chapter forty six

468 36 7
                                    

And if you know you're heart is going to break,why did you do it at first?

את עדיין אוהבת אותו?״ דניאל שאל לאחר דקות ארוכות של שתיקה נעימה.
״את בן?״ היא שאלה את מה שכבר ידעה.
דניאל הנהן ואלינור נאנחה.
״לא משנה כמה פעמים ניסיתי למחוק אותו מהמוח שלי,זה כאילו יש לו חדר מיוחד בלב שלי שבכל פעם שאני מנסה לשכוח אותו שולח כאב כדי שלעולם לא אצליח״ היא ענתה ודניאל הנהן.
צליל ניתוק נשמע מכיוון כיסה של אלינור ועיניה נפערו בבהלה.
היא מיהרה להוציא את הנייד שלה והבחינה בכך שאפליקציית הסקייפ פעלה עד עכשיו.
נשימתה של אלינור הפכה כבדה ועיניה החלו להיטשטש מהדמעות.
״הוא שמע הכל״

״אתם חושבים שאנחנו צריכים לספר לה ששמענו הכל?״ אמה שאלה במעט אי נוחות ללוק שהובך מהסיטואציה של להאזין לחברה הכי טובה שלו ברגע פרטי,ולבן שנראה כאילו עומד להתפוצץ.
״היא אמרה שלא נתקשר אליה יותר״ בן ענה וקם מהמיטה.
״היא לא רוצה לדבר איתנו ואנחנו לא רוצים לדבר איתה״הוא ענה בעצבים.
קודם חבר שלה עונה לו,עכשיו היא אומרת שהוא רק ידיד ושהיא בכלל אוהבת את בן,המוח שלו עמוס במחשבות ומחשבה אחת בלטה במיוחד.
״אני שונא אותך אלינור אדרי״ הוא מלמל לעצמו לפני שחייג לרוי והזמין אותו למועדון.

בן עמד מול המראה ובפעם הראשונה מזה שבועיים הוא יכל לחייך באמת,הוא חשב על כמה החיים שלו טובים,יש לו חברה דוגמנית,אנשים שרודפים אחריו כמו מעריצים רק כדי שישים לב אליהם,חבר הכי טוב ובית ששווה יותר מכל החברים שלו גם יחד,הוא הגיע למסקנה ששום ילדה בכיתה י,שאת שמה בכלל לא יזכיר תהרוס לו את החיים המושלמים שבנה לעצמו במשך שנים.
החיוך המתנשא שנעלם לו בזמן האחרון עלה כאילו מעצמו כשבחן את בבועת גופו המכוסה במגבת בלבד.
המחשבות על אלינור כאילו נעלמו מעצמם ונדחקו עמוק עמוק אל תוך ליבו שחזר להיות אפל וקר כמו לפני שפגש את הנערה ששינתה את חייו.

בן ורוי ישבו על הבר כשהשוט השמיני נכנס לפיו של בן שנראה שיכור לגמרי.
״אחי תרגיע קצת עוד תגמור בבית חו-״ רוי התכוון להעיר לבן על השתייה המופרזת שלו כשנערה בלונדינית שהתיישבה על רגליו קטעה אותו.
היא לחשה לרוי משהו באוזן בזמן שבן הרים את גבתו כמחכה לראות מה יעשה.
רוי הנהן וסימן לבן שהוא הולך לשירותים,בן צחק צחוק שיכור מידי וסימן לברמן למזוג לו עוד.
״אחי אתה לא חושב שהגזמת קצת?״ הברמן שבוודאות דאג לבן השיכור שאל.
״אני מכיר אותך?״ בן שאל בחוצפה ודפק את כוסו על הדלפק כסימן כועס לרצונותיו.
הברמן נאנח ומזג לבן שוט חדש שגם אותו בלע בלגימה וניער את ראשו.
המוזיקה החזקה דפקה באוזניו של בן כפטישים המכים בברזל והשתייה המרובה גרמה לראשו להסתובב.
״נשבר לך פעם הלב?״ בן שאל לפתע והברמן הסתכל מעט מופתע.
הוא הנהן וחייך חיוך קטן.
״איך קוראים לך?״ הוא שאל במעט גסות.
״טום״ הוא ענה,לא מתעצבן מהתנהגותו של בן.
״נעים מאוד טום,אני בן וגם לי נשבר הלב״ בן אמר בחיוך וגיהק בשכרות.
״מתי נשבר לך הלב?״ בן שאל באמת מסוקרן.
״לפני שנתיים,הייתי אמור להתחתן איתה והיא ביטלה הכל כי התאהבה באחר״ הברמן ענה.
״אתה יודע יש משפט שאומר,׳השנים עפות אבל הלב והרגשות נשארים באותו מקום״ המשיך טום ובן הנהן בהבנה.
״נשבר לי הלב לפני שבועיים״ הוא ענה בחיוך לא קשור.
״עדיף לאהוב ולאבד מלא לאהוב בכלל״ בן מלמל וטום הניד בראשו.
״זה בולשיט״ הוא ענה.
״עדיף לא לאהוב בכלל מההתחלה,למה שיתנו לך גן עדן ויתנו לך לראות אותו נשרף״ הוא המשיך ובן קימט את מצחו.
״אתה רואה זאת הבעיה בלהתאהב,כשהלב שלך נשבר אתה מתחיל לדבר כמו שיר קאנטרי גרוע״ בן אמר וצחוק שיכור בקע מפיו.
״‏איך היא ‏שברה ‏לך את הלב? ״ ‏טום שאל את בן השיכור בסקרנות.
‏״האקסית שלי חזרה מסיבוב שהיא דגמנה בו בכל העולם ורצתה שנחזור אז נסעתי אליה לשדה תעופה כדי להסביר לה שאני אוהב מישהי אחרת והזונה הזאת נישקה אותי ואלינור ראתה,היא עזבה חזרה לישראל בלי לתת לי להסביר בכלל״ בן שפך את הלב אל טום שהקשיב בהתעניינות.
״אהבת אותה?״ הוא שאל ועיניו של בן נצצו כשכל הזכרונות עם אלינור צפו בבת אחת.
״יותר מאת החיים שלי״ הוא החזיר בעצב.
״ועכשיו אתה עדיין אוהב אותה?״ טום המשיך ובן צחק בזלזול.
״לא״ הוא אמר וליבו פעם במהירות.
״אני לא מבזבז את הזמן שלי על מפגרות שלא מעוניינות בי״

until our lips meet againWhere stories live. Discover now