No one knows how much i cried that day.
בשנייה שעיניה השחורות נפגשו עם עיניו של בן ושל חבריו בסלון אלינור רצה חזרה לחדרה,שוכחת בכלל את המטרה שלשמה ירדה למטה מלכתחילה.
היא נשכבה על מיטתה הרכה כשחיוך גדול מונח לו על פניה,רוי,הוא כל כך מתוק.
היא נזכרה בשיר,איך הייתה שומעת אותו בזמנים שהיו לה קשים,הקול של רוי,קול של מלאך.
דפיקה על הדלת קטעה את מחשבותיה על רוי ואילצה אותה לקום בחוסר חשק מהמיטה.
היא פתחה את הדלת משפשפת את עיניה העייפות.
רוי עמד בדלת כשחיוכו הכובש מתנוסס על פניו וגורם לחיוך זהה להתפרס על שפתייה העבות.
״היי״ הוא מלמל במעט מבוכה.
״היי״ היא החזירה לו כשהחיוך עדיין על פנייה.
״אני יכול?״ הוא שאל והצביע על החדר,גורם לה להנהן ולזוז מפתח הדלת.
הוא התיישב על המיטה כשידיו בין ראשו,והיא לידו.
״הכל בסדר?״ הנערה לחשה בחשש.
הוא הנהן והרים את ראשו.
״אני כבר אסביר לך למה אני פה,אבל יש סיכוי שתוכלי קודם להחליף את הבגדים האלה?,קצת קשה לי להתרכז כשאת לבושה בחולצה שקופה ושורט קצרצר״ הוא אמר וצחקק צחוק מובך,גורם לה להסמיק.
היא התקדמה לארון במהירות מוציאה פיג׳מה אחרת ומתקדמת לכיוון השירותים.
״את יכולה להתלבש פה״ לפתע קולו נשמע מאחוריה.
״בוא לא נגזים״ היא אמרה בעברית גורמת לו לצחוק.
״עבר הרבה זמן מאז שדיברתי עם מישהו בעברית״ הוא אמר וגרם לה לחייך חיוך עדין.
״את יכולה להתלבש פה,אני לא אציץ,מבטיח״ הוא אמר והניח את ידו על ליבו,גורם לה להרים גבה ולצחקק מעט.
״אוקיי אבל אם אני רואה שאתה מציץ אתה מת״ אמרה והפנתה אליו אצבע מאשימה.
הוא הנהן והסתובב,כשהיא עם גבה אליו ומתחילה להתלבש.
״אתה לא רציני״ היא שאלה מזועזעת כשסיימה להתלבש ותפסתה אותו בוהה בה.
״מצטער״ הוא מלמל מובך אך גרם לה להתעצבן יותר.
״אידיוט״ הטיחה בפניו ויצאתה מהחדר לכיוון הגינה הגדולה,הוא פלש לפרטיות שלה וראה אותה מתלבשת,הוא בטח חושב שגופה מגעיל ויברח,בדיוק כמו השאר.רוי ישב במיטתה של אלינור,הוא התחרט על מה שעשה,הוא לא התכוון,הוא היה בטוח שסיימה.
בן נכנס לחדר,מבטו מקובע על רוי באכזבה ועיניו נעצמו קלות,לפני שפתח את פיו.
" התאהבת בה,נכון?״ הוא שאל בלחש,העצב לא נשמע בקולו,הוא לא מוכן לתת למישהו לגלות.
רוי הניד בראשו במרץ.
״אני לא מכיר אותה מספיק בשביל להתאהב בה״ אמר וקיווץ את ידו לאגרוף קטן.
״ומה עם אהבה ממבט ראשון?״ בן שאל במעט חשש.
״אין דבר כזה״ הוא מחה.
"אי אפשר להתאהב במישהו ממבט ראשון.
״ואתה?״ רוי שאל,החשש ניכר בקולו.
הוא שיקר,הוא התאהב בה מהפעם הראשונה שעיניה פגשו בשלו.
״אהבה זה בולשיט,אין דבר כזה״ בן אמר,כמעט ובחלש.
״בטח שיש״ רוי,המעריץ הגדול של המילה אהבה הגן עליה.
״אהבה רק גורמת לכאב,באהבה אנשים רק ישתמשו בך ויפגעו בך״ בן אמר,רוי ידע על מה דיבר,אז רק הנהן מעט.
״אהבה זה דבר יפיפה,אם רק מוצאים את האדם שבשבילו שווה לסבול כל כך״
״אז כנראה שעדיין לא מצאתי״ הוא הגיב במשיכת כתפיים,הוא ניסה להתעלם מתחושת המועקה בחזהו.
״שנינו יודעים שאתה כן״
YOU ARE READING
until our lips meet again
Romance״אני אוהב אותך״ הוא פלט,לא שם לב בכלל למה שהוא אומר. אלינור חייכה חיוך עצוב,היא יכלה לשמוע שהוא שיכור אך עדיין התרגשות פעמה בליבה,זו הפעם הראשונה שהיא שומעת את זה בבירור מפיו של בן. ״אתה שיכור״ היא החזירה. ״אני לא״ הוא התעקש,משקר לעצמו. ״אני אוהבת א...