעורר בבהלה כמי שראה שד בחלומו.
"בוקר טוב בייב״ לולה מלמלה בישנוניות בזמן שבן גלגל את עיניו.
״תתלבשי ותלכי״ הוא החזיר לה בגסות והיא החזירה לו מבט מזלזל.
״אתה חתיכת זבל,מנצל בנות ופוגע בהן,לא אכפת לך מאף אחת״ היא אמרה ומיהרה ללבוש חזרה את שמלתה.
״ספרי לי משהו שאני לא יודע״ הוא החזיר והסתובב בגבו אליה בזמן שהיא התלבשה וטרקה את הדלת.
הוא יכל להרגיש בדמעה הבודדה שזלגה על הלחי שלו בזמן שהמילים הכואבות עדיין מהדהדות בראשו.
אלינור נשכבה במיטתה כשהטלפון בידה,השעה הייתה אחד בלילה והעייפות גרמה לעפעפיה להפוך כבדים.
התחבושת עם כתמי הדם היבשים ששמה לעצמה גרמה לה לעקם את אפה ולחשוב כמה מטומטמת היא,איך יכלה לפגוע בעצמה ככה.
היא גלשה קצת באינסטגרם ועיניה נתפסו על תמונה של בן וחבריו מאתמול בלילה כשהנערה שחורת השיער על רגלו.
רגשות אשם החלו לכרסם בליבה,בן נראה כל כך מאושר אתמול והיא בוודאות הרסה לו את המצב רוח עם הבעיות שלה.
״אני אוהבת אותך״ היא לחשה לתמונתו עם דמעה קטנה לפני שעצמה את עיניה ונפלה חזרה לשינה עמוקה.״אתה מוכן להסביר לי לעזאזל למה אתה מסנן אותי יומיים ועכשיו אתה גורר אותי לקנות טבעת?״ רוי המבולבל מהתנהגות חברו כבר לא יכל להחזיק את עצמו.
״גיליתי שיש לי מקליט שיחות בטלפון״ הוא החזיר תשובה שבלבלה את רוי אף יותר.
״ו?״ הוא ניסה לגרום לו להמשיך לדבר.
״שמעתי שיחה ששינתה את הכל״ הוא החזיק את עצמו כל כך לא לצרוח משמחה,אלינור אוהבת אותו.
״אתה איש מוזר״ רוי מלמל ולגם מבקבוק הקולה בידו.
״ובגלל זה אנחנו חברים הכי טובים״ הוא החזיר בציניות וטפח על כתפו של רוי שנחנק מהקולה.
״אני שונא אותך״ הוא אמר עם חיוך על פניו בזמן שבן שלח לו נשיקה באוויר ושניהם החלו לצחוק.
״מה עם זאת?״ הוא שאל את רוי בזמן שאחז באצבעותיו טבעת זהב.
״היא יפה אם אתה קונה טבעת לסבתא שלך״ הוא עקץ והמשיך להסתובב בחנות.
״זאת?״ רוי שאל ובן עיקם את אפו.
״פשוטה מידי״ הוא ענה ורוי משך בכתפיו.
״תגיד רגע״ רוי התחיל ובן המהם.
״למי הטבעת?״ הוא שאל לבסוף.
״מישהי מיוחדת״ הוא מלמל והשפיל את ראשו.
״ותגיד רגע״ הוא אמר את המשפט המעצבן בשנית,
״רגע״ בן עקץ ורוי גלגל את עיניו עם אנחה מזויפת.
״מה עם אלינור?״ הוא הטיח בבן את השאלה והפעם הגיע תורו של בן להיחנק.
״היא המיוחדת נכון?״ רוי חידד את שאלתו ובן הנהן לאחר שניות ארוכות של מחשבה.
״אתה מציע לה נישואים?״ הוא שאל ללא הבנה והפעם בן הוא זה שגלגל את עיניו.
״היא בת 16 מפגר״ הוא ענה ורוי משך בכתפיו.
״סבא וסבתא שלי התחתנו כשסבתא הייתה בת 13״ הוא ענה ובן פער את עיניו.
״מה לעזאזל״ הוא אמר בבהלה מעט ורוי צחק.
״ככה היה נהוג במרוקו״ הוא החזיר וחייך.
״אנשים מוזרים״ הוא מלמל.
״אז...״ רוי אמר ומשך את המילה.
״למה הטבעת?״
״אני רוצה לשלוח לה משהו שיראה לה שאני עדיין פה בשבילה,שלא תחשוב אפילו לרגע שוויתרתי עליה״ הוא אמר והתקרב לטבעת היפיפייה בחלון הראווה.
״אז למה שלא תטוס אליה?,יש לכם פאקינג מטוס פרטי שיכול לקחת אותך בכל רגע,במקום זה אתה מעדיף לקנות לה טבעת ב2000$?
אתה לא מתגעגע אליה?,לעיניים השחורות האלה שכל פעם שאתה מסתכל בהם אפשר לראות את הכאב שהיא עברה ועדיין עוברת,העיניים האלה שנכנסות לתוך הנשמה שלך ומשכנעות אותך להיות בן אדם טוב יותר,להשתפר כל הזמן,והחיוך הזה שלה שגורם לך להיות מאושר יותר רק מעצם היותו שם,אתה לא מתגעגע לזה לעזאזל?״ רוי סיים ולקח נשימה עמוקה לפני שכמעט ופרץ בבכי,לעזאזל כמה הוא התגעגע אליה,לכל דבר קטן בה,הוא שנא את זה שבן היה זה שהשיג אותה והוא לחלוטין לא חושב שהוא ראוי לה,לעזאזל כמה שרצה להיות במקומו.
״אתה נשמע כאילו לרגע שכחת שיש לך חברה שמחכה לך ואוהבת אותך״ בן החזיר בקור ורוי נעץ בו מבט כועס.
״לפחות אני לא בוגד בחברה שלי ורץ כמו כלב לשדה התעופה בשנייה שבלונדינית שזרקה אותי שולחת הודעה״ הוא אמר והסתובב ליציאה מהחנות,משאיר את בן לבד עם טבעת שעולה 2000$.
YOU ARE READING
until our lips meet again
Romance״אני אוהב אותך״ הוא פלט,לא שם לב בכלל למה שהוא אומר. אלינור חייכה חיוך עצוב,היא יכלה לשמוע שהוא שיכור אך עדיין התרגשות פעמה בליבה,זו הפעם הראשונה שהיא שומעת את זה בבירור מפיו של בן. ״אתה שיכור״ היא החזירה. ״אני לא״ הוא התעקש,משקר לעצמו. ״אני אוהבת א...